Vodafone

Nové oddělení Media Solutions ve Vodafonu vede Tomáš Mátl

28. července 2008

Před časem vzniklé oddělení Media Solutions, v jehož čele stojí Tomáš Mátl, si klade za cíl udržet Vodafone v pozici lídra v oblasti mobilni reklamy. Ta má, spolu s již existujícími reklamními médii (print a web), umožnit operátorům budovat nové zdroje příjmů. Vybudováním tohoto týmu se Vodafone stává samostatným a významným mediálním domem. “Naše oddělení má v současné době 2 hlavní úkoly: rozšířit příjmy společnosti z telekomunikačních služeb o příjem plynoucí z reklamy v mediálním portfoliu, kterým disponujeme a zároveň prokázat, že je možné nahradit revenue z některých telekomunikačních služeb příjmy z reklamy. Do budoucna se chceme soustředit na zvyšování přidané hodnoty reklamních produktů pro inzerenty – například na interakce umožňující přímou reakci na danou kampaň - a zároveň na vybudování širokého povědomí o mobilní reklamě v mediálním světě,“ říká Tomáš Mátl, vedoucí oddělení Media Solutions ve Vodafone Czech Republic a.

Před časem vzniklé oddělení Media Solutions, v jehož čele stojí Tomáš Mátl, si klade za cíl udržet Vodafone v pozici lídra v oblasti mobilni reklamy. Ta má, spolu s již existujícími reklamními médii (print a web), umožnit operátorům budovat nové zdroje příjmů. Vybudováním tohoto týmu se Vodafone stává samostatným a významným mediálním domem.

“Naše oddělení má v současné době 2 hlavní úkoly: rozšířit příjmy společnosti z telekomunikačních služeb o příjem plynoucí z reklamy v mediálním portfoliu, kterým disponujeme a zároveň prokázat, že je možné nahradit revenue z některých telekomunikačních služeb příjmy z reklamy. Do budoucna se chceme soustředit na zvyšování přidané hodnoty reklamních produktů pro inzerenty – například na interakce umožňující přímou reakci na danou kampaň - a zároveň na vybudování širokého povědomí o mobilní reklamě v mediálním světě,“ říká Tomáš Mátl, vedoucí oddělení Media Solutions ve Vodafone Czech Republic a.s.

Oddělení Media Solutions bude pračovat na vývoji reklamních produktů kombinujících všechna média, která má Vodafone k dispozici. Nechce se profilovat pouze jako vlastník reklamního prostoru, ale zároveň například spolupracovat na grafickém obsahu kampaní nebo umožnit zákazníkům přímý nákup daného produktu.

Za krátkou dobu své existence stihlo oddělení uvést na trh unikátní a úspěšné mobilní produkty, jako jsou například interaktivní bannery na portálu Vodafone live!, sponzorované hry do mobilu, nebo služba Student SMS Gratis.

Současné mediální kanály Vodafone:

  • Student SMS grátis – 80 000 registrovaných uživatelů
  • Portál Vodafone live! – 270 000 unikátních uživatelů /měsíc
  • Web SMS brána – 1 000 000 unikátních uživatelů /měsíc
  • Web Vodafone.cz – 1,9 milionu unikátních uživatelů /měsíc
  • Časopis Čilichili – náklad: 140 000 výtisků

Tomáš Mátl nastoupil do Vodafone Czech Republic a.s. v roce 2005 na pozici hlavního architekta v oddělení Technologie, kde vytvářel koncepty technologického rozvoje sítě a informačních systémů na základě obchodních strategií a plánů. Předtím pracoval ve společnosti Accenture jako konzultant implementace systémů podporujících obchodní strategie. Ve volném čase se nejčastěji věnuje rodině a přátelům, cestování a fotografování.