Richard Stonavský bude ředitelem pro regulaci a vnější vztahy Vodafonu
Richard Stonavský (36) se 1. září stane ředitelem pro regulaci a vnější vztahy společnosti Vodafone Czech Republic. Na této pozici bude se svým týmem odpovědný zejména za komunikaci vůči regulačním orgánům, vztahy s veřejnými institucemi a telekomunikačními asociacemi. "Zkušenosti a odbornost jsou pro naše další úspěchy v telekomunikacích klíčové a v Richardovi bezesporu získáváme obojí", říká Colin Shea, viceprezident pro strategii, plánování a regulaci. Richard Stonavský má přes dvanáct let zkušeností v oblasti telekomunikací.
Richard Stonavský (36) se 1. září stane ředitelem pro regulaci a vnější vztahy společnosti Vodafone Czech Republic. Na této pozici bude se svým týmem odpovědný zejména za komunikaci vůči regulačním orgánům, vztahy s veřejnými institucemi a telekomunikačními asociacemi.
"Zkušenosti a odbornost jsou pro naše další úspěchy v telekomunikacích klíčové a v Richardovi bezesporu získáváme obojí", říká Colin Shea, viceprezident pro strategii, plánování a regulaci.
Richard Stonavský má přes dvanáct let zkušeností v oblasti telekomunikací. Před svým nástupem do Vodafonu vedl oddělení regulace v českém T-Mobilu a ve společnosti Aliatel. Od roku 2003 působí v Asociaci provozovatelů mobilních sítí a zastával též pozici místopředsedy představenstva České asociace elektronických komunikací.
Kromě mnohaleté praxe má Richard Stonavský i silný teoretický základ — vystudoval hospodářskou politiku na národohospodářské fakultě Vysoké školy ekonomické v Praze a MBA na Sheffield Hallam University, znalosti veřejných financí získal studiem na skotské University of Stirling.
O Vodafone Czech Republic
Mobilní operátor Vodafone Czech Republic je od roku 2005 součástí jedné z největších telekomunikačních skupin na světě Vodafone Group. V České republice v současnosti poskytuje služby pro více než tři miliony zákazníků. Od roku 2007 poskytuje společnost pod názvem Vodafone OneNet komplexní telekomunikační služby (hlasové i datové služby v pevné a mobilní síti) firemním zákazníkům jak ze soukromého, tak veřejného sektoru. Společnost je také aktivní v oblasti společenské odpovědnosti. Založila Nadaci Vodafone ČR, která je podle objemu rozdělených prostředků třetí největší firemní nadací v ČR a rozdělila za 6 let neziskovému sektoru více než 85 milionů korun. Loni Vodafone oslavil desetileté výročí na českém trhu netradiční kampaní Jsme stejná krevní skupina, kterou masivně propagoval bezplatné dárcovství krve a počátkem roku 2011 spustil První zelenou síť. Vodafone se opakovaně stal vítězem soutěží CSR Award a Top Filantrop v oblasti společenské odpovědnosti. Více informací na www.vodafone.cz