Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

11. ledna 2022

Novou viceprezidentkou pro nefiremní zákazníky Vodafonu je Zohar Weitz

Po třech letech odešel z pozice viceprezidenta pro nefiremní zákazníky Quique Vivas a na jeho místo přichází Izraelka Zohar Weitz, která doposud působila v londýnském sídle Vodafonu jako obchodní ředitelka pro Evropu, Turecko a Egypt. Zůstává tak jedinou cizinkou ve vedení společnosti.

Quique Vivas, který přišel do českého Vodafonu v roce 2018 z centrály v Londýně, mění své působení a stěhuje se v rámci skupiny do Řecka. Quique sehrál zásadní roli při spojování Vodafonu s UPC. Vedl také řadu klíčových kampaní, včetně spuštění neomezených dat a Vodafone TV.

Nová viceprezidentka pro nefiremní zákazníky Zohar Weitz, která přebírá jeho agendu, nastoupila do Vodafonu v roce 2012. Naposledy působila jako obchodní ředitelka pro evropský trh včetně Turecka a Egypta. 

Řídila tzv. „always on“ strategii digitálního marketingu napříč skupinou Vodafone, která se zaměřuje na nepřetržitý proud komunikace se zákazníkem. Nastartovala globální transformační program zaměřený na digitální „Customer Value Management“, neboli systém řízení zákaznické hodnoty. Ten pomáhá určovat, co je pro zákazníky v procesu nákupu důležité. Před nástupem do Vodafonu pracovala 14 let v Izraeli pro řadu organizací a firem v telekomunikačním sektoru. 

Už ve své předchozí roli ve Vodafonu jsem byla s Českou republikou v kontaktu, takže jsem mohla poznat některé kolegy, ale také místní kulturu,“ říká Zohar. A dodává: „V práci je pro mě důležitý pozitivní přístup a spolupráce lidí napříč celou firmou. Těším se, že budu u toho, jak tempo digitalizace české společnosti roste a my pomůžeme zajistit, že z výhod digitalizace bude moci čerpat každý.“

V roli viceprezidentky bude Zohar zodpovídat za prodej služeb nefiremním zákazníkům, tedy všem, kteří mají své smlouvy a služby u Vodafonu vedené na své rodné číslo nebo mají předplacené karty. Povede tým téměř 500 lidí, kteří se starají například o zákazníky v prodejnách, patří sem i celý marketing Vodafonu, tým lidí, který připravuje reklamní kampaně nejen do televize, služba Vodafone TV, digitální kanály, weby, e-shopy.

Ve volném čase se Zohar věnuje své rodině, józe a ráda podniká výlety do přírody.

Silvestr 2021 v síti Vodafone: novoroční přání se přesouvají do online prostoru

Silvestrovský provoz v síti Vodafonu opět potvrdil trend, že lidé si do nového roku přejí nejvíce přes internet. Využití datových služeb vzrostlo oproti loňskému roku o 25 %. Síť spojila téměř 17 miliónů hovorů a přenesla přes 5 milionů SMS zpráv. Počty odeslaných SMS meziročně stále klesají. Nejvytíženější byla tradičně hodina po půlnoci. Ze zahraničních návštěvníků nejvíce využívali síť Vodafonu Němci.