Frank Carvalho se stal novým ředitelem pro značku a komunikaci
Novým ředitelem pro značku a komunikaci Vodafone se stal od května Frank Carvalho (42). Je zodpovědný především za reklamu a sponzoring. Navazuje tak Moniku Čížkovou, která na této pozici byla do podzimu loňského roku a poté se stala viceprezidentkou pro značku a komunikaci. „Mým cílem je, aby si Vodafone upevňoval pozici mezi nejpreferovanějšími značkami prostřednictvím kreativní a odvážné komunikace, která zákazníka zaujme a efektivně mu doručí sdělení," uvedl Frank Carvalho. Frank před příchodem do Vodafonu pracoval na vedoucích pozicích v oblasti marketingu a komunikace přes 15 let.
Novým ředitelem pro značku a komunikaci Vodafone se stal od května Frank Carvalho (42). Je zodpovědný především za reklamu a sponzoring. Navazuje tak Moniku Čížkovou, která na této pozici byla do podzimu loňského roku a poté se stala viceprezidentkou pro značku a komunikaci.
„Mým cílem je, aby si Vodafone upevňoval pozici mezi nejpreferovanějšími značkami prostřednictvím kreativní a odvážné komunikace, která zákazníka zaujme a efektivně mu doručí sdělení," uvedl Frank Carvalho.
Frank před příchodem do Vodafonu pracoval na vedoucích pozicích v oblasti marketingu a komunikace přes 15 let. Podílel se na tvorbě reklamních strategií, které přispěly k více než 50 kreativním a efektivním komunikačním kampaním. Řada z nich získala prestižní mezinárodní ocenění v Cannes a prestižní ceny Effie Awards.
Frank pochází z USA a tam i v Evropě pracoval například pro společnosti IKEA, Philip Morris, General Motors, P & G, Coca-Cola či Diageo. Do českého Vodafonu přišel z Budapešti, kde působil jako regionální ředitel společnosti Leo Burnett pro střední a východní Evropu