Hasičský záchranný sbor ČR telefonuje s Vodafonem
Vodafone získal nového významného zákazníka z oblasti veřejné správy, Hasičský záchranný sbor České republiky. Jedná se dosud o největšího klienta Vodafonu v této oblasti, který bude využívat zhruba 4 000 SIM karet. Mezi další významné zákazníky Vodafonu z oblasti veřejné správy patří Národní památkový ústav, Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy či město Karlovy Vary nebo MČ Praha 3. „Jsme rádi, že se nám podařilo v segmentu státní správy získat dalšího velmi významného klienta, kterému můžeme nabízet služby šité na míru za co nejlepších podmínek,“ říká Tomáš Linhart, manažer prodeje pro zákazníky z veřejné správy a dodává: „Vodafone se v této souvislosti mimo jiné zavázal, že ve své síti zavede systém přednostního spojení prostřednictvím mezinárodního standardu eMLPP.“ Vodafone nabízí úspěšně své telekomunikační služby v pevné a mobilní síti od nejmenších obcí přes regionální správu až po ministerstva a další ústřední orgány státní správy s celostátní působností.
Vodafone získal nového významného zákazníka z oblasti veřejné správy, Hasičský záchranný sbor České republiky. Jedná se dosud o největšího klienta Vodafonu v této oblasti, který bude využívat zhruba 4 000 SIM karet. Mezi další významné zákazníky Vodafonu z oblasti veřejné správy patří Národní památkový ústav, Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy či město Karlovy Vary nebo MČ Praha 3.
„Jsme rádi, že se nám podařilo v segmentu státní správy získat dalšího velmi významného klienta, kterému můžeme nabízet služby šité na míru za co nejlepších podmínek,“ říká Tomáš Linhart, manažer prodeje pro zákazníky z veřejné správy a dodává: „Vodafone se v této souvislosti mimo jiné zavázal, že ve své síti zavede systém přednostního spojení prostřednictvím mezinárodního standardu eMLPP.“
Vodafone nabízí úspěšně své telekomunikační služby v pevné a mobilní síti od nejmenších obcí přes regionální správu až po ministerstva a další ústřední orgány státní správy s celostátní působností.