Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

16. června 2022

Podnikat v digitálním světě je už pro firmy nutností. Jak v něm ale uspět?

Odhadovaná doba čtení 3 minuty

Digitální společnost tráví na internetu více a více času. O své místo se v něm hlásí už desítky let stále víc firem, které jdou neomezeným možnostem online prostředí naproti. Pořád ale existuje spousta především malých a středních podnikatelů, kteří se v něm zatím nedokázali správně orientovat.

Právě jim se snažíme jít naproti. Kromě nástrojů k digitalizaci nabízíme také pomoc prostřednictvím školení, jak mohou firmy a podnikatelé tyto nástroje a své působení na internetu zvládnout.

 

Podnikatelé moderní doby, digitalizujte se

S vývojem technologií se spotřebitelé stále častěji uchylují k internetu jako ke zdroji rychlé pomoci všeho druhu. Hledají na něm informace, nejlepší možná řešení pro jakoukoliv situaci nebo problém a logicky je zajímají i finančně nejvýhodnější nabídky.

Prezence firmy v digitálním světě je proto dnes takřka nevyhnutelná. Když kupujeme byt, auto nebo cokoliv jiného, jdeme nejdřív na internet, a pokud na něm daná firma nebo značka není aktivní, přichází už v tomto momentě o zákazníky.

 

Koho se digitalizace týká?

Digitalizace firem a jejich úspěch v online světě je téma pro většinu odvětví. Co ale firmám přinese?

Pod pojmem digitalizace si každý představuje něco jiného. Existuje část podnikatelů, která ji vnímá jako přechod z papírové podoby do té digitální. To je bezpochyby pravda, ovšem digitalizace firmy neznamená zdaleka jen to, že daná společnost nahradí papírové dokumenty za dokumenty v počítači. Tento rozvoj byznysu je v první řadě o efektivitě a komfortu, který spočívá ve zjednodušení pracovních postupů a schopnosti pracovat flexibilně a bezpečně. Pokud se podnikatel nebo firma přizpůsobí nové realitě, může snížit náklady na své podnikání a své produkty nabízet více zákazníkům a lépe je prodávat.

I když pro řadu lidí může digitalizace představovat bariéru, není to žádná věda. Je ale určitě užitečné mít po boku spolehlivého obchodního partnera, který podnikatelům s rozšířením byznysu na internet pomůže a naučí je základy, které k úspěšnému fungování a podnikání online potřebují.

 

Nová doba si žádá nový styl podnikání

Poslední dva roky nebyly pro spoustu lidí i podnikatelů pozitivní. Drtivá většina firem musela svůj byznys rapidně uzpůsobit a zvyknout si na nové formy komunikace, spolupráce a požadavky trhu a svých zákazníků. V praxi to znamenalo, že pokud chtěl podnikatel daného oboru ve svém byznysu pokračovat, nezbylo mu často nic jiného než ho rozšířit i do online prostředí.

Toto téma je součástí i Digiakademie, výukového programu pro firemní zákazníky Vodafonu, který jim pomáhá s orientací a fungováním v online světě jako v novém distribučním kanále pro jejich byznys. Jedním z cílů tohoto edukačního portálu je ukázat, že kouzlo digitálního světa spočívá v jeho neomezenosti. A právě toho mohou firmy využít ve svůj prospěch.

 

Co je Vodafone Digiakademie

Edukační portál pro firemní zákazníky Vodafonu, který je mezi mobilními operátory unikátní, vznikl v roce 2021. Od té doby pomohl již mnoha malým a středním podnikatelům, kterým chceme usnadnit rozšíření obchodu do online prostředí, aby se v něm cítili jistější a využili jeho potenciál pro svůj byznys. Kurzy může absolvovat každý firemní zákazník Vodafonu zdarma.

Našim primárním cílem je edukace a odbourávání pomyslných bariér. Chceme naše zákazníky vzdělávat, aby si podnikání v online světě mohli řídit sami a neměli z něj obavy. Digiakademie je rozdělena do 11 tematických bloků, a vytvořili jsme ji ve spolupráci se zkušenými lektory, odborníky a specialisty z oboru online marketingu.

 

Nový kurz Digitální podnikání

Do Digiakademie jsme před nedávnem přidali druhý kurz, Digitální podnikání. Co se díky této novince mohou zájemci naučit?

Absolventi kurzu porozumí základní problematice digitálního podnikání a budou schopni pracovat, komunikovat a prodávat své služby či produkty v online prostředí. V novém kurzu se zákazníci blíže seznámí s nejrůznějšími tématy, rozdělenými do specifických bloků.

V prvním bloku si zájemce přiblíží, co je digitální transformace, jak správně nastartovat změny ve firmě, jak na digitální produktivitu, co to je cloud a jak ho v podnikání efektivně využít. Druhý blok témat se zaměřuje na ochranu podnikání před kyberútoky, ve třetím bloku si zákazník vypiluje své prezentační dovednosti, předposlední blok se věnuje prodejním příležitostem a poslední blok zákazníkům ukáže, jak využít pevný internet na maximum.

 

Balíček služeb Digitální kancelář

Kromě edukace nabízíme jako Vodafone Business i konkrétní nástroje, které podnikatelům pomohou s rozšířením byznysu do digitálního prostředí a usnadní digitalizaci jejich firem. Za zmínku stojí Digitální kancelář, se kterou zákazníci získají licenci Microsoft 365 a nemusejí tak ztrácet čas papírováním a úřadováním. Další výhodou je bezpečnostní aplikace CyberWall, která ochrání firemní data před kyberútoky. Součástí Digitální kanceláře je i datová SIM karta a přenosný USB modem, díky nimž mohou podnikatelé pracovat a rozvíjet svůj byznys odkudkoliv.

Zjistěte, jak může Vodafone Digiakademie a Digitální kancelář pomoci v podnikání právě vám.

Jaké metriky sledovat v rámci webové analytiky

Reklamní kampaně jsou nastavené, obsah nasazený, vše běží, jak má… Teď ještě zbývá vše správně vyhodnotit. Webová analytika vám pomůže doměřit, zda se vám daří v tom, co jste si usmysleli. Nabídne vám ale ještě víc.