Vodafone rostl nejrychleji z českých operátorů
40 tisíc čistý zákaznický přírůstek za čtvrtletí od ledna do března 2008 223 tisíc čistý zákaznický nárůst za finanční rok, který skončil 31. března 2008 Celkový počet zákazníků na konci března 2008 – 2.698 milionu ARPU 581 Kč za měsíc "Náš růst v posledním čtvrtletí dokazuje, že inovativní řešení, jakými jsou mobilní reklama nebo konvergovaná nabídka pro firmy Vodafone OneNet, mohou přilákat nové zákazníky i na vysoce penetrovaném trhu,“ říká Muriel Anton, generální ředitelka Vodafonu ČR a dodává: „I nadále se budeme zaměřovat na nabídku produktů a služeb, které mohou získat všichni zákazníci bez nutnosti podpisu víceletých úvazků.“ Od března 2007 zvýšil Vodafone počet svých zákazníků o 9% na 2.698 milionu.
- 40 tisíc čistý zákaznický přírůstek za čtvrtletí od ledna do března 2008
- 223 tisíc čistý zákaznický nárůst za finanční rok, který skončil 31. března 2008
- Celkový počet zákazníků na konci března 2008 – 2.698 milionu
- ARPU 581 Kč za měsíc
"Náš růst v posledním čtvrtletí dokazuje, že inovativní řešení, jakými jsou mobilní reklama nebo konvergovaná nabídka pro firmy Vodafone OneNet, mohou přilákat nové zákazníky i na vysoce penetrovaném trhu,“ říká Muriel Anton, generální ředitelka Vodafonu ČR a dodává: „I nadále se budeme zaměřovat na nabídku produktů a služeb, které mohou získat všichni zákazníci bez nutnosti podpisu víceletých úvazků.“
Od března 2007 zvýšil Vodafone počet svých zákazníků o 9% na 2.698 milionu. Od ledna do března 2008 získal Vodafone 40 tisíc nových zákazníků.
Podíl tarifních zákazníků Vodafonu ČR tvořil v uplynulém čtvrtletí 51,9% z celkového počtu. Průměrný výnos na zákazníka (ARPU) Vodafonu ČR dosáhl v tomto období 581 Kč za měsíc.