Vodafone získal ve čtvrtletí od dubna do června 2008 53 tisíc zákazníků
53 tisíc čistý zákaznický přírůstek za čtvrtletí od dubna do června 2008 93 tisíc čistý zákaznický nárůst od začátku roku 2008 226 tisíc čistý zákaznický nárůst od června 2007 Celkový počet zákazníků ke konci čtvrtletí: 2,751 milionu 51,8 % tarifních zákazníků ARPU z mobilních služeb 604 CZK za měsíc Od června 2007 zvýšil Vodafone ČR počet svých zákazníků o 9 % na 2,751 milionu. Ve čtvrtletí od dubna do června 2008 byl čistý zákaznický přírůstek Vodafone ČR 53 tisíc zákazníků. "Výsledky jasně ukazují, že díky jedinečným nabídkám jako je Vodafone nabitá karta, první předplacená karta se stejnými cenami jako na tarifech, se nám daří rychle růst i na vysoce penetrovaném českém trhu," říká Muriel Anton, generální ředitelka Vodafone ČR. Podíl tarifních zákazníků Vodafone ČR tvořil v uplynulém čtvrtletí 51,8 % z celkového počtu. Průměrný výnos na zákazníka (ARPU) z mobilních služeb Vodafone ČR dosáhl v tomto období 604 CZK za měsíc.
- 53 tisíc čistý zákaznický přírůstek za čtvrtletí od dubna do června 2008
- 93 tisíc čistý zákaznický nárůst od začátku roku 2008
- 226 tisíc čistý zákaznický nárůst od června 2007
- Celkový počet zákazníků ke konci čtvrtletí: 2,751 milionu
- 51,8 % tarifních zákazníků
- ARPU z mobilních služeb 604 CZK za měsíc
Od června 2007 zvýšil Vodafone ČR počet svých zákazníků o 9 % na 2,751 milionu. Ve čtvrtletí od dubna do června 2008 byl čistý zákaznický přírůstek Vodafone ČR 53 tisíc zákazníků.
"Výsledky jasně ukazují, že díky jedinečným nabídkám jako je Vodafone nabitá karta, první předplacená karta se stejnými cenami jako na tarifech, se nám daří rychle růst i na vysoce penetrovaném českém trhu," říká Muriel Anton, generální ředitelka Vodafone ČR.
Podíl tarifních zákazníků Vodafone ČR tvořil v uplynulém čtvrtletí 51,8 % z celkového počtu. Průměrný výnos na zákazníka (ARPU) z mobilních služeb Vodafone ČR dosáhl v tomto období 604 CZK za měsíc.