Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Přenos čísla od jiného operátora

Pokud přecházíte k Vodafonu od jiného operátora, přeneseme vaše současné číslo k nám zcela zdarma.

Přenos čísla je rychlý. V naší síti můžete být už do 3 pracovních dnů.

Za přenos čísla do sítě Vodafone nic neplatíte.

Je to jednoduché, zvládnete to i z pohodlí domova.

Chci přenést číslo k Vodafonu

Rádi vás u nás přivítáme i s vaším číslem, které můžete přenést od jakéhokoliv operátora v ČR, ať už u něj máte předplacenou kartu nebo paušální tarif. Pro přenos čísla budete potřebovat kód OKU nebo ČVOP, záleží na tom, který z nich máte k dispozici.

Podívejte se, jak postupovat, když přenosový kód máte a jak, když ještě ne:

Mám přenosový kód

Mám přenosový kód

Pokud už máte přenosový kód od předchozího operátora, nic vám nebrání přenést své číslo k nám. Držte se následujících kroků a za chvíli máte hotovo:

Vyberte si v našem eShopu tarif, který vám vyhovuje.

V košíku zadejte tel. číslo, které k nám chcete převést.

Vyplňte svůj přenosový kód (OKU, ČVOP) a vyberte datum.

Vyhlížejte novou SIM, do 2 dnů ji máte ve schránce.

Vybrat tarif

Zatím nemám přenosový kód

Zatím nemám přenosový kód

Nevadí. Svou objednávku můžete dokončit i bez kódu pro přenos čísla. Jednoduše ho zadáte později.

Vyberte si v našem eShopu tarif a v košíku zadejte telefonní číslo, které k nám chcete přenést.

Vyberte možnost „ještě neznám kód pro přenos“ a zvolte datum přenosu čísla (ten proběhne v nočních hodinách).

Až kód OKU nebo ČVOP získáte, jednoduše ho zadáte na této stránce. Odkaz vám pošleme e-mailem.

Do 2 dnů vám poštou pošleme novou SIM. Hned jak budeme mít váš kód, číslo převedeme.

Vybrat tarif

S přenosem čísla vám rádi pomůžeme

Zavoláme vám do 60 minut (mezi 8h - 19h) nebo zítra a vše vyřešíme za vás.

Kliknutím na „Zavolejte mi“ souhlasíte s tím, že Vás můžeme v následujících 6 měsících kontaktovat s obchodními nabídkami.
Více o ochraně soukromí

Často kladené otázky

Jak přenosový kód získám?

OKU získáte automaticky (například v samoobsluze nebo na faktuře) a váš operátor je povinen vám ho na požádání sdělit, pokud ho neznáte nebo nemůžete dohledat. Tento kód je platný po celou dobu trvání vaší smlouvy u stávajícího operátora.

ČVOP vám stávající operátor sdělí na požádání, jakmile s ním vypořádáte všechny závazky. Jeho platnost je 60 dní od jeho vystavení.

Co znamená OKU?

OKU je zkratka pro Ověřovací kód účastníka v podobě 14místného čísla. Spolu s telefonním číslem je ověřovací kód účastníka jediný identifikační údaj potřebný při přenosu čísla mezi operátory. Právě z tohoto důvodu vám doporučujeme svůj OKU pečlivě uschovat, veřejně nešířit a nikomu nesdělovat.

Co znamená ČVOP?

ČVOP (číslo výpovědi opouštěného poskytovatele) je 14místný autorizační kód, který nám říká, že vaše telefonní číslo může odejít od stávajícího poskytovatele mobilních služeb - 1. až 3. číslice je kód pro původního poskytovatele. 4. až 7. číslice označuje první možné datum přenosu vašeho telefonního čísla ve formátu MM.DD.

Ještě nemám přenosový kód, můžu i přesto objednávku dokončit?

Ano, svou objednávku můžete dokončit i v případě, že přenosový kód ještě nemáte. Až jej získáte, zadejte ho na této stránce. Odkaz vám pošleme i mailem.

Mezitím vám pošleme SIM kartu, která začne fungovat až ve chvíli, kdy k přenosu čísla dojde. Do té doby vám služby samozřejmě účtovat nebudeme.

Jak dlouho přenos čísla trvá?

Přenos čísla je rychlý. Své číslo u nás můžete mít už do 3 pracovních dnů. O průběhu přenosu vás budeme informovat SMS zprávami, takže vždy budete mít o všem přehled.

Budou mi během přenosu čísla fungovat všechny služby?

Přenos čísla provádíme tak, aby vás co nejméně omezil. Proto probíhá v nočních hodinách mezi půlnocí a šestou ranní. Dopad na používání vašeho telefonu je tak minimální.

Co musím udělat v den přenosu čísla?

V den přenosu vyměníte svou starou SIM kartu za tu, kterou jste od dostali od nás. Stará SIMka vám zároveň přestane fungovat.