Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Tisková zpráva

 

Novým ředitelem online prodeje a péče o zákazníky Vodafone se stal Tomáš Holan

11. listopadu 2010

Na pozici ředitele online prodeje a péče o zákazníky Vodafone nastoupil Tomáš Holan (36). Zodpovědný bude za strategii rozvoje a posílení pozice online distribučního kanálu a nástrojů péče o firemní i nefiremní zákazníky. „Mým úkolem je nadále posilovat přední pozici Vodafonu v inovativní online péči o zákazníky, včetně širšího zapojení sociálních sítí.,“ uvedl při svém nástupu Tomáš Holan. Tomáš Holan přichází do Vodafone Česká republika ze společnosti České aerolinie, kde pracoval na různých pozicích deset let.

Na pozici ředitele online prodeje a péče o zákazníky Vodafone nastoupil Tomáš Holan (36). Zodpovědný bude za strategii rozvoje a posílení pozice online distribučního kanálu a nástrojů péče o firemní i nefiremní zákazníky.

„Mým úkolem je nadále posilovat přední pozici Vodafonu v inovativní online péči o zákazníky, včetně širšího zapojení sociálních sítí.,“ uvedl při svém nástupu Tomáš Holan.

Tomáš Holan přichází do Vodafone Česká republika ze společnosti České aerolinie, kde pracoval na různých pozicích deset let. Naposledy zastával funkci výkonný ředitel útvaru Revenue Management, kde byl zodpovědný za cenotvorbu, tržby, internetový rezervační systém a také vývoj nových internetových stránek a strategie online marketingu. Zároveň vedl transformaci prodeje, v jejímž rámci měl na starosti rozvoj zákaznického call centra a věrnostního programu a také redesign sítě zahraničních kanceláří ČSA.

Tomáš Holan vystudoval leteckou fakultu dopravní univerzity v Žilině. Ve volném čase se věnuje především rodině, mezi jeho koníčky patří také cyklistika a lyžování.

O Vodafone Czech Republic

Mobilní operátor Vodafone Czech Republic je od roku 2005 součástí jedné z největších telekomunikačních skupin na světě Vodafone Group. V České republice v současnosti poskytuje služby pro více než tři miliony zákazníků. Od roku 2007 poskytuje společnost pod názvem Vodafone OneNet komplexní telekomunikační služby (hlasové i datové služby v pevné a mobilní síti) firemním zákazníkům jak ze soukromého, tak veřejného sektoru.