Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek

Nový systém péče o zákazníky Vodafonu přináší 100% kontrolu nad výdaji a aktivaci služeb v reálném čase

23. listopadu 2010

Vodafone přináší nový systém péče o zákazníky, který umožní aktivovat služby v reálném čase a mít 100% pod kontrolou své výdaje. Zákazníci s předplacenými službami si díky tomuto systému budou moci nově aktivovat tarify a balíčky, které byly dříve k dispozici pouze zákazníkům s paušálními službami. Vodafone bude převádět telefonní čísla na tento nový systém ode dneška po dobu několika měsíců. “Nový systém představuje největší jednorázovou investici do systémů péče o zákazníky v celé historii Oskara/Vodafonu. Byl to velmi komplexní projekt a já jsem nadšen, že nyní konečně můžeme ukázat zákazníkům jeho přínos.

Vodafone přináší nový systém péče o zákazníky, který umožní aktivovat služby v reálném čase a mít 100% pod kontrolou své výdaje. Zákazníci s předplacenými službami si díky tomuto systému budou moci nově aktivovat tarify a balíčky, které byly dříve k dispozici pouze zákazníkům s paušálními službami. Vodafone bude převádět telefonní čísla na tento nový systém ode dneška po dobu několika měsíců.

“Nový systém představuje největší jednorázovou investici do systémů péče o zákazníky v celé historii Oskara/Vodafonu. Byl to velmi komplexní projekt a já jsem nadšen, že nyní konečně můžeme ukázat zákazníkům jeho přínos. Budeme je od teď po dobu několika měsíců průběžně kontaktovat a informovat je o změnách a vylepšeních, které systém přinese,” říká Martin Horčička, který je ve Vodafonu zodpovědný za realizaci tohoto projektu.

“Po celkové implementaci tohoto systému budou zákazníci Vodafonu využívat jeden z nejmodernějších systémů péče o zákazníky v celé České republice,” říká Alena Sochorová, senior manažerka společnosti Accenture, která Vodafonu systém dodává.

“Zákazníci vyžadují změny a informace v reálném čase. Tento systém to umožní,” říká Filip Friedlaender ze společnosti IBM, která s Vodafonem na tomto projektu spolupracuje.

Nový systém péče o zákazníky poskytne zákazníkům následující výhody:

  • Aktivace a změny tarifů a balíčků v reálném čase
  • Možnost sledovat vlastní výdaje v reálném čase = 100 % kontrola nad výdaji v nové webové Samoobsluze
  • Zákazníci s předplacenými službami si budou moci aktivovat tarify a balíčky z portfolia služeb pro zákazníky s paušálem

Nový systém bude implementován postupně ode dneška po dobu několika měsíců. První zákaznická čísla, které Vodafone do nového systému přenese, budou čísla zákazníků s předplacenými kartami. V průběhu roku 2011 budou následovat čísla zákazníků paušálních a zákazníků firemních.

Vodafone bude svým zákazníkům vždy poskytovat nejnovější informace o změnách, které se jich týkají, prostřednictvím SMS. Zákazníci také ode dneška naleznou aktuální informace o implementaci nového systému a informace o probíhajících změnách týkajících se jejich konkrétního telefonního čísla na speciální webové stránce www.vodafone.cz/zlepsujeme .

Platforma Vodafone OneNet, která už nyní poskytuje dokonalý přehled o nákladech na telekomunikační služby a nabídky šité na míru firemním zákazníkům, zůstává nezměněna.

Nový systém zjednoduší portfolio služeb Vodafonu a umožní všem zákazníkům využívat nejmodernější nabídky, výhodné jak cenově, tak po stránce podmínek využívání.