- Tarify na míru jsou tarify
    společnosti Vodafone, které umožňují zákazníkovi vytvořit si jedinečný
    tarif tím, že si zákazník sám zvolí jaké dílčí služby (balíčky) budou
    zahrnuty v jeho tarifu. Každý tak získá možnost vytvořit si tarif „na
    míru“, který bude vyhovovat právě jeho potřebám. 
- Tarif na míru si může zákazník
    sestavit z následujících dílčích služeb a balíčků: 
A) Balíček
  volání (0 minut, 50 minut Fér, 100 minut Fér, 200 minut Fér, 300 minut Fér, 450
  minut Fér, 600 minut Fér, 900 minut Fér, Neomezené volání Fér) nebo
  balíček volání (300 minut Business Fér, 450 minut Business Fér, 600 minut
  Business Fér, 900 minut Business Fér – dále jen „hlasové balíčky Business“)
Volání se
  všemi hlasovými balíčky, s výjimkou balíčku 0 minut, je účtováno po vteřinách a
  volné minuty je možné využít také na volání do zahraničí. U balíčku Neomezené
  volání Fér lze využít maximálně 1000 volných minut na volání do zahraničí (po
  dosažení tohoto limitu bude cena volání účtována dle aktuálního Ceníku). Seznam
  zemí je uveden v čl. 20 těchto podmínek.
B) Balíček
  SMS (0 SMS, 50 SMS Fér, 100 SMS Fér, 200 SMS Fér, 300 SMS Fér, Neomezené SMS v
  síti Fér, Neomezené SMS Fér)
C) Datové
  tarify Připojení pro mobil (Připojení pro mobil na den, Připojení pro mobil na
  týden, Připojení pro mobil standard, Připojení pro mobil super, Připojení pro
  mobil premium, Připojení pro mobil premium+), Připojení pro tablet (Připojení
  pro tablet super, Připojení pro tablet premium) a Připojení pro notebook
  (Připojení pro notebook standard, Připojení pro notebook na stálo) 
- Tarify na míru jsou
    kombinovatelné se službou Program kamarádi / Kamarádi, VPN firma
    neomezeně, Vlastní síť, VPN firma, Vlastní síť neomezeně. 
- Tarify na míru jsou určeny pro
    fyzické osoby - nepodnikatele a firemní zákazníky - podnikatele, s výjimkou
    hlasových Business, které jsou určeny pouze pro firemní zákazníky -
    podnikatele. 
- Aktivace Tarifu na míru pro
    stávající zákazníky bude provedena prostřednictvím speciální linky péče o
    zákazníky. 
- Tarify na míru aktivované po
    24.8.2012 nejsou slučitelné se službou Po svém. Aktivace služby Po svém
    nemá žádný dopad na Tarify na míru aktivované do 24.8.2012. 
- Součástí Tarifů na míru jsou
    nulové balíčky, tzv. Tarif bez závazků (Balíček 0 minut, Balíček 0 SMS,
    Internet pro mobil na den), na které se nevztahují žádné měsíční poplatky.
    Vyúčtovaná částka tak vždy odpovídá pouze částce za skutečně využité
    služby. Tyto balíčky si zákazník může aktivovat prostřednictvím operátora.
    Může také dojít k jejich automatické aktivaci a to v případě, že zákazník
    začne užívat služby a nemá aktivován jiný tarif či balíčky (při volání bez
    jiného aktivního hlasového balíčku či tarifu se automaticky aktivuje
    Balíček 0 minut, při odeslání SMS bez jiného aktivního balíčku či tarifu
    se automaticky aktivuje Balíček 0 SMS, při využití datových služeb bez
    jiného aktivního datového tarifu se automaticky aktivuje Připojení na
    den/Internet pro mobil na den. Upozorňujeme, že tato automatická aktivace
    se může uplatnit i při nedobrovolné deaktivaci původně nastaveného tarifu,
    např. při blokaci v den obnovy tarifu, apod. 
- Doba platnosti jednotlivých
    balíčků Tarifů na míru je shodná se zúčtovacím obdobím zákazníka, přičemž
    u zákazníků s předplacenými službami je zúčtovacím obdobím běžný
    kalendářní měsíc. Balíčky mohou být aktivovány kdykoli v průběhu
    zúčtovacího období. K prvnímu dni zúčtovacího období dochází k obnovení
    platnosti balíčků, tzn. k obnovení počtu volných jednotek balíčků. 
- Paušální platba za jednotlivé
    balíčky Tarifu na míru je zaúčtována okamžitě po jejich aktivaci/změně
    (první den zúčtovacího období) s tím, že v případě jejich aktivace v
    průběhu zúčtovacího období budou cena i počet volných jednotek balíčku
    vyúčtovány poměrně podle počtu dní zbývajících do konce zúčtovacího
    období. Toto neplatí v případě balíčků Neomezené volání Fér a Neomezené
    SMS Fér, kdy u Neomezených jednotek nelze určit poměrnou část volných
    jednotek. Naúčtována tedy bude pouze poměrná částka paušální platby za
    Neomezený balíček, ale jednotky nebudou poměrně propočítány). 
- Při změnách/rušení balíčků
    nedochází k vyúčtování poměrné částky, tzn. podle skutečného počtu dní,
    kdy byl balíček aktivní. Zákazník má možnost využít všechny zaplacené
    volné jednotky. Při změně jakéholiv balíčku s volnými jednotkami
    na nulový balíček však nedochází k převodu zbývajících jednotek
    z těchto balíčků, tzn. změnou na nulový balíček zákazník o
    nevyčerpané jednotky přichází. Stejné platí i při aktivaci některého
    z Férových tarifů, pokud je v rámci Férového tarifu obsažen
    shodný hlasový balíček (např. při změně Tarifu na míru s balíčkem 50
    minut Fér na Férový tarif s balíčkem 50 minut Fér dochází ke ztrátě
    nevyužitých volných jednotek z původního hlasového balíčku 50 minut
    Fér). 
- Při změně balíčků Neomezené
    volání a Neomezené SMS na balíček jiný, nedochází k převodu zbývajících
    jednotek z těchto balíčků do dalšího období. 
- V případě převodu volných
    jednotek v rámci balíčků volání a balíčků SMS jsou nejprve čerpány volné
    jednotky příslušející k aktuálnímu zúčtovacímu období a následně převedené
    volné jednotky. 
- V případě, že uživatel SIM
    karty se zvoleným Tarifem na míru (tzv. tarifem bez závazků) nevyužije po
    dobu 13 měsíců žádné placené služby, je Vodafone oprávněn příslušnou SIM
    kartu deaktivovat. 
- Vodafone je oprávněn požadovat
    při uzavření smlouvy (aktivaci SIM karty) úhradu finanční částky ve výši
    uvedené dále v těchto podmínkách nebo v mimořádných případech ve výši
    určené Vodafonem (tzv. Volací jistina). Uhrazená Volací jistina slouží
    zejména k zajištění plnění povinností vyplývajících ze smlouvy. Volací
    jistina bude vrácena po třech včas uhrazených Vyúčtováních za nezkrácené
    účtovací období. 
- Vodafone si vyhrazuje právo
    požadovat navýšení Volací jistiny při aktivaci dalších služeb nebo v
    jiných zvláštních případech. Vodafone je dále oprávněn požadovat navýšení
    nebo úhradu Volací jistiny při důvodném podezření na zneužití služeb, při
    špatné platební morálce, apod., a to, aniž by navýšil Volací limit. Volací
    jistinu je zákazník povinen na žádost Vodafonu uhradit. Z důvodu uhrazené
    Volací jistiny není možné požadovat odložení platby ani použití Volací
    jistiny na úhradu částek za poskytnuté služby. 
- V případě koupě mobilního
    telefonu či jiného zařízení za zvýhodněnou cenu je Vodafone oprávněn navýšit
    Volací jistinu s ohledem na výši minimálního měsíčního plnění zákazníka
    takto: 
| Minimální měsíční plnění | Minimální výše Volací jistiny bez zvýhodněného telefonu | Minimální výše Volací jistiny se
          zvýhodněným telefonem | 
| 0-49,99 Kč | 500 Kč | Nenabízíme zvýhodněný telefon | 
| 50-249,99 Kč | 500 Kč | Nenabízíme zvýhodněný telefon | 
| 250-489,99 Kč | 500 Kč | 500 | 
| 490-789,99 Kč | 500 Kč | 1000 | 
| 790-1289,99 Kč | 500 Kč | 1500 | 
| 1290-1989,99 Kč | 500 Kč | 2500 | 
| 1990-2489,99 Kč | 500 Kč | 3500 | 
| 2490 Kč a více | 500 Kč | 3500 | 
Ceny jsou včetně 21% DPH
- Nebude-li dohodnuto jinak, bude
    vyúčtování služeb dodáváno v elektronické podobě zpřístupněním v
    Internetové samoobsluze na www.vodafone.cz. 
- Vyúčtování bude v Internetové
    samoobsluze k dispozici nejpozději do 3 dnů po ukončení příslušného
    zúčtovacího období. Vodafone si však vyhrazuje právo z technických důvodů
    zpřístupnění Vyúčtování odložit, ke zpřístupnění však vždy dojde
    nejpozději do 15 dnů ode dne ukončení zúčtovacího období. O zpřístupnění
    elektronického Vyúčtování bude Vodafone zákazníka informovat
    prostřednictvím SMS zprávy, která bude obsahovat číslo vyúčtování, částku
    určenou k úhradě a datum splatnosti. V případě, že zákazník bude požadovat
    vystavení vyúčtování v tištěné formě, je Vodafone oprávněn požadovat za
    jeho vystavení částku dle platného Ceníku služeb. Zákazník má možnost
    požádat o pravidelné zasílání vyúčtování v tištěné formě poštou. 
- Volné minuty lze využít na
    volání do následujících zemí: 
A) Zóna 0: Slovensko, Ukrajina, Rusko, Čína, Vietnam –
  11,50 Kč/min za volání nad rámec volných minut balíčku. 
B) Zóna 1: Francie, Rakousko, Holandsko, Velká
  Británie, Německo, Portugalsko, Belgie, Dánsko, Španělsko, Irsko, Maďarsko,
  Polsko, Norsko, Finsko, Řecko, Švýcarsko, Itálie Lucembursko, Gibraltar,
  Andora, San Marino, Monako, USA, Kanada – 11,50 Kč/min za volání nad rámec
  volných minut balíčku.
- Volné jednotky (včetně
    neomezeného volání a neomezených SMS) nelze použít na speciální čísla,
    která jsou účtována zvláštní sazbou (např. audiotex, dárcovské SMS apod.).
  
- Společnost Vodafone si
    vyhrazuje právo v případě podezření na zneužívání služeb vystavit
    mimořádné Vyúčtování před skončením zúčtovacího období. 
- Společnost Vodafone si
    vyhrazuje právo omezit služby v případě podezření na zneužívání
    neomezeného odesílání SMS ke komerčním účelům či v případě podezření, že
    jsou tyto služby využívány k distribuci nevyžádaných nebo komerčních
    sdělení. Balíček neomezených SMS (neomezené SMS Fér a neomezené SMS v síti
    Fér) se nevztahuje na posílání prémiových SMS zpráv a SMS zpráv na pevné
    linky (SMS zprávy na pevné linky jsou zpoplatněny dle aktuálního Ceníku). 
- Společnost Vodafone si rovněž
    vyhrazuje právo omezit služby i v případě důvodného podezření na
    zneužívání neomezeného volání (např. způsob užívání neomezeného volání
    vykazuje charakteristiky strojového generování provozu nebo jiného
    nestandardního užití) či v případě užívání neomezeného volání způsobem,
    který může negativně ovlivnit kvalitu služeb poskytovaných jiným
    zákazníkům nebo provoz sítě či jakékoli její části. Službu neomezeného
    volání je možné využít pro volání do mobilních pouze v rámci České
    republiky (volání na pevné linky jsou zpoplatněny dle aktuálního Ceníku).
    Neomezené volání se nevztahuje na využívání tzv. audiotexových linek a
    služeb třetích stran.) 
- V otázkách neupravených v
    těchto podmínkách Tarifů na míru platí Všeobecné podmínky pro poskytování
    služeb elektronických komunikací, Podmínky poskytování datových služeb,
    platný Ceník služeb a podmínky uvedené v tištěných materiálech společnosti
    Vodafone, případně na stránkách www.vodafone.cz. 
- Pokud je v těchto podmínkách
    uvedena společnost Vodafone, rozumí se tím česká společnost Vodafone Czech
    Republic a.s., se sídlem Vinohradská 167, 100 00 Praha 10, IČ: 25788001
    zapsaná do OR u MS v Praze, spisová značka B. 6064. (a její síť, produkty
    a služby). 
- Vodafone si vyhrazuje právo
    tyto podmínky Tarifů na míru kdykoli aktualizovat či měnit, a to s
    účinností ode dne zveřejnění změn na stránkách www.vodafone.cz, nebude-li
    stanoven pozdější termín účinnosti. 
- Tyto podmínky nabývají
    platnosti a účinnosti dne 2. 5. 2013 a nahrazují podmínky pro Tarify na
    míru ze dne 20.9.2012. U balíčků uvedených v podmínkách ze dne 25.5.2012
    (čl. 2) se použijí podmínky ze dne 25.5.2012. 
Vytisknout