Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Podmínky služby OneNumber

Podmínky pro poskytování služby OneNumber (dále jen “Podmínky”) společnosti Vodafone Czech Republic a.s. se sídlem náměstí Junkových 2808/2, Stodůlky, 155 00 Praha 5, IČO 25788001, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp. zn. B 6064 (dále jen “Vodafone” nebo „Poskytovatel”) upravují práva a povinnosti účastníků služby OneNumber (dále jen „Služba“) poskytované společností Vodafone.

1. Základní ustanovení

  • Služba umožnuje využívat mobilní Tarif z výchozího zařízení včetně jeho telefonního čísla (dále jen “Primární zařízení”) na dalších zařízeních, např. na hodinkách či tabletu (dále jen “Sekundární zařízení”).
  • Službu mohou používat zákazníci Vodafone, kteří mají aktivovanou Službu, a kteří disponují odpovídajícím koncovým zařízením, není-li dále uvedeno jinak (dále jen “Účastník”).
  • Služba není službou veřejně dostupných elektronických komunikací.
  • Podmínky Služby jsou zveřejněny na webových stránkách společnosti Vodafone. Pokud tyto Podmínky nestanoví jinak, použijí se přiměřeně Všeobecné podmínky pro poskytování služeb společnosti Vodafone Czech Republic a.s. (dále jen “Všeobecné podmínky”), platný Ceník služeb, podmínky datových služeb, podmínky příslušného Tarifu, podmínky uvedené v tištěných materiálech společnosti Vodafone a případně podmínky dalších služeb Vodafone, s výjimkou ustanovení, která s ohledem na povahu Služby nelze použít. Než začnete Službu užívat, seznamte se, prosím s těmito Podmínkami spolu s příslušnými ustanoveními Všeobecných podmínek a podmínkami Ochrany soukromí, které naleznete rovněž na stránkách www.vodafone.cz.

2. Definice

  • Tarifem se rozumí příslušný tarif, který má Účastník aktivovaný na svém Telefonním čísle a užíval ho doposud pouze na svém Primárním zařízení.
  • Primární zařízení je výchozí zařízení, ve kterém je umístěna SIM/eSIM karta s Telefonním číslem.
  • Sekundární zařízení je doplňkové zařízení podporující eSIM, na kterém lze využívat vybrané služby Tarifu, které má Účastník sjednané na Primárním zařízení. Účastník se na Sekundárních zařízeních prezentuje Telefonním číslem.
  • Telefonní číslo je číslo, kterým se Účastník prezentuje na všech zařízeních ve Skupině OneNumber a na kterém je poskytován Tarif.
  • Odpovídající koncové zařízení je takové zařízení, které umožňuje přihlásit se do sítě Vodafone, podporuje eSIM kartu, a u kterého Vodafone na svých webových stránkách potvrzuje funkcionalitu Služby.
  • Skupina OneNumber je skupina Primárního a až dvou Sekundárních zařízení, na kterých Účastník využívá Telefonní číslo a Službu.
  • Portál OneNumber je webová samoobsluha, ve které si Účastník aktivuje Službu pro Sekundární zařízení a provádí změny spojené se Skupinou OneNumber (např. přidává další zařízení do Skupiny OneNumber, provádí výměnu eSIM do jiného zařízení, či ukončuje Službu apod.) . Zákazníci OneNet nevyužívají portál OneNumber, ale Vodafone OneNet samoobsluhu.

3. Popis Služby OneNumber

  • Služba je doplňkovou službou k Tarifu, která umožnuje užívat Telefonní číslo na více zařízeních současně; nejedná se však o samostatný tarif.
  • Všechna Sekundární zařízení se prezentují Telefonním číslem užívaným na Primárním zařízení.
  • Služba umožňuje sdílet služby volání, mobilní data a SMS v Sekundárních zařízeních patřící do Skupiny OneNumber.

3.1 Fungování Služby ve veřejně dostupných sítích elektronických komunikací

  • Služba je na Sekundárních zařízeních zprostředkována pouze ve 4G síti a vyšších.
  • Podmínkou aktivace Služby je mít povolený VoLTE profil na Telefonním čísle.
  • Služba je poskytována pouze na území České republiky.
  • Sekundárním zařízením je přiděleno číslo, které slouží pouze jako technický prostředek k zajištění Služby.
  • Sekundární zařízení nemusí umožňovat volání a SMS na tísňové linky; tato funkce by měla být uvedena v manuálu příslušného zařízení.

3.2 Fungování Služby v sekundárních zařízeních a podpora eSIM/SIM

  • Seznam primárních a sekundárních zařízení, které podporují Službu, je uveden na webových stránkách Vodafone. V zařízeních, které nejsou uvedeny na https://www.vodafone.cz/onenumber/, Poskytovatel neručí za správné fungování Služby.
  • Služba je poskytována pouze pro Sekundární zařízení s podporou eSIM.
  • Službu nelze aktivovat na fyzickou SIM ani na zařízení bez podpory eSIM.
  • Služba není určená pro IoT zařízení.
  • Pro Sekundární zařízení, ve kterých chce Účastník využívat Službu, lze využít pouze eSIM určenou pro Sekundární zařízení, neboť tato eSIM není chráněná PIN kódem. Účastník aktivací Služby prohlašuje, že bere na vědomí rizika s tím spojená, tj. zejména odpovědnost za SIM kartu, a to i když ji nemá v ruce a nemá pod svojí kontrolou. V případě, že to Sekundární zařízení bude umožňovat, bude možné PIN kód zapnout.

4. Pořízení, aktivace, cena a zrušení Služby

4.1 Pro koho je Služba určena

  • Službu lze aktivovat pouze na Telefonním čísle, na kterém je aktivní jeden z uvedených kompatibilních tarifů (viz https://www.vodafone.cz/onenumber).
  • Služba není poskytována pro Účastníky s předplacenou kartou a Oskartou.

4.2 Pořízení a aktivace služby

Službu lze objednat:

  • V prodejně Vodafone.
  • Ve Vodafone e-shopu spolu s nákupem Sekundárního zařízení (např. chytrých hodinek s podporou eSIM).
  • Přes aplikaci obsluhující Sekundární zařízení, která zprostředkuje otevření OneNumber portálu.
  • Využitím přímého odkazu do OneNumber portálu https://onenumber.vodafone.com/cz
  • Přes OneNumber portál otevřený z Internetové samoobsluhy Můj Vodafone.

Zákazníci OneNet mohou službu objednat pouze:

    • přes obchodního zástupce nebo konzultanta; nebo
    • ve Vodafone OneNet samoobsluze
  • Služba aktivována nejpozději do 24hod od potvrzení objednávky, ale zpravidla aktivace proběhne do několika minut po jejím potvrzení.
  • V případě, že Účastník objednává Službu spolu se Sekundárním zařízením ve Vodafone e-shopu, bude Služba aktivována včetně zahájení účtování do 24hod od odeslání zboží Účastníkovi, nikoliv od okamžiku převzetí zásilky.
  • V případě, že Účastník objednává Službu společně s Telefonním číslem, bude Služba aktivována současně s aktivací Telefonního čísla.
  • Aktivní Službu nalezne Účastník v Přehledu o aktivních službách ve webové samoobsluze nebo v Portálu OneNumber v sekci Můj účet.  Zákazník OneNet službu nalezne ve Vodafone OneNet samoobsluze.
  • V časovém úseku nastavování Služby v sítí Vodafone může dojit k nedostupnosti Telefonního čísla v řádu několika vteřin, což může zapříčinit např. ukončení probíhajícího hovoru.

5. Úhrada

  • Služba je poskytnuta za měsíční poplatek definovaný v Ceníku služeb. Poplatek je zahrnutý do vyúčtování za služby.
  • V prvním a posledním měsíci využívání Služby je účtována pouze poměrná část poplatku za využité dny v měsíci.
  • Poplatek se účtuje za každé jednotlivé přidané Sekundární zařízení do Skupiny OneNumber.
  • Na Službu se mohou vázat slevy a promo akce. Aktuální marketingové akce týkající se Služby, jsou Účastníkovi sděleny před uzavřením objednávky a také v podmínkách marketingových kampaní.
  • Zpoplatnění využívaných služeb čerpaných na Sekundárním zařízení se řídí stejným způsobem tarifikace, jako by se služba čerpala na Primárním zařízení.
  • Do limitů vázajících se k Telefonnímu číslu je započítáván i provoz ze Sekundárních zařízení.

6. Ukončení Služby:

Službu lze ukončit:

  • V Internetové samoobsluze (odkazem na Portál OneNumber).
  • V aplikaci pro Sekundární zařízení, pokud umožňuje otevření portálu OneNumber.
  • Využitím přímého odkazu do OneNumber portálu https://onenumber.vodafone.com/cz
  • Jiným způsobem dle Všeobecných podmínek.
  • Smazáním eSIM ze Sekundárního zařízení nedojde současně k ukončení účtování Služby.
  • Službu lze ukončit kdykoliv dle výše uvedených postupů v článku 6.

Zákazníci Onenet mohou službu ukončit pouze ve Vodafone OneNet samoobsluze.

7. Blokované služby na Sekundárních zařízeních

Na Sekundárních zařízeních nelze využívat:

  • Premium SMS
  • Dárcovské SMS
  • MMS

8. Blokování jednoho ze zařízení ze Skupiny OneNumber

  • V případě odcizení či ztráty Sekundárního zařízení má Účastník možnost zablokovat Telefonní číslo, čímž dojde k zablokování všech zařízení ve Skupině OneNumber.
  • Nechce-li Účastník blokovat celou Skupinu OneNumber, má možnost zrušit Službu pouze pro konkrétní odcizené nebo ztracené zařízení. Případně může požádat v Portálu OneNumber/OneNet samoobsluze o vydání nové eSIM, čímž odcizená či ztracená eSIM přestane být funkční.

9. Specifika pro zařízení Apple watch

  • Účastník bere na vědomí, že u některých výrobců koncových zařízení existuje možnost iniciačního procesu přenosu eSIM mezi zařízeními (např. funkcionalita One click transfer od společnosti Apple), na základě, které je umožněna výměna eSIM do jiného zařízení i bez dodatečného ověření Účastníka ze strany Vodafone, a to na základě požadavku vzneseného ze strany koncového uživatele zařízení.

 

10. Bezpečnost informací a ochrana osobních údajů

  • Vodafone dodržuje všechna bezpečnostní nařízení stanovená zákony a právními předpisy platnými v České republice a v rámci Evropské unie. Poskytovatel přijímá a aplikuje veškerá bezpečnostní opatření, na základě aktuálních a nejmodernějších poznatků v oblasti bezpečnosti, pro zajištění důvěrnosti osobních údajů a eliminace rizik způsobených neoprávněným přístupem, smazáním, ztrátou nebo poškozením osobních údajů.
  • Jsou-li v rámci Služby zpracovávány informace, jsou uloženy a uchovány v zabezpečených systémech, k nimž mají přístup pouze oprávnění pracovníci. Systémy jsou pod neustálým dohlednem pro zajištění důvěrnosti, integrity a bezpečnosti informací včetně bezpečnosti proti průniku zvenčí. Vodafone v rámci Služby zajišťuje odpovídající technické a organizační zabezpečení.
  • Poskytovatel se při své činnosti řídí platnou právní úpravou o ochraně osobních údajů a zavazuje se veškeré osobní údaje, které mu budou Účastníkem sděleny, považovat za důvěrné, používat je výlučně k plnění smlouvy, tyto nezveřejnovat a neposkytnout je třetí osobě s výjimkou případu, kdy takové poskytnutí je nezbytné k plnění smlouvy.
  • Podmínky Ochrany soukromí společnosti Vodafone naleznete na https://www.vodafone.cz/o-vodafonu/ke-stazeni/ochrana-soukromi/.

11. Reklamace Služby

  • Způsob reklamace Služby se řídí příslušnými ustanoveními uvedenými ve Všeobecných podmínkách.
  • Účastník nemá vůči Poskytovateli jakékoliv nároky z titulu odpovědnosti za vady či škodu.
  • Poskytovatel neodpovídá za případnou způsobenou škodu, který vznikne nefunkčností, či nedostupností Služby.

12. Ostatní ujednání

  • V případě portace Telefonního čísla ke konkurenci dojde ke zrušení celé Skupiny OneNumber.
  • V případě změny v subjektu Účastníka, který má aktivní Službu, je na nového Účastníka převedena celá Skupina OneNumber.
  • V případě, že Účastník přejde na hlavním telefonním čísle na tarif, který není kompatibilní se Službou, bude Služba ze všech zařízení zrušena.

13. Závěrečná ustanovení

  • Pokud nesouhlasíte s Podmínkami Služby anebo zpracováním osobních údajů, které jsou nezbytné k poskytování Služby, Službu neaktivujte a nevyužívejte. Aktivací Služby potvrzujete, že jste se s výše uvedenými dokumenty podrobně seznámil a podmínky, za nichž je Služba poskytovaná, akceptujete.
  • Vodafone si vyhrazuje právo kdykoliv i bez uvedení důvodu omezit, ukončit nebo změnit podmínky této Služby, a to s účinností ode dne oznámení na internetových stránkách www.vodafone.cz, nebude-li výslovně uveden termín pozdější.
  • Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 14. 12. 2023 a nahrazují podmínky ze dne 1. 11. 2023.