Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Tisková zpráva

 

Vodafonu volali letos v zahraničí až o polovinu více

26. září 2007

Zákazníci Vodafonu volali o letošních prázdninách v zahraničí zhruba o polovinu více a o třetinu déle ve srovnání s prázdninami v předešlém roce. Nárůst roamingového volání pozitivně ovlivnil zejména stoupající počet uživatelů služby Vodafone Passport, kterou si od května 2007 aktivovalo přes 100 tisíc zákazníků Vodafonu. Zákazníci Vodafonu o dovolené nejčastěji volali ze zemí EU (73 %) a z Chorvatska (16%). „Vodafone Passport mění postoj zákazníků k roamingu, délka roamingových hovorů u těch, kteří tuto službu využívají, je stejná nebo vyšší ve srovnání s průměrnou délkou hovoru v rámci domácího volání v naší síti,“ říká Chris Robbins, viceprezident pro marketing Vodafonu ČR. Ze srovnání roamingového volání zákazníků Vodafonu v deseti nejfrekventovanějších roamingových destinací v červenci-srpnu 2006 a 2007 vyplývá, že: průměrna délka odchozího a příchozího hovoru se oproti loňskému roku prodloužila o 15% (u odchozích hovorů) a 42% (u příchozích hovorů) průměrný odchozí hovor se službou Vodafone Passport (3 min.

Zákazníci Vodafonu volali o letošních prázdninách v zahraničí zhruba o polovinu více a o třetinu déle ve srovnání s prázdninami v předešlém roce. Nárůst roamingového volání pozitivně ovlivnil zejména stoupající počet uživatelů služby Vodafone Passport, kterou si od května 2007 aktivovalo přes 100 tisíc zákazníků Vodafonu. Zákazníci Vodafonu o dovolené nejčastěji volali ze zemí EU (73 %) a z Chorvatska (16%).

„Vodafone Passport mění postoj zákazníků k roamingu, délka roamingových hovorů u těch, kteří tuto službu využívají, je stejná nebo vyšší ve srovnání s průměrnou délkou hovoru v rámci domácího volání v naší síti,“ říká Chris Robbins, viceprezident pro marketing Vodafonu ČR.

Ze srovnání roamingového volání zákazníků Vodafonu v deseti nejfrekventovanějších roamingových destinací v červenci-srpnu 2006 a 2007 vyplývá, že:

  • průměrna délka odchozího a příchozího hovoru se oproti loňskému roku prodloužila o 15% (u odchozích hovorů) a 42% (u příchozích hovorů)
  • průměrný odchozí hovor se službou Vodafone Passport (3 min. 11 sek.) byl takřka 2x delší než se službou Vodafone World hovor (1 min. 42 sek.)
  • průměrný příchozí hovor se službou Vodafone Passport (4 min. 22 sek.) byl více než 2x delší než se službou Vodafone World (1 min. 51 sek.)
  • objem odchozích minut z roamingu se zvýšil o 58%, příchozích roamingových minut o 63%
  • počet uživatelů roamingových služeb Vodafonu se zvýšil zhruba o 20%

Zákazníci Vodafonu volali v průběhu prázdnin nejvíce na Slovensku, v Chorvatsku a v Německu.