Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Tisková zpráva

 

Vodafone spustil nový reklamní SMS kanál

26. května 2009

Vodafone úspěšně spustil nový reklamní SMS kanál, který rozšiřuje portfolio produktů mobilní reklamy. Službu Ozvi se SMS, která je pro všechny zákazníky zdarma využívá měsíčně 85 tisíc zákazníků. „Za prvních 5 měsíců pilotního provozu nové SMS služby jsme se setkali s velkým úspěchem jak na straně zákazníků, tak inzerentů. Realizovali jsme první tři kampaně, přičemž každá z nich oslovila 50 až 60 tisíc zákazníků. Reklamu jsme vložili do 250 až 300 tisíc Ozvi se SMS," uvedl Tomáš Mátl, vedoucí oddělení Media Solutions ve Vodafone Czech Republic a dodává: „Podle našeho průzkumu byli inzerenti s novým kanálem spokojeni; ocenili zejména jeho efektivitu a možnost přímé interakce inzerenta se zadavatelem.

Vodafone úspěšně spustil nový reklamní SMS kanál, který rozšiřuje portfolio produktů mobilní reklamy. Službu Ozvi se SMS, která je pro všechny zákazníky zdarma využívá měsíčně 85 tisíc zákazníků.

„Za prvních 5 měsíců pilotního provozu nové SMS služby jsme se setkali s velkým úspěchem jak na straně zákazníků, tak inzerentů. Realizovali jsme první tři kampaně, přičemž každá z nich oslovila 50 až 60 tisíc zákazníků. Reklamu jsme vložili do 250 až 300 tisíc Ozvi se SMS," uvedl Tomáš Mátl, vedoucí oddělení Media Solutions ve Vodafone Czech Republic a dodává: „Podle našeho průzkumu byli inzerenti s novým kanálem spokojeni; ocenili zejména jeho efektivitu a možnost přímé interakce inzerenta se zadavatelem.“

Služba Ozvi se SMS:

  • pilotní provoz spustil Vodafone začátkem letošního roku
  • služba je dostupná všem zákazníkům Vodafonu
  • měsíčně službu používá 85 tisíc zákazníků
  • zákazníci měsíčně odešlou téměř 1 milion SMS zpráv
  • SMS zprávu lze zasílat do všech sítí v ČR

Službu Ozvi se SMS mohou využít zákazníci v případě, že:

  • potřebují kontaktovat své blízké
  • nemohou ze svého mobilního telefonu volat nebo odesílat SMS zprávy
  • například z důvodu blokování odchozích hovorů a SMS zpráv
  • mají vyčerpaný kredit na své předplacené kartě
Pro odeslání bezplatné Ozvi se SMS stačí vytočit speciální kód:
*101*telefonní číslo bez mezer#,
který na určené místo doručí přednastavenou SMS zprávu:
„Vas znamy vam z cisla xxxxxxxxx poslal tuto Ozvi se SMS, kterou vas prosi o zavolani. Tak se ozvete. Pekny den, Vodafone. "
Zákazník, který využil službu obdrží doručovací SMS ve tvaru:
„Ozvi se SMS v poradku dorazila. Vodafone."

Oddělení Media Solutions pracuje na vývoji reklamních produktů kombinujících všechna média, která má Vodafone k dispozici. Nechce se profilovat pouze jako vlastník reklamního prostoru, ale zároveň například spolupracovat na grafickém obsahu kampaní nebo umožnit zákazníkům přímý nákup produktu dané kampaně.

Více informací o službě Ozvi se SMS naleznete na www.vodafone.cz