Podmínky nabíjení mobilních telefonů ve značkových obchodech Vodafonu
Vodafone nabízí ve všech svých značkových obchodech zákazníkům
možnost dobít si zdarma baterii mobilního telefonu. Tato možnost však
není nabízena ve Vodafone kiosku (OC Nový Smíchov a Praha 5 - Metropole
Zličín) a ve franšízových prodejnách.
Vodafone provede nabití telefonu pouze v případě, že má k dispozici
nabíječku kompatibilní s mobilním telefonem zákazníka. Vodafone
zaručuje, že má k dispozici nabíječky pro všechny typy telefonů značky
Nokia a SonyEricsson. U ostatních značek telefonů provede Vodafone
nabití baterie telefonu pouze v případě, že zákazník bude mít vlastní
kompatibilní nabíječku.
Možnost využití nabídky je vždy omezena aktuální kapacitou prodejny,
zejména počtem nabíječek, které jsou v dané prodejně k dispozici. Na
nabití telefonu nevzniká automaticky nárok.
Každý, kdo bude v prodejně Vodafonu požadovat nabití svého telefonu,
musí z něj nejprve vyjmout SIM kartu. K uložení SIM karty poskytne
Vodafone zájemci zdarma speciální obálku. Možnost úschovy SIM karty
Vodafone nenabízí.
Se zájemcem o nabití telefonu bude sepsán formulář, ve kterém budou
uvedeny osobní a kontaktní údaje majitele telefonu, stejně jako základní
údaje vztahující se k telefonu. Podpisem formuláře zájemce uděluje
Vodafonu souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu
zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, a to na dobu 6 měsíců.
Údaje budou Vodafonem zpracovávány výlučně za účelem vyřízení žádosti o
nabití telefonu a dále k zajištění případných souvisejících kroků
(např. v případě, že nedojde k vyzvednutí telefonu). Poskytnutí údajů je
dobrovolné, bez jejich poskytnutí však nemůže být žádosti o nabití
telefonu vyhověno. Poskytnuté údaje nebudou využívány k žádným
marketingovým účelům.
Každý, jehož žádosti o nabití telefonu bude vyhověno, obdrží od
zaměstnance prodejny štítek s identifikačním číslem, který je povinen
zabezpečit proti ztrátě a krádeži.Mobilní telefon bude následně vrácen
jen oproti vrácení tohoto štítku. V případě jeho ztráty se majitel
telefonu musí identifikovat svým občanským průkazem či pasem (v takovém
případě bude telefon vrácen tehdy, když se údaje se na formuláři budou
shodovat s údaji uvedenými v předloženém dokladu). Vodafone neodpovídá
majiteli telefonu za škodu v případě, že telefon bude vrácen jiné osobě
oproti vrácení štítku.
Telefon je nutné vyzvednout v den, kdy byl předán Vodafonu k nabití.
Pokud si telefon jeho vlastník nevyzvedne do šesti (6) měsíců ode dne,
kdy k tomu byl povinen, je Vodafone oprávněn telefon na náklady jeho
majitele prodat. V takovém případě je Vodafone oprávněn odečíst si
náklady na uskladnění telefonu, jakož i náklady prodeje.
Vodafone se zavazuje s mobilním telefonem nakládat s náležitou péčí a
k nabíjení použít pouze značkovou nabíječku odpovídající danému typu
telefonu. V případě, že je telefon zjevně vadný, poškozený či poškrábaný
nebo nemá originální baterii vyhrazuje si Vodafone právo jeho přijetí
odmítnout. Vodafone neodpovídá za to, že nabití baterie telefonu nebude z
jakéhokoliv důvodu provedeno (např. z důvodu výpadku elektrické
energie, nefunkčnosti telefonu apod.). Vodafone také neručí za žádnou
vadu telefonu, která nebyla prokazatelně způsobena Vodafonem. Vzhledem k
tomu je majitel telefonu povinen při převzetí telefonu přezkoumat
telefon, zda nevykazuje jakékoli vady způsobené Vodafonem při nabíjení a
upozornit na tyto vady bezodkladně Vodafone. Vodafone neručí za data
uložená v mobilním telefonu a neodpovídá za jejich ztrátu při nabíjení.
Vodafone si vyhrazuje právo kdykoliv tuto nabídku omezit či ukončit,
a to bez uvedení důvodu. Změna či ukončení budou platné ode dne
oznámení na internetových stránkách www.vodafone.cz, nebude-li výslovně
uveden termín pozdější.
Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem vyvěšení na internetových
stránkách Vodafonu www.vodafone.cz a plně nahrazují podmínky ze dne
19.2.2007.