Vodafone hledá další odvážné podnikatele
Vodafone spouští nominační kampaň, díky níž chce mezi svými firemními zákazníky objevit další zajímavé podnikatelské příběhy. Ty nejatraktivnější a nejoriginálnější budou ve spolupráci s českými médii zveřejněny v on-line i tištěných titulech. Projekt tak v nové formě navazuje na úspěšný TV dokumentární seriál Dvanáct odvážných. Nominace mohou lidé zasílat od 28. února do 15.
Vodafone spouští nominační kampaň, díky níž chce mezi svými firemními zákazníky objevit další zajímavé podnikatelské příběhy. Ty nejatraktivnější a nejoriginálnější budou ve spolupráci s českými médii zveřejněny v on-line i tištěných titulech. Projekt tak v nové formě navazuje na úspěšný TV dokumentární seriál Dvanáct odvážných.
Nominace mohou lidé zasílat od 28. února do 15. května 2008 na e-mail odvaznipodnikatele@vodafone.cz. Nominovat se mohou buď podnikatelé sami nebo to za ně může udělat kdokoli z jejich okolí s jejich souhlasem. Kompletní podmínky nominace jsou zveřejněny na webových stránkách Vodafonu.
Cílem projektu je dát šanci se prezentovat menším, středním nebo nepříliš známým podnikatelům z různých oblastí, a inspirovat tak další, kteří chtějí začít podnikat. Veřejnost bude mít možnost shlédnou profilová videa na portálu www.aktualne.cz či interview v byznysovém týdeníku Profit.
„Novou formu projektu jsme zvolili hlavně kvůli časové flexibilitě a větší dostupnosti informací pro podnikatele, kteří tráví většinu času na internetu a kupují si ekonomické časopisy, které si můžou přečíst kdykoliv,“ říká Martin Pejša, ředitel taktického marketingu pro firemní zákazníky a dodává: „Součástí projektu bude i edukační kampaň v podobě poradny pro začínající podnikatele, kterým chceme dát pár dobrých tipů, aby nemuseli začínat „na koleně“.
Nominovány mohou být dvě skupiny podnikatelů:
1. ODVÁŽNÍ ZAČÍNAJÍCÍ PODNIKATELÉ
Ti, kteří své podnikání rozjeli teprve nedávno, ale už úspěšně překonali první překážky.
2. MALÍ A STŘEDNÍ PODNIKATELÉ S ODVÁŽNÝM NÁPADEM
Ti, kteří jsou v byznysu déle a vlastní malou či střední firmu založenou na zajímavém a neotřelém nápadu, který se jim už osvědčil.
Jedinou podmínkou je, aby nominovaní byli zákazníky Vodafonu.
Autoři dvou nejzajímavějších nominací, které budou zveřejněny, vyhrají dva chytré byznysové mobilní telefony HTC TyTN II s GPS navigací. Autory vítězných nominací vybere porota složená ze zástupců Vodafonu a oznámí je nejpozději do poloviny června 2008.
Více informací na www.vodafone.cz