Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Tisková zpráva

 

Oskar má nového mluvčího

29. prosince 2003

Od začátku roku 2004 nastupuje na pozici senior manažera PR a tiskového mluvčího Oskara Petr Šindler. Ve funkci střídá Igora Přerovského, který se nyní bude plně věnovat funkci viceprezidenta pro značku a komunikaci, kterou převzal již v červenci 2003. Průpravou Petra pro novou roli bylo téměř sedmileté působení v přední mezinárodní public relations agentuře GCI Praha. Zde naposledy zastával pozici Business Unit Directora. Staral se o strategické poradenství a plánování pro významné klienty agentury.



Od začátku roku 2004 nastupuje na pozici senior manažera PR a tiskového mluvčího Oskara Petr Šindler. Ve funkci střídá Igora Přerovského, který se nyní bude plně věnovat funkci viceprezidenta pro značku a komunikaci, kterou převzal již v červenci 2003.

Průpravou Petra pro novou roli bylo téměř sedmileté působení v přední mezinárodní public relations agentuře GCI Praha. Zde naposledy zastával pozici Business Unit Directora. Staral se o strategické poradenství a plánování pro významné klienty agentury. Většina z nich patříla do sektoru informačních technologií a telekomunikací.

Petr vystudoval obor Ekonomika podnikání v obchodě a službách na Obchodně podnikatelské fakultě Slezské univerzity v Karviné. V roce 2003 získal doktorát na VŠE v Praze ve specializaci marketing. V témže roce vydal v nakladatelství Grada knihu o práci s emocemi v marketingové komunikaci.

Když se najde volná chvíle, rád se podívá do hor a věnuje se sportu. Baví ho cestování a nevynechá příležitost navštívit dobrou výstavu.