Od 17. listopadu 2018 do konce února 2019 měníme názvy všech služeb neomezeného pevného internetu. Nové názvy nejprve uvidíte v aplikaci Můj Vodafone nebo na muj.vodafone.cz a ve Vyúčtování se objeví až s novým zúčtovacím obdobím.
Tyto změny nemají vliv na podmínky služby ani na vaši měsíční cenu.
Nový název služby | Původní název služby |
---|---|
Pevný internet 30 Mbps |
Pevný internet |
Pevný internet 2 Mbps |
Pevný internet ADSL 2 Mbps |
Pevný internet 6 Mbps |
Pevný internet ADSL 6 Mbps |
Pevný internet 8 Mbps |
Pevný internet ADSL 8 Mbps |
Pevný internet 16 Mbps |
Pevný internet ADSL 16 Mbps |
Pevný internet 2 Mbps |
Pevný internet VDSL 2 Mbps |
Pevný internet 8 Mbps |
Pevný internet VDSL 8 Mbps |
Pevný internet 20 Mbps |
Pevný internet VDSL 20 Mbps |
Pevný internet 20 Mbps |
Pevný internet Optical 20 Mbps |
Pevný internet 50 Mbps |
Pevný internet VDSL 50 Mbps |
Pevný internet 50 Mbps |
Pevný internet Optical 50 Mbps |
Pevný internet 100 Mbps |
Pevný internet VDSL 100 Mbps |
Pevný internet 100 Mbps |
Pevný internet Optical 100 Mbps |
Pevný internet 250 Mbps |
Pevný internet Optical 250 Mbps |
Pevný internet 250 Mbps |
Pevný internet VDSL 250 Mbps |
Pevný internet 500 Mbps |
Pevný internet Optical 500 Mbps |
Pevný internet 1000 Mbps |
Pevný internet Optical 1000 Mbps |
Z technických důvodů budeme ve výše uvedeném období měnit čísla u služby Pevný internet přes technologii LTE. S tímto číslem se přihlašujete do samoobsluhy Můj Vodafone. Nové číslo služby Pevný internet najdete po jeho změně ve Vyúčtování na internetové samoobsluze Můj Vodafone, kde se přihlásíte pomocí čísla plátce (specifický symbol na vašem Vyúčtování) a příslušného administrátorského hesla nebo hesla plátce. Vaše hesla do samoobsluhy však zůstávají beze změn.
Na vašem pevném připojení jsme současně aktualizovali firmware. Aby vše bezchybně fungovalo, doporučujeme vám co nejdříve restartovat váš modem. Tlačítko Rrestart najdete na zadní straně modemu. Popřípadě stačí modem vytáhnout z elektrické sítě a poté zase připojit.
Platíte-li Vyúčtování přes bankomat nebo kartou on-line přes Můj Vodafone, tento způsob platby bude možné použít, pouze pokud na svém účtu plátce máte zároveň aktivní i jiné mobilní telefonní číslo, které při platbě zadáte. Pokud Vyúčtování platíte jiným způsobem, tato změna se Vás vůbec nedotkne. Způsoby, jak lze uhradit Vyúčtování, najdete zde.
Tyto změny nemají vliv na podmínky služby ani na vaši měsíční cenu.
Pro více informací se zastavte v kterékoliv naší pobočce, případně volejte z Vodafone mobilního čísla na *77. Pokud od nás máte pouze službu pevný internet, volejte 800 777 731.