Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Podmínky samoobsluhy Vodafone One

I. Obecné

1. Samoobsluha Vodafone One (dále jen „Samoobsluha“) je bezplatný produkt poskytovaný společností Vodafone Czech Republic a. s., se sídlem náměstí Junkových 2808/2, Stodůlky, 155 00 Praha 5, IČO: 25788001, zapsanou pod sp. zn. B 6064 u Městského soudu v Praze (dále jen „Vodafone“) zákazníkům společnosti Vodafone výhradně za účelem aktivace a správy služeb Vodafone One.

2. Samoobsluha umožňuje správu a nastavení služeb Vodafone One a slouží také jako komunikační kanál, a to včetně možnosti obchodních sdělení.

3. Samoobsluha je dostupná jako aplikace Můj Vodafone One pro operační systémy Android a iOS (dále samostatně jen „Aplikace“).

4. Samoobsluha je dostupná v české a anglické verzi.

5. Aplikace je dostupná prostřednictvím elektronického obchodu služby Google Play, App Store a Huawei AppGallery. V případě, že nesouhlasíte s podmínkami Aplikace, Aplikaci neinstalujte/nepoužívejte nebo ji odinstalujte.

6. Využíváte-li Aplikaci prostřednictvím mobilního datového připojení společnosti Vodafone, není případná spotřeba dat z objemu vašeho datového tarifu započítávána, s výjimkou případů, kdy prostřednictvím Samoobsluhy přistupujete ke službám třetích stran (např. při registraci prostřednictvím účtu u jiné společnosti a při použití platební brány). Neustále pracujeme na tom, aby Samoobsluha v síti Vodafonu využívala minimum vámi placených datových služeb, přičemž podstatná část provozu Samoobsluhy, tam kde je to možné, je z placených datových služeb vyjmuta.

Samoobsluha rovněž obsahuje analytické nástroje, které mohou spotřebovávat data z objemu vašeho datového balíčku. V případě, že tyto nástroje data spotřebovávají, máte možnost používání těchto nástrojů v nastavení Samoobsluhy vypnout. Nevyužíváte-li pro přístup do Samoobsluhy mobilní datové připojení Vodafonu, bude vám spotřeba dat účtována podle tarifu vašeho operátora.

7. Samoobsluha není určena pro nastavení a správu jiných služeb než služeb Vodafone One.

II. Přístupy a hesla

1. Do Samoobsluhy se zákazník přihlásí svou e-mailovou adresou a heslem, které zadal při registraci do Samoobsluhy. Pro registraci a přihlášení do Samoobsluhy může zákazník využít také svůj účet zaregistrovaný u třetích stran – Google, Facebook a Apple.

2. Při registraci do Samoobsluhy zašleme e-mailovou zprávu s jednorázovým kódem na e-mailovou adresu uvedenou zákazníkem při registraci. Registrace do Samoobsluhy je dokončena přepsáním jednorázového kódu zákazníkem z e-mailové zprávy do Samoobsluhy a ověřením jeho správnosti Samoobsluhou.

3. E-mailovou adresu zadanou při registraci do Samoobsluhy použijeme i pro komunikaci s vámi jako kontaktní e-mailovou adresu.

4. Heslo zákazníkovi umožní plnou správu účtu a nastavení služeb Vodafone One. Zákazník si ho volí sám při registraci do Samoobsluhy. Heslo je stejné pro všechna čísla se službou Vodafone One pod účtem jednoho zákazníka.

5. Heslo je možné při jeho zapomenutí obnovit pouze za předpokladu, má-li zákazník vyplněný a ověřený kontaktní e-mail.

6. Vodafone vyvíjí veškeré úsilí k zabezpečení informací dostupných pro zákazníka. Zákazník je však povinen chránit své přístupové údaje. Za uchování, použití, případně zpřístupnění hesla je odpovědný zákazník. V případě, že je pro přístup použito přístupové heslo, včetně hesel třetích stran služeb Google, Facebook nebo Apple, které zákazník např. sám zpřístupnil třetí osobě, nebo takové heslo nedostatečně chránil, bude takové jednání přičítáno k tíži zákazníka a společnost Vodafone neodpovídá za důsledky takového přístupu, včetně např. změny nastavení služeb.

III. Platby

1. Ze Samoobsluhy je možné provést úhradu předplacených služeb pouze prostřednictvím platební karty Mastercard, Mastercard Maestro, Visa nebo Diners. Platební kartu zákazník vždy zaregistruje po registraci do Samoobsluhy před aktivací služeb přes zabezpečenou platební bránu provozovanou smluvním partnerem. V určitých případech můžeme přikročit k nepovolení platby platební kartou vydanou zahraniční bankou.

2. Zákazník při registraci platební karty provede v Samoobsluze jednorázovou ověřovací platbu platební kartou ve výši 1 Kč, kterou do 48 hodin vrátíme zpět na uvedenou platební kartu. Ověřovací platba slouží k nastavení pravidelných měsíčních plateb z platební karty za služby Vodafone One.

3. Dodavatel platební brány je smluvní partner společnosti Vodafone. Dodavatel chrání celý transakční proces, zpracovává vaše platební údaje jako samostatný správce osobních údajů a odpovídá za toto zpracování.

4. Zákazník má v Samoobsluze přehled o všech svých platbách za posledních 12 měsíců.

5. Zákazník může v Samoobsluze měnit detaily platební karty. Při změně údajů platební karty provede zákazník v Samoobsluze jednorázovou ověřovací platbu nově zadanou platební kartou ve výši 1 Kč, kterou do 48 hodin vrátíme zpět na uvedenou platební kartu. Ověřovací platba slouží k aktualizaci nastavení pravidelných měsíčních plateb z platební karty za služby Vodafone One.

IV. Aktivace a změna služeb Vodafone One

1. Po aktivaci služby Vodafone One vložením SIM karty do zařízení a přihlášením zařízení do sítě Vodafonu dojde k zobrazení služby Vodafone One v Samoobsluze.

2. Zákazník může v Samoobsluze službu Vodafone One kdykoliv změnit.

3. Zákazník může v Samoobsluze službu Vodafone One kdykoliv pozastavit. Pozastavením služby nebudeme dále z platební karty strhávat měsíční platby. Pokud nedojde k opětovné aktivaci služby do 13 měsíců, uplynutím 13 měsíců dojde ke zrušení telefonního čísla/služby (nebude možné aktivovat žádné služby). Samoobsluha bude přístupná 6 měsíců po zrušení poslední služby Vodafone One. Poté bude registrace zákazníka zrušena.

4. Zákazník může v Samoobsluze znovu aktivovat pozastavenou službu Vodafone One. Při takové aktivaci provedeme nastavení pravidelných plateb z platební karty za službu Vodafone One.

5. V Samoobsluze je možné nastavovat vybrané atributy zákazníkova účtu (blokovat SIM kartu, požádat o výměnu SIM karty, aktivovat vyměněnou SIM kartu, měnit platební údaje platební karty apod.).

6. Změny v nastavení služeb provedené přes Samoobsluhu jsou závazné; změny budou provedeny nejpozději do 24 hodin.

V. Ochrana vašeho soukromí v rámci Samoobsluhy a Aplikace

1. Chráníme vaše soukromí

Ochrana vašeho soukromí je pro společnost Vodafone velmi důležitá, a proto i při používání naší Samoobsluhy a Aplikace dbáme v nejvyšší možné míře o ochranu vašeho soukromí. V následujících ustanoveních vás podrobně informujeme o zpracování osobních údajů v rámci Samoobsluhy a Aplikace. Berte prosím v potaz, že některá ustanovení tohoto článku se mohou vztahovat pouze k Samoobsluze či Aplikaci. Pro doplnění uvádíme, že veškeré podrobné informace o ochraně soukromí a zpracování osobních údajů naleznete zde.

2.  Zasílání obchodních sdělení a souhlasy

Rozhodnete-li se uplatnit námitku proti zasílání obchodních sdělení, která vám zasíláme na základě našeho oprávněného zájmu v rámci přímého marketingu společnosti Vodafone, popřípadě rozhodnete-li se nám udělit souhlas či změnit jeho předchozí nastavení v rámci zpracování, kde k tomuto dochází na základě právního titulu uděleného souhlasu, kontaktujte prosím naši zákaznickou linku či některou z našich značkových prodejen a požádejte o změnu nastavení. Také se na nás můžete obrátit prostřednictvím zaslání e-mailové zprávy na e-mailovou adresu ochranaosobnichudaju@vodafone.cz.

3.  Moje nabídky a Zprávy

V sekci Moje nabídky a Zprávy společnosti Vodafone v naší Samoobsluze a Aplikaci se zobrazují či mohou zobrazovat následující zprávy:

a) Moje nabídky – toto jsou obchodní sdělení společnosti Vodafone či našich partnerů. O tom, zda si přejete dostávat tato sdělení a případně v jaké podobě, rozhodujete vždy vy, jak je blíže popsáno v odstavci 2. tohoto článku;

b) Zprávy společnosti Vodafone – tyto zprávy nemají charakter obchodních sdělení dle platné právní úpravy. Cílem těchto zpráv není nabízet vám služby či produkty, nýbrž informovat vás o věcech souvisejících s poskytováním našich služeb. Jako příklad lze uvést zprávu o tom, že v určité oblasti jsou dočasné problémy s mobilním signálem apod.

4. Zpracování dodatečných osobních údajů ze Samoobsluhy či Aplikace

Zpracování nad rámec osobních údajů, které o vás obecně zpracováváme, o čemž detailně informujeme zde. V případě, že se rozhodnete v naší Samoobsluze a Aplikaci využít možnosti připojit k jednotlivým vašim telefonním číslům přezdívky či jména, budou tyto údaje zpracovávány jak v Aplikaci či Samoobsluze, tak také v našich ostatních zákaznických systémech. Tyto údaje však nejsou z naší strany zpracovávány pro žádné další účely.

5.  Zpracování e-mailové adresy, kterou využíváte k přihlášení

Pro přihlašování k Samoobsluze či Aplikaci je využívána služba Vodafone přihlašování e-mailem. Informace o zpracování e-mailové adresy, která je využívána jako přihlašovací údaj, naleznete v prohlášení o zpracování osobních údajů v souvislosti s Přihlašování e-mailem, které naleznete zde.

6.  Využití lokalizačních údajů v Aplikaci

Pokud povolíte Aplikaci v nastavení svého telefonního přístroje přístup k polohovým službám, budeme v rámci této Aplikace schopni vám poskytnout například informaci o nejbližší prodejně společnosti Vodafone. V takovém případě je zaznamenaná poloha zpracovávána pouze v Aplikaci v rámci telefonního přístroje a nedochází k dalšímu zpracování této informace o poloze telefonního přístroje, ve kterém je nainstalována Aplikace.

7.  Využití cookies v Aplikaci

V závislosti na vámi udělených souhlasech Aplikace používá různé druhy cookies a jiné nástroje, jako například SDK (tzv. Software Development Kit).  Tyto cookies a jiné nástroje využíváme, abychom mohli neustále vylepšovat vaši uživatelskou zkušenost s naší Aplikací. Právě díky cookies můžeme monitorovat bezchybný chod Aplikace, měřit počet uživatelů Aplikace, připravovat nové verze Aplikace či na základě vašeho chování pro vás připravit relevantní marketingovou nabídku. V případě, že nám neudělíte souhlas se zpracováním cookies, budeme využívat jen nezbytně nutné cookies. Více informací o cookies naleznete zde.

Nastavení vámi udělených souhlasů se zpracováním cookies v Aplikaci můžete kdykoliv změnit v nastavení této Aplikace v sekci Můj účet/ Nastavení/Soukromí.

8.  Nástroj Net Perform v Aplikaci

V případě, že nám udělíte svůj souhlas, Aplikace bude moci používat integrovaný analytický nástroj Net Perform. Díky tomuto nástroji jsme následně schopni na základě agregovaných dat neustále vylepšovat funkcionalitu naší Aplikace a také mít přehled o využívání naší Aplikace.

Jestliže nám k tomu dáte v nastavení Aplikace souhlas, budeme prostřednictvím tohoto nástroje zpracovávat informace o rychlosti připojení, verzi operačního systému, typu telefonního přístroje, typu konektivity a případně i lokalizaci telefonního přístroje, a to v případě, že povolíte v rámci nastavení svého telefonního přístroje využití polohových služeb naší Aplikací.

VI. Výpadky a omezení

1. Společnost Vodafone je oprávněna omezit přístup do Samoobsluhy všem zákazníkům z důvodu technických potíží či plánovaných prací probíhajících na systémech společnosti Vodafone bez možnosti náhrady.

2. Společnost Vodafone je oprávněna omezit funkčnost Samoobsluhy zákazníkům, kteří podstatným způsobem porušují Podmínky pro poskytování předplacených služeb Vodafone One společnosti Vodafone.

VII. Společná ustanovení

1. Pokud tyto podmínky nestanoví jinak, použijí se přiměřeně Podmínky pro poskytování předplacených služeb Vodafone One, platný Ceník, podmínky uvedené v tištěných materiálech společnosti Vodafone a případné podmínky dalších služeb Vodafonu. Více na stránkách vodafone.cz.

2. Vodafone si vyhrazuje právo kdykoliv i bez uvedení důvodu omezit, ukončit produkt Samoobsluha, nebo změnit tyto podmínky, a to s účinností ode dne oznámení na internetových stránkách vodafone.cz, nebude-li výslovně uveden termín pozdější.

3. Pokud je v těchto podmínkách uveden Vodafone, rozumí se tím společnost Vodafone Czech Republic a. s. (a její síť, produkty a služby). Slova či termíny s velkým počátečním písmenem, která nejsou výslovně definována v těchto podmínkách, mají stejný význam jako v Podmínkách pro poskytování předplacených služeb Vodafone One.

4. Tyto Podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 1. 3. 2023.