- Nabídku služby Pevný internet xDSL/Optical (dále jen "Služba") mohou využít všichni zákazníci Vodafone. Podmínky provozu Služby upravují poskytování služeb technologií ADSL, VDSL i optické připojení.
- Přístup je možné zřídit pouze v případě, že jsou splněny následující podmínky:
- Pro využití Služby musí být zákazník vybaven vhodným koncovým zařízením (ADSL2+ modem certifikovaný pro provoz v PSTN sítí v ČR, v případě varianty služby VDSL musí být vybaven VDSL modemem, v případě služby Optical musí být vybaven Ethernet routerem). Plná funkčnost služby, zejména rychlosti uvedené v bodě 8, může být zaručena jen při využití koncového zařízení dodaném společností Vodafone a to kvůli možnosti vzdáleného dohledu či úpravy nastavení koncového zařízení u zákazníka.
- Detekovatelnou změnu výkonu služby přístupu k internetu v pevném místě se rozumí pokles alespoň jedné ze skutečně dosahovaných rychlostí stahování či vkládání pod 50 % hodnoty rychlostí uvedených jako rychlost běžně dostupná.
- Velkou trvající odchylkou od běžně dostupné rychlosti stahování a vkládání dat se rozumí odchylka, která vytváří souvislou detekovatelnou změnu výkonu služby přístupu k internetu delší než 30 minut v časovém úseku maximálně 24 hodin.
- Velkou opakující se odchylkou od běžně dostupné rychlosti stahování a vkládání dat se rozumí odchylka, při které dojde alespoň ke třem detekovatelným změnám výkonu služby přístupu k internetu delším než 1 minuta v časovém úseku 1 hodiny.
- Vodafone se zavazuje provést aktivaci Služby nejpozději do 60 dnů od odeslání objednávky na zřízení Služby.
- Smlouva o poskytování služby Pevný internet xDSL/Optical je uzavřena oznámením o aktivaci služby na základě objednávky.
- Uzavřením smlouvy zákazník souhlasí, aby Vodafone kromě údajů uvedených ve Všeobecných podmínkách pro poskytování služeb elektronických komunikací zpracovával k obchodním a marketingovým účelům, včetně provádění průzkumu trhu a nabízení obchodu a služeb, také následující údaje: identifikátor linky (CaseID) a číslo služby.
- Všechny varianty služby Pevný internet ADSL/VDSL/Optical lze pořídit pouze se závazkem na 24 měsíců. Konkrétní výše závazku se odvíjí od vybraného rychlostního profilu.
- Vodafone při určování rychlostních parametrů Služby vychází z údajů poskytnutých vlastníkem xDSL a optické infrastruktury. Pro jednotlivé technologie se uvádíme následující parametry kvality služby (pro vyloučení pochybnosti uvádíme, že rychlosti jsou uvedeny pro DSL vrstvu.):
- V lokalitě zákazníka je služba dostupná. Maximální rychlost je určená kvalitou přístupového vedení v lokalitě zákazníka.
- U souběžné služby HTS nesmí být spuštěná služba AOT (Advice On Time).
- Přístup je možné zřídit na neobsazeném přístupovém vedení, nebo pokud je na stejném přístupovém vedení souběžná služba HTS nebo euroISDN2 typu A.
- Pokud zákazník využívá službu euroISDN2 od společnosti CETIN, tato služba musí být definována na rozhraní U.
- Pokud koncový bod sítě společnosti CETIN není tvořen telefonní zásuvkou s jedním konektorem RJ-11 pro technologii xDSL, nebo jedním konektorem RJ-45 pro technologii optické připojení, případně jsou-li dále paralelní zásuvky, Zákazník před objednáním služby u společnosti Vodafone musí požádat společnost CETIN o bezplatnou výměnu nebo úpravu koncového bodu sítě, neboť tuto činnost může ze zákona vykonávat pouze fyzická nebo právnická osoba, která je k tomu oprávněná dle zvláštního předpisu a oprávněná společností CETIN.
- Přístupové vedení nesmí být určeno pro veřejné telefonní automaty (VTA), pro veřejné telefonní hovorny (VTH), pro veřejné telefonní stanice (VTS) a telefonní stanice účelové telefonní sítě (UTS).
Vybraný tarif
|
Podporovaná technologie
|
Maximální/ inzerovaná rychlost stahování dat
|
Minimální rychlost stahování dat
|
Běžně dostupná rychlost stahování dat
|
Maximální/ inzerovaná rychlost odesílání dat
|
Minimální rychlost odesílání dat
|
Běžně dostupná rychlost odesílání dat
|
Pevný internet 2 Mbps
|
ADSL/ADSL2+
|
2 Mb/s
|
0,25 Mb/s
|
2 Mb/s
|
0,25 Mb/s
|
0,125 Mb/s
|
0,125 Mb/s
|
Pevný internet 6 Mbps
|
ADSL/ADSL2+
|
6 Mb/s
|
2,5 Mb/s
|
3 Mb/s
|
0,5 Mb/s
|
0,25 Mb/s
|
0,25 Mb/s
|
Pevný internet 8 Mbps
|
ADSL2+
|
8 Mb/s
|
6,5 Mb/s
|
8 Mb/s
|
0,5 Mb/s
|
0,5 Mb/s
|
0,5 Mb/s
|
Pevný internet 16 Mbps
|
ADSL2+
|
16 Mb/s
|
9 Mb/s
|
10 Mb/s
|
0,75 Mb/s
|
0,5 Mb/s
|
0,5 Mb/s
|
Pevný internet 2 Mbps
|
VDSL2
|
2 Mb/s
|
2 Mb/s
|
3 Mb/s
|
0,25 Mb/s
|
0,25 Mb/s
|
0,25 Mb/s
|
Pevný internet 8 Mbps
|
VDSL2
|
8 Mb/s
|
8 Mb/s
|
10 Mb/s
|
0,5 Mb/s
|
0,5 Mb/s
|
0,5 Mb/s
|
Pevný internet 20 Mbps
|
VDSL2
|
20 Mb/s
|
10 Mb/s
|
19 Mb/s
|
2 Mb/s
|
0,75 Mb/s
|
2 Mb/s
|
Pevný internet 50 Mbps
|
VDSL2
|
50 Mb/s
|
30 Mb/s
|
43 Mb/s
|
5 Mb/s
|
1,8 Mb/s
|
5 Mb/s
|
Pevný internet 100 Mbps
|
VDSL2
|
100 Mb/s
|
56 Mb/s
|
82 Mb/s
|
10 Mb/s
|
4 Mb/s
|
8 Mb/s
|
Pevný internet 250 Mbps |
VDSL3 |
255 Mb/s |
106 Mb/s |
200* Mb/s |
25 Mb/s |
9 Mb/s |
20* Mb/s |
Pevný internet 20 Mbps
|
Ethernet
|
20 Mb/s
|
20 Mb/s
|
20 Mb/s
|
2 Mb/s
|
2 Mb/s
|
2 Mb/s
|
Pevný internet 50 Mbps
|
Ethernet
|
50 Mb/s
|
50 Mb/s
|
50 Mb/s
|
5 Mb/s
|
5 Mb/s
|
5 Mb/s
|
Pevný internet 100 Mbps
|
Ethernet
|
100 Mb/s
|
100 Mb/s
|
100 Mb/s
|
10 Mb/s
|
10 Mb/s
|
10 Mb/s
|
Pevný internet 250 Mbps
|
Ethernet
|
250 Mb/s
|
250 Mb/s
|
250 Mb/s
|
25 Mb/s
|
25 Mb/s
|
25 Mb/s
|
Pevný internet 500 Mbps
|
Ethernet
|
500 Mb/s
|
500 Mb/s
|
500 Mb/s
|
50 Mb/s
|
50 Mb/s
|
50 Mb/s
|
Pevný internet 1000 Mbps
|
Ethernet
|
1000 Mb/s
|
1000 Mb/s
|
1000 Mb/s
|
100 Mb/s
|
100 Mb/s
|
100 Mb/s
|
Poznámka: * Běžně dostupná rychlost stahování/odesílání dat bude specifikována společností CETIN na základě měření provozu v síti, v tuto chvíli se jedná o předpokládanou hodnotu
- Minimální rychlostí se rozumí dlouhodobě nejnižší rychlost stahování (tj. downloadu) a vkládání (tj. uploadu).
- Maximální rychlostí se rozumí nejvyšší možná rychlost stahování a vkládání.
- Běžně dostupnou rychlostí se rozumí taková rychlost, kterou může koncový uživatel předpokládat a reálně dosahovat při stahování a vkládání dat v době, kdy danou službu používá.
- Inzerovaná rychlost je rychlost stahování a vkládání, kterou poskytovatel služby přístupu k internetu používá ve svých obchodních sděleních.
- Na službu není aplikován objemový limit dat
- IP adresa - Při používání datových služeb se přiděluje dynamická neveřejná IP adresa (statická veřejná IP adresa se přiděluje na žádost zákazníka a je zpoplatněna dle aktuálního Ceníku).
- Doporučeným použitím se rozumí využití služby za účelem a způsobem, pro který služba je primárně určena a v rámci jejích technických parametrů.
- Agregace je poměr rychlosti připojení ústředny a součtu všech maximálních rychlostí připojených uživatelů. U služeb ADSL/VDSL/Optical je aplikována agregace 1:50.
- V případě velké trvalé nebo pravidelně se velké opakující odchylky od běžně dostupné rychlosti Služby má zákazník možnost uplatnit reklamaci dle čl. 3.1.4 Všeobecných podmínek.
- Poskytování specializované služby
- Poskytování specializovaných služeb nemá vliv na parametry služby uvedené výše. Přehled specializovaných služeb ve smyslu nařízení EU 2120/2015 je dostupný na stránkách Operátora.
- Pokud v průběhu instalace Vodafone zjistí, že zákazníkem vybraný tarif nelze v dané lokalitě zřídit, nabídne Vodafone zákazníkovi alternativní tarif. Pokud s tímto alternativním tarifem zákazník nesouhlasí, nebude služba zřízena.
- Zákazník může požádat o navýšení rychlosti Služby. Maximální rychlost je určená kvalitou přístupového vedení v lokalitě zákazníka. V případě, že změnu nebude možné z technických důvodů provést, bude žádost o změnu zamítnuta, což však není důvodem pro ukončení užívání Služby nebo odstoupení od smlouvy..
- Vodafone je oprávněn změnit typ přístupového vedení Služby z „přípojky k pevné lince“ na typ „přípojky bez pevné linky“ se stejnou rychlostí přenosu dat, pokud si zákazník Služby zruší hlavní telefonní stanici.
- Změna typu přístupového vedení z „přípojky k pevné lince“ na „přípojku bez pevné linky“ a obráceně vede ke změně účtování měsíční ceny za užívání Služby a to dle aktuálně platného Ceníku pro využívaný tarif.
- Při změně poskytovatele internetového připojení ADSL/VDSL k Vodafone zadá zákazník v objednávce služeb referenční DSL číslo pevné linky, případně číslo CaseID a číslo služby přidělené dosavadním poskytovatelem služeb elektronických komunikací. Při přenášení připojení může dojít k dočasnému výpadku internetového připojení. Vodafone může od Zákazníka požadovat podpis autorizačního formuláře, ve kterém zákazník zplnomocňuje Vodafone k úkonům nutným k převedení stávajícího internetového připojení xDSL/Optical k Vodafonu.
- Zákazník je povinen zajistit přístup a přiměřenou součinnost servisním zaměstnancům Vodafonu a partnerských společností k účastnickému vedení a ke koncovému bodu sítě za účelem zjištění, ověření a odstranění poruchy, případně při zřízení a údržbě Služby. K tomuto účelu je zákazník povinen označit telefonní zásuvku, na které je zpřístupněné vedení ukončeno
- Pokud tyto podmínky Služby nestanoví jinak, použijí se přiměřeně ustanovení Všeobecných podmínek pro poskytování služeb elektronických komunikací a podmínky uvedené v tištěných materiálech společnosti Vodafone, případně na stránkách www.vodafone.cz. Při přenášení internetového připojení xDSL/Optical od Vodafone k jinému poskytovateli služeb elektronických komunikací se přiměřeně použijí Podmínky služby přenositelnosti telefonních čísel.
- Pokud je v těchto podmínkách uveden Vodafone, rozumí se tím česká společnost Vodafone Czech Republic a.s. (a její síť, produkty a služby). Pokud je v podmínkách uveden CETIN, rozumí se tím společnost Česká telekomunikační infrastruktura, a.s. Slova či termíny s velkým počátečním písmenem, která nejsou výslovně definována v těchto podmínkách, mají stejný význam jako ve Všeobecných podmínkách pro poskytování služeb elektronických komunikací.
- Rádi bychom vás upozornili, že můžeme podmínky Služby jednostranně měnit či jejich poskytování jednostranně ukončit; o tom vás budeme samozřejmě informovat v souladu se Všeobecnými podmínkami pro poskytování služeb elektronických komunikací.
- Bezpečnost informací a ochrana osobních údajů
- Vodafone dodržuje všechna bezpečnostní nařízení stanovená zákony a právními předpisy platnými v České republice a v rámci Evropské unie. Poskytovatel přijímá a aplikuje veškerá bezpečnostní opatření, na základě aktuálních a nejmodernější poznatků v oblasti bezpečnosti, pro zajištění důvěrnosti osobních údajů a eliminace rizik způsobených neoprávněným přístupem, smazáním, ztrátou nebo poškozením osobních údajů/informací.
- Jsou-li v rámci Služby zpracovávány informace, jsou uloženy a uchovány v zabezpečených systémech, k nimž mají přístup pouze oprávnění pracovníci. Systémy jsou pod neustálým dohledem pro zajištění důvěrnosti, integrity a bezpečnosti informací včetně bezpečnosti proti průniku zvenčí. Vodafone v rámci Služby zajišťuje odpovídající technické a organizační zabezpečení.
- Služba pro účely poskytování Služby zpracovává údaje uvedené na smlouvě. Údaje jsou zpracovávány po dobu poskytování Služby a pro potřeby jejího poskytnutí, Vyúčtování či uplatnění práv.
- Poskytovatel se při své činnosti řídí platnou právní úpravou o ochraně osobních údajů a zavazuje se veškeré osobní údaje, které mu budou Účastníkem sděleny, považovat za důvěrné, používat je výlučně k plnění smlouvy, tyto nezveřejňovat a neposkytnout je třetí osobě s výjimkou případů, kdy takové poskytnutí je nezbytné ke splnění účelu smlouvy.
- Třetí osoby, které mohou dle rozhodnutí Uživatele užívat Službu, nejsou pro Poskytovatele subjekty údajů, jelikož nejsou z pohledu Poskytovatele identifikované či identifikovatelné.
- Podmínky Ochrany soukromí společnosti Vodafone.
- Tyto podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 14. 6. 2018 a nahrazují podmínky ze dne 25. 5. 2018.
Vytisknout