Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek

Vyzvednutí v prodejně

Pokud si objednáváte tarif se smlouvou nebo zařízení na splátky, je třeba se při převzetí prokázat platným občanským průkazem nebo pasem, a jedním dalším dokladem totožnosti (například řidičský průkaz, platební karta, ISIC, pas nebo OpenCard). Mějte prosím tyto doklady při přebírání připravené.

Ikona

Kdy nejdříve se mohu pro zboží zastavit

Teprve poté, co vám pošleme potvrzující SMS o možném vyzvednutí.

Při objednání v pracovní dny do 14:00 by měla být vaše zásilka připravena k vyzvednutí na zvolené prodejně ještě ten den. Pokud objednáte po 14:00 hodině, o víkendu nebo ve státní svátek, budete si moct zboží vyzvednout následující pracovní den.

Ikona

Do kdy si mohu objednávku vyzvednout

Zboží pro vás máme rezervováno celé 3 kalendářní dny od provedení objednávky (např. objednali jste si v sobotu v 15 hodin, zboží si budete moci vyzvednout od potvrzení objednávky až do úterý). V případě nevyzvednutí bude vaše objednávka v noci z úterý na středu stornována.

Pokud vaše objednávka neobsahuje zařízení, ale pouze SIM kartu, můžete se pro zboží stavit až 7 dní po potvrzení objednávky, poté bude objednávka stornována.

Ikona

Zásilku si musíte vyzvednout osobně

Zásilku může převzít jen ten, kdo si zboží objednal.

Dotazy k vaší objednávce

Jak zjistím stav své objednávky?

O přijetí a zpracování objednávky vás informujeme e-mailem. Stav vaší objednávky si můžete prohlédnout také na adrese www.vodafone.cz/objednavka.

Proč mi ještě nepřišel e-mail o zpracování objednávky?

Většinou objednávky zpracováváme do následujícího dne po přijetí objednávky, ale ve výjimečných případech může dojít ke zdržení, nejčastěji nárazově z důvodu velké poptávky po určitém typu telefonu. V takových případech se snažíme posilovat kapacity, abychom vám objednávku zpracovali co nejdříve. 

Co mám dělat, když jsem spletl/a objednávku a chci zadat novou?

Vytvořte si prosím co nejdříve novou objednávku a do poznámky uveďte, že jde o opravu vaší předchozí objednávky.

Řeším jiný problém

Pomůžeme vám na 800 777 777. Pro snadnější vyřízení vašeho dotazu mějte připraveno číslo vaší objednávky.

Pomohly vám informace na této stránce?