Vodafone ČR navýšil během roku 2006 celkový počet zákazníků o 13%
102 tisíce čistý zákaznický přírůstek za čtvrtletí od října do prosince 2006 271 tisíc čistý zákaznický nárůst od počátku roku 2006 Celkový počet zákazníků ke konci čtvrtletí: 2,413 milionů 53% tarifních zákazníků ARPU přibližně 660 CZK za měsíc Vodafone ČR zaznamenal za čtvrtletí od října do prosince 2006 čistý nárůst 102 tisíc zákazníků. Během kalendářního roku 2006 společnost získala přes 271 tisíc nových zákazníků a na konci prosince minulého roku tak poskytoval Vodafone v České republice služby více než 2, 413 mil. uživatelům. „Dosavadní čistý zákaznický nárůst svědčí o tom, že zákazníci oceňují náš přístup nabízet všem uživatelům bez rozdílu reálně využitelnou hodnotu bez háčků nebo dodatečných smluvních podmínek,“ říká generální ředitel Vodafonu ČR Grahame Maher a dodává: „Především díky tomuto přístupu jsme i na tak saturovaném trhu, jako je ten český, dosáhli výrazného úspěchu s naší vánoční kampaní, během které jsme prokázali značnou dávku odvahy a začali dělat pouze to, co je pro zákazníky přínosné. V tomto trendu budeme pokračovat a prostřednictvím našich nabídek a přístupu k zákazníkům jsme odhodláni měnit zažitá pravidla mobilního telekomunikačního trhu i nadále.
- 102 tisíce čistý zákaznický přírůstek za čtvrtletí od října do prosince 2006
- 271 tisíc čistý zákaznický nárůst od počátku roku 2006
- Celkový počet zákazníků ke konci čtvrtletí: 2,413 milionů
- 53% tarifních zákazníků
- ARPU přibližně 660 CZK za měsíc
Vodafone ČR zaznamenal za čtvrtletí od října do prosince 2006 čistý nárůst 102 tisíc zákazníků. Během kalendářního roku 2006 společnost získala přes 271 tisíc nových zákazníků a na konci prosince minulého roku tak poskytoval Vodafone v České republice služby více než 2, 413 mil. uživatelům.
„Dosavadní čistý zákaznický nárůst svědčí o tom, že zákazníci oceňují náš přístup nabízet všem uživatelům bez rozdílu reálně využitelnou hodnotu bez háčků nebo dodatečných smluvních podmínek,“ říká generální ředitel Vodafonu ČR Grahame Maher a dodává: „Především díky tomuto přístupu jsme i na tak saturovaném trhu, jako je ten český, dosáhli výrazného úspěchu s naší vánoční kampaní, během které jsme prokázali značnou dávku odvahy a začali dělat pouze to, co je pro zákazníky přínosné. V tomto trendu budeme pokračovat a prostřednictvím našich nabídek a přístupu k zákazníkům jsme odhodláni měnit zažitá pravidla mobilního telekomunikačního trhu i nadále.”
Podíl tarifních zákazníků Vodafone ČR se ve srovnání s minulým čtvrtletím udržel na stejné úrovni a i nadále tvoří 53% z celkového počtu. Během posledního čtvrtletí v roce 2006 registroval Vodafone průměrný výnos na zákazníka (ARPU) ve výši přibližně 660 Kč za měsíc.