Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Zpracování objednávky

Objednávky zpracováváme ve všední dny od 7 do 16 hodin. O zpracování objednávky vám vždy dáme vědět e-mailem.

Ikona

Vyzvedáváte v prodejně?

Pokud jste zvolili vyzvednutí v prodejně, budeme vás o zpracování objednávky informovat e-mailem i SMSkou. Vyčkejte prosím na toto potvrzení, teprve po něm si můžete svoji objednávku vyzvednout. Zboží pro vás máme rezervováno 3 celé kalendářní dny od provedení objednávky.

Ikona

Nejasnosti a doplnění informací

Pokud budeme mít ohledně objednávky nějaké nejasnosti, zavoláme vám. Nezastihneme-li vás, zkusíme to ještě dvakrát.

Pokud se s vámi ani tak nespojíme, dojde ke stornu objednávky, o kterém vás informujeme e-mailem. V případě zájmu o její obnovení se stačí ozvat na telefonní číslo uvedené ve vaší objednávce; objednávku máme archivovanou, takže vše jednoduše a rychle vyřešíme po telefonu.

Ikona

Storno objednávky

Ke stornu může dojít i v některých dalších případech. Třeba když si objednáte zařízení, které bylo právě vyprodáno ve skladu, nebo pokud nesplňujete podmínky nabídky (příkladem mohou být speciální nabídky pouze pro věrné zákazníky). Pokud jste již naším zákazníkem, zkontrolujte si prosím uhrazení poslední faktury.

O stornu budete vždy informováni e-mailem. Pokud jste platili kartou, samozřejmě vám zaplacené peníze vrátíme zpět na účet, ze kterého bylo zaplaceno.

Pokud si objednávku přejete zrušit, využijte email E-Shop@vodafone.cz.

Dotazy k vaší objednávce

Jak zjistím stav své objednávky?

  • O přijetí a zpracování objednávky vás informujeme e-mailem, v případě vyzvednutí v naší prodejně i SMSkou.
  • Stav své objednávky můžete jednoduše sledovat na adrese www.vodafone.cz/objednavka, pokud jste nakoupili jako nepřihlášený uživatel.
  • V případě, že jste se před objednávkou přihlásili do Můj Vodafone, najdete detaily v sekci Zprávy z Vodafonu.
  • Pokud jste vybrali doručení kurýrem nebo Českou poštou, pošleme vám po předání zásilky dopravci SMS s konkrétním číslem balíčku. Jakmile budete toto číslo mít, můžete jej sledovat přímo na webových stránkách přepravce.

Přišel mi e-mail o zpracování objednávky, ale zásilka mi domů stále nedorazila.

Pokud jsme vám poslali e-mail o zpracování objednávky (tzn. následný e-mail, který chodí až po e-mailu o přijetí objednávky), vaše objednávka čeká na vyzvednutí přepravní společností. Jakmile ji Česká pošta nebo kurýrní služba převezme (v pracovní dny asi v 16 hodin), přijde vám e-mailem číslo balíčku (odlišné od čísla objednávky) s možnostmi jeho sledování.

Proč mi ještě nepřišel e-mail o zpracování objednávky?

Objednávky zpracováváme do 5 pracovních dní po přijetí objednávky, ale ve výjimečných případech může dojít ke zdržení, nejčastěji nárazově z důvodu velké poptávky po určitém typu telefonu. V takových případech se snažíme posilovat kapacity, abychom vám objednávku zpracovali co nejdříve.

Co mám dělat, když jsem spletl/a objednávku a chci zadat novou?

Vytvořte si prosím co nejdříve novou objednávku a do poznámky uveďte, že jde o opravu vaší předchozí objednávky.

Můžu změnit adresu pro doručení?

Pokud jste objednávku odeslali s jinou doručovací adresou, než na které budete nakonec k zastižení, můžete si změnu adresy domluvit:

  • S kurýrem: Pokud jste si zvolili doručení kurýrem, zavolá vám v den doručení a adresu předání si s ním můžete domluvit.
  • S Českou poštou: Pokud jste již od nás e-mailem dostali číslo balíčku, změnu doručovací adresy provedete přes tuto stránku České pošty.
  • S námi: Kontaktujte nás v případě, že jste ještě nedostali e-mail s číslem balíčku, a to na emailu E-Shop@vodafone.cz. Pokud již číslo balíčku máte, změnu lze vyřídit jen u České pošty nebo kurýra.

Přišla mi od vás SMS, kde mě žádáte o potvrzení smlouvy zadáním aktivačního kódu.

Pokud vám taková SMS přišla, je to z důvodu, že jste si objednali tarif se smlouvou nebo zařízení na splátky, a vybrali si elektronickou smlouvu.

  • Smlouva se standardně stává platnou již odesláním objednávky, ale v některých případech na ní něco musíme změnit, například když není adresa, kterou jste zadali při objednávání, úplně kompletní.
  • Každá změna (oproti údajům zadaným vámi v objednávce) musí být z vaší strany schválena. Schválení smlouvy uskutečníte odpovědí na tuto SMS. Teprve poté objednávku můžeme expedovat.

Řeším jiný problém.

Pomůžeme vám na emailu E-Shop@vodafone.cz. Pro snadnější vyřízení vašeho dotazu napište číslo vaší objednávky.

Pomohly vám informace na této stránce?