Vodafone

Přenos čísla od jiného operátora

Pokud přecházíte k Vodafonu od jiného operátora, přeneseme vaše současné číslo k nám zcela zdarma.

Přenos čísla je rychlý. V naší síti můžete být již za 5 dní.

Za přenos čísla do sítě Vodafone nic neplatíte.

Je to jednoduché, zvládnete to i z pohodlí domova.

Chci přenést číslo k Vodafonu

Rádi vás u nás přivítáme i s vaším číslem, které můžete přenést od jakéholi operátora v ČR, ať již u něj máte předplacenou kartu, nebo paušální tarif. Pro přenos čísla budete potřebovat číslo výpovědi opouštěného poskytovatele (ČVOP). Tento údaj vám sdělí váš současný operátor, jakmile s ním vypořádáte všechny závazky.

Podívejte se, jak postupovat ve chvíli, kdy ČVOP máte, a když ještě ne:

Mám ČVOP

Mám ČVOP

Pokud jste již číslo výpovědi opouštěného poskytovatele obrdrželi, nic vám nebrání přenést své číslo k nám. Držte se následujích kroků a za chvíli máte hotovo:

Vyberte si tarif v našem eShopu.

V košíku zadejte své současné číslo, které k nám chcete převést.

V košíku zadejte ČVOP.

Zvolte si datum přenosu svého čísla. Přenos proběhne v nočních hodinách.

Vybrat tarif

Zatím nemám ČVOP

Zatím nemám ČVOP

Nevadí. Svou objednávku můžete dokončit i bez čísla výpovědi opouštěného poskytovatele. Jednoduše ho zadáte později. Podívejte se, jak na to:

Vyberte si tarif v našem eShopu.

V košíku zadejte své současné číslo, které k nám chcete převést.

Vyberte možnost, že ještě ČVOP nemáte.

Až ČVOP získáte, zadejte ho na této stránce. Odkaz vám pošleme i mailem.

Vybrat tarif

S přenosem čísla vám rádi pomůžeme

Nevíte si se změnou operátora rady? Nechte nám na sebe kontakt, naši specialisté vám v nejbližší pracovní den zavolají a zodpoví vaše otázky.

Často kladené otázky

Co znamená ČVOP a jak ho získám?

ČVOP (číslo výpovědi opouštěného poskytovatele) je 14místný autorizační kód, který nám říká, že vaše telefonní číslo může odejít od stávajícího poskytovatele mobilních služeb - 1. až 3. číslice je kód pro původního poskytovatele. 4. až 7. číslice označuje první možné datum přenosu vašeho telefonního čísla ve formátu MM.DD. ČVOP získáte od stávajícího operátora, kterého opouštíte, a jeho platnost je 60 dní od jeho vystavení.

Svou objednávku můžete dokončit i v případě, že ČVOP ještě nemáte. Až jej získáte, zadejte ho na této stránce. Odkaz vám pošleme i mailem. Mezitím vám pošleme SIM kartu, která začne fungovat až ve chvíli, kdy k přenosu čísla dojde. Do té doby vám služby samozřejmě účtovat nebudeme.

Jak dlouho přenos čísla trvá?

Přenos čísla je rychlý. Své číslo u nás můžete mít již za 5 dní. Záleží ale na výpovědní lhůtě původního operátora. Číslo může být uvolněno až po jejím skončení. O průběhu přenosu vás budeme informovat SMS zprávami, takže vždy budete mít o všem přehled.

Budou mi během přenosu čísla fungovat všechny služby?

Přenos čísla provádíme tak, aby vás co nejméně omezil. Proto probíhá v nočních hodinách mezi půlnocí a šestou ranní. Dopad na používání vašeho telefonu je tak minimální.

Jak mám zvolit datum přenosu?

Datum přenosu zvolte na konec výpovědní lhůty, kterou máte u svého původního operátora. Tím zajistíte, že nezůstanete bez služeb, na které jste zvyklí. Stačí, když v den přenosu vyměníte svou starou SIM kartu za tu, kterou jste od dostali od nás. Stará SIMka vám zároveň přestane fungovat.