Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek

Oskar má nového mluvčího

29. prosince 2003

Od začátku roku 2004 nastupuje na pozici senior manažera PR a tiskového mluvčího Oskara Petr Šindler. Ve funkci střídá Igora Přerovského, který se nyní bude plně věnovat funkci viceprezidenta pro značku a komunikaci, kterou převzal již v červenci 2003. Průpravou Petra pro novou roli bylo téměř sedmileté působení v přední mezinárodní public relations agentuře GCI Praha. Zde naposledy zastával pozici Business Unit Directora. Staral se o strategické poradenství a plánování pro významné klienty agentury.



Od začátku roku 2004 nastupuje na pozici senior manažera PR a tiskového mluvčího Oskara Petr Šindler. Ve funkci střídá Igora Přerovského, který se nyní bude plně věnovat funkci viceprezidenta pro značku a komunikaci, kterou převzal již v červenci 2003.

Průpravou Petra pro novou roli bylo téměř sedmileté působení v přední mezinárodní public relations agentuře GCI Praha. Zde naposledy zastával pozici Business Unit Directora. Staral se o strategické poradenství a plánování pro významné klienty agentury. Většina z nich patříla do sektoru informačních technologií a telekomunikací.

Petr vystudoval obor Ekonomika podnikání v obchodě a službách na Obchodně podnikatelské fakultě Slezské univerzity v Karviné. V roce 2003 získal doktorát na VŠE v Praze ve specializaci marketing. V témže roce vydal v nakladatelství Grada knihu o práci s emocemi v marketingové komunikaci.

Když se najde volná chvíle, rád se podívá do hor a věnuje se sportu. Baví ho cestování a nevynechá příležitost navštívit dobrou výstavu.