Vodafone umožní zákazníkům ještě větší kontrolu nad jejich účty
Od dnešního dne najdou zákazníci Vodafonu v aplikaci Můj Vodafone nově informaci o aktuálním čerpání hlasových a SMS balíčků. Kromě toho budou moci také koncem tohoto týdne začít spravovat kompletně svůj účet na telefonu prostřednictvím Mobilní samoobsluhy, která má nový design a je uzpůsobena chytrým telefonům.
Na základě zpětné vazby od zákazníků přibyl v aplikaci Můj Vodafone přehled o aktuálním čerpání hlasových a SMS balíčků. Zákazníci tak uvidí, kolik minut a SMS již v daném měsíci ze svého tarifu nebo balíčku vyčerpali a kolik volných jednotek jim ještě zbývá. Nově také trvale přihlášený uživatel uvidí v aplikaci informace o svém účtu i v případě výpadku Samoobsluhy. Zobrazovat se budou poslední známá data.
Mobilní samoobsluha (ms.vodafone.cz) prošla kompletní úpravou a v současné době je její vzhled téměř shodný s aplikací Můj Vodafone. Zákazníci, jejichž chytrý telefon nepodporuje tuto aplikaci (například chytré telefony s operačním systémem Windows Phone), tak mohou na svém telefonu ke správě účtu pohodlně využívat Mobilní samoobsluhu.
Aplikace Můj Vodafone nyní obsahuje:
- Aktuální přehled čerpání hlasových a SMS balíčků
- Chytrý přehled
- Informace o čerpání dat v rámci datového balíčku
- Poslední vyúčtování či informaci o výši kreditu
- Možnost dokoupení dodatečného FUP limit
Hlavní výhody nové Mobilní samoobsluhy:
- Téměř shodný vzhled s aplikací Můj Vodafone
- Lepší vizualizace a přehlednost zobrazených informací
- Nabízí komplexnější služby, např. kompletní správu datových služeb či nastavení SMS balíčků
Aplikace Můj Vodafone je zdarma ke stažení v App Store na: http://itunes.apple.com/cz/app/muj-vodafone/id509838162?mt=8 a v Google Play na: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.zentity.vodafone