Vodafone nabídne 100 000 za webovou aplikaci pro ženy
Podle výzkumu agentury TNS Aisa je internet zásadním nástrojem pro práci či studium pro 61 % českých žen. Průměrná česká žena stráví na internetu až 23 hodin týdně. Vodafone se proto rozhodl mimořádně podpořit vývoj aplikací pro portál Vodafone park, které vyjdou vstříc potřebám žen. „V rámci soutěže pro vývojáře aplikací na server Vodafone park, během níž rozdáme jak za návrhy, tak za již hotové aplikace až 1 milion korun, jsme se rozhodli udělit bonus 100 000 Kč pro aplikaci, která bude určena primárně ženám,“ říká Radovan Stejskal, specialista marketingu Vodafonu pro nefiremní zákazníky a dodává: „Podle našich informací by ženy na portále uvítaly aplikace propojující internet s mobilem, které například zasílají na mobil seznam ingrediencí pro daný recept, čítač kalorií, či souhrnné informace o kulturním dění, nebo víkendovém programu pro děti.“ Návrhy aplikací i aplikace již hotové mohou vývojáři zasílat na adresu Vodafonu až do 12.
Podle výzkumu agentury TNS Aisa je internet zásadním nástrojem pro práci či studium pro 61 % českých žen. Průměrná česká žena stráví na internetu až 23 hodin týdně. Vodafone se proto rozhodl mimořádně podpořit vývoj aplikací pro portál Vodafone park, které vyjdou vstříc potřebám žen.
„V rámci soutěže pro vývojáře aplikací na server Vodafone park, během níž rozdáme jak za návrhy, tak za již hotové aplikace až 1 milion korun, jsme se rozhodli udělit bonus 100 000 Kč pro aplikaci, která bude určena primárně ženám,“ říká Radovan Stejskal, specialista marketingu Vodafonu pro nefiremní zákazníky a dodává: „Podle našich informací by ženy na portále uvítaly aplikace propojující internet s mobilem, které například zasílají na mobil seznam ingrediencí pro daný recept, čítač kalorií, či souhrnné informace o kulturním dění, nebo víkendovém programu pro děti.“
Návrhy aplikací i aplikace již hotové mohou vývojáři zasílat na adresu Vodafonu až do 12.2.2010. Z došlých návrhů pak odborná porota vybere vítěze na základě funkčnosti, grafického zpracování a snadnosti užívání.
Podle průzkumu TNS Aisa s názvem „Češi v síti“ české ženy na internetu v posledním týdnu před dotazováním prováděli následující činnosti:
- odesílaly maily (94 %),
- posílaly někomu odkaz na fotografie, či článek (51 %)
- využívaly internet pro komunikaci s firmou, či obchodem (48 %)
- využily instant messaging (39 %)
- organizovaly přes internet akci, nebo událost (26 %)
Více informací o soutěži a detailní pravidla naleznou zájemci na www.vyvojarum.cz v sekci „Soutěž“.