Vodafone

Upravujeme a zpřehledňujeme podmínky datových tarifů

Od 25. 8. 2017 zdvojnásobíme u datových tarifů se základním objemem dat do 500 MB velikost dokupovaného balíčku po vyčerpání základního objemu za nezměněnou cenu. Ve své Samoobsluze (sekce Nastavení služeb) nebo v aplikaci Můj Vodafone (sekce Můj tarif a služby) ve vašem telefonu zjistíte nastavení svého datového tarifu.

V tabulce uvádíme seznam datových balíčků, kterých se tato příjemná změna týká:

Název datového balíčku (tarifu)Nová velikost balíčku po vyčerpání základního datového objemuCena balíčku po vyčerpání základního datového objemu vč. DPH.

Internet v mobilu

100

49 Kč

Student Internet

100 MB

49 Kč

Připojení pro mobil standard

100 MB

49 Kč

Připojení pro mobil super

100 MB

49 Kč

Připojení pro služby standard

40 MB

20 Kč

Připojení pro služby super

40 MB

20 Kč

Připojení pro služby premium

40 MB

20 Kč

Data LTE 100 MB

100 MB

49 Kč

Data LTE  250 MB

100 MB

49 Kč

Data LTE 50 MB

100 MB

49 Kč

Data LTE 150 MB

100 MB

49 Kč

Data LTE  300 MB

100 MB

49 Kč

Zpřehledňujeme smluvní podmínky našich datových tarifů

S ohledem na Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2015/2120, Pokynů BEREC a Vyjádření Českého telekomunikačního úřadu k vybraným otázkám přístupu k otevřenému Internetu a evropským pravidlům síťové neutrality upravujeme od 25. 8. 2017 naše smluvní datové podmínky. Změny se týkají všech zákazníků včetně klientů OneNet. 

Konkrétní změny, ke kterým dojde

  1. Doplníme informaci o tom, zda je pro využití dané služby potřebné nějaké speciální koncové zařízení (modem, set-top box atd.), případně upřesňujeme, jaké parametry musí takové zařízení mít, aby datová služba fungovala správně.
  2. Upřesňujeme informace ohledně technických parametrů služby, jako je například maximální či minimální rychlost pro stahování nebo odesílání dat. Taková informace vám pomůže ověřit, že služba funguje správně, případně vám také usnadní rozhodnutí při jejím výběru.
  3. Další novinkou bude informace o tom, k jakému využití je služba určená, nebo naopak k čemu vhodná není, abychom vám pomohli k lepšímu rozhodnutí při jejím výběru.
  4. Přidáváme také vysvětlení, jak ověřit, že máte nárok na reklamaci služby a rovněž detailní informace o tom, jak v takovém případě postupovat.
  5. Upřesňujeme podmínky a dáváme fungovaní datových služeb do souladu s Nařízením ČTÚ o síťové neutralitě a to tak, že odstraňujeme mechaniky řízení provozu, které způsobovaly nerovnost a diskriminaci při využití některých služeb (např. omezení přenosu velkých souborů a neomezování prohlížení web stránek). Nově je veškeré řízení provozu aplikováno na všechny služby stejně a bez rozdílu.

    Tato změna se od 25. 8. 2017 týká následujících tarifů:

    1. Mobilní připojení TURBO – do základního datového objemu 20 GB se budou počítat všechny služby na Internetu. Po vyčerpání základního datového objemu bude rychlost připojení 64 kbit/s.
    2. Připojení bez kabelu – do základního datového objemu 30 GB se budou počítat všechny služby na internetu. Po vyčerpání základního datového objemu bude rychlost připojení 256 kbit/s.
    3. Připojení bez kabelu+ – do základního datového objemu 30 GB se budou počítat všechny služby na Internetu. Po vyčerpání základního datového objemu bude rychlost připojení 256 kbit/s.

    Službu Připojení bez kabelu a Připojení bez kabelu+ jsme teď pro vás podstatně vylepšili. Až do 15. září 2017 jsme jako dárek navýšili datový objem na 60 GB. V létě si tak můžete užívat surfování skutečně naplno.

  6. Nově upřesníme i informaci o tom, jaké mechaniky řízení provozu datových služeb aplikujeme, abyste věděli jak a ve kterých situacích může být vaše připojení k internetu ovlivněno.
  7. Dozvíte se, jakým způsobem ovlivňují vaše internetové připojení další specializované datové služby (např. VoLTE, IPTV apod.) 

Znění aktualizovaných datových a roamingových podmínek:

Už žádné  kompromisy kvůli obavě z vysokého účtu za internet

Pokud jste se doposud obávali vysokých účtů za internet, a proto si nastavovali zpomalování dat, a tak se ochuzovali o výhody naší špičkové sítě, máme pro vás dobrou zprávu -  od 25. 8. 2017 zachováváme plnou přenosovou rychlost po vyčerpání mobilních dat z vašeho tarifu a přinášíme vám službu DataLimit, se kterou udržíte i výdaje za internet na vámi zvolené úrovni. 

  • Služba DataLimit, kromě aktuálně dostupného základního nastavení, vám v budoucnu umožní nastavit si přesně podle vašich potřeb maximální počet datových balíčků, které se vám automaticky dokoupí po vyčerpání základního objemu dat v tarifu a budete tak plně připojeni k internetu a zároveň budete přesně vědět, kolik zaplatíte navíc. Tato možnost nastavení pro vás bude připravena nejpozději během října tohoto roku.
  • Můžete si také nastavit službu DataLimit na hodnotu 0, která vám zajistí neúčtování dat po vyčerpání základního datového objemu. Připojení k internetu bude ale zcela zastaveno.

Máte-li  nyní zaktivovanou funkci Zpomalování dat, automaticky vám nastavíme hodnotu služby DataLimit na 0. Ta zajistí neúčtování dat po vyčerpání základního datového objemu, mobilní data budou zcela zastavena a nebude vám účtováno nic navíc nad rámec základního objemu dat. Pokud se nechcete omezovat, stačí si v samoobsluze Vodafone nebo v aplikaci Můj Vodafone vypnout DataLimit.  A od října si díky službě DataLimit budete moci hodnotu dokupů měnit dle svých potřeb.

Pokud máte aktivní funkci Zpomalování dat, automaticky vám nastavíme novou službu DataLimit na 0. Pak vás Vyúčtování nepřekvapí dodatečně přikoupenými daty. Po vyčerpání vašeho základního objemu se mobilní data jednoduše zastaví a nenaúčtujeme vám nic navíc. 

Když se nechcete na síti omezovat, doporučujeme v Můj Vodafone službu DataLimit vypnout. Od října si budete moci hodnotu i počet dokupů měnit podle svých potřeb. Ukončení zpomalování dat platí i pro služby Vodafone Roaming na den a Roaming ke kartě na den.

O čerpání dat vás budeme průběžně informovat prostřednictvím SMS zpráv. Pošleme je automaticky při vyčerpání 75 %, 90 % a 100 % vašeho základního objemu a samozřejmě také při každém dokoupení nad rámec základního datového tarifu.

Pokud je vaše spotřeba dat obecně vyšší, nebo spotřebováváte data nad rámec základního balíčku, nebo máte obavy z vyšší útraty, doporučujeme přejít na nové tarify Red Naplno. Disponují totiž v průměru trojnásobkem datového objemu oproti původní generaci tarifů.

Může se také stát, že si nejste jisti, jaký tarif vlastně máte. Snadno si to zjistíte v Centru péče nebo v  Můj Vodafone (sekce Můj tarif a služby).

Název datového tarifuvelikost balíčku po vyčerpání základního datového objemu cena balíčku po vyčerpání základního datového objemu 

Internet v mobilu

100 MB

49 Kč

Student Internet

100 MB

49 Kč

Internet v mobilu naplno

250 MB

49 Kč

Připojení pro mobil standard

100 MB

49 Kč

Připojení pro mobil super

100 MB

49 Kč

Připojení pro mobil premium

250 MB

49 Kč

Připojení pro služby standard

40 MB

20 Kč

Připojení pro mobil premium+

250 MB

49 Kč

Mobilní připojení 500 MB

250 MB

49 Kč

Mobilní připojení 1 GB

250 MB

49 Kč

Připojení pro služby super

40 MB

20 Kč

Mobilní připojení 1,5 GB

250 MB

49 Kč

Mobilní připojení 4 GB

250 MB

49 Kč

Mobilní připojení 10 GB

250 MB

49 Kč

Připojení pro služby premium

40 MB

20 Kč

Data LTE 100 MB

100 MB

49 Kč

Data LTE  250 MB

100 MB

49 Kč

Data LTE 1,5 GB

250 MB

49 Kč

Data LTE 4 GB

250 MB

49 Kč

Data LTE 10 GB

250 MB

49 Kč

Data LTE 50 MB

100 MB

49 Kč

Data LTE 150 MB

100 MB

49 Kč

Data LTE  300 MB

100 MB

49 Kč

Data LTE 2 GB

250 MB

99 Kč

Data LTE 3 GB

250 MB

99 Kč

Balíček ke kartě - 500 MB

250 MB

49 Kč

Balíček ke kartě - 1,2 GB

250 MB

49 Kč

Balíček ke kartě - 3 GB

250 MB

49 Kč

BALÍČEK KE KARTĚ FIX - 500 MB

250 MB

49 Kč

BALÍČEK KE KARTĚ FIX - 1,2 GB

250 MB

49 Kč

BALÍČEK KE KARTĚ FIX - 3 GB

250 MB

49 Kč