Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Tisková zpráva

 

Vodafone přestane inzerovat u rychlostních komunikací, aby zvýšil bezpečnost na silnici

29. března 2011

Společnost Vodafone se jako první velký inzerent v České republice rozhodla dále nevyužívat reklamu na billboardech a jiných reklamních nosičích umístěných v bezprostřední blízkosti dálnic a silnic s maximální povolenou rychlostí 90 až 130 km v hodině. Vodafone začne odstraňovat svou reklamu z billboardů podél těchto komunikací v příštím týdnu a od července nebude již žádný z nich používat. “Mnoho billboardů podél rychlostních komunikací splňuje současné bezpečnostní požadavky, nicméně některé z nich jsou nebezpečné. U většiny z nich spočívá nebezpečí i v pouhém očním kontaktu řidiče a následném snížení pozornosti věnované provozu. Mimořádně oceňujeme rozhodnutí Vodafonu odstranit svou reklamu z billboardů podél těchto komunikací.

Společnost Vodafone se jako první velký inzerent v České republice rozhodla dále nevyužívat reklamu na billboardech a jiných reklamních nosičích umístěných v bezprostřední blízkosti dálnic a silnic s maximální povolenou rychlostí 90 až 130 km v hodině. Vodafone začne odstraňovat svou reklamu z billboardů podél těchto komunikací v příštím týdnu a od července nebude již žádný z nich používat.

“Mnoho billboardů podél rychlostních komunikací splňuje současné bezpečnostní požadavky, nicméně některé z nich jsou nebezpečné. U většiny z nich spočívá nebezpečí i v pouhém očním kontaktu řidiče a následném snížení pozornosti věnované provozu. Mimořádně oceňujeme rozhodnutí Vodafonu odstranit svou reklamu z billboardů podél těchto komunikací. Věříme, že se Vodafone stane pozitivním příkladem i pro další velké inzerenty, kteří tak mohou přispět k bezpečnější dopravě a nižší nehodovosti a úmrtnosti na českých silnicích,“ říká Ondřej Valenta, ředitel BESIP a tajemník Rady vlády pro bezpečnost silničního provozu.

Vodafone chce být odpovědným inzerentem, proto také iniciuje diskuzi o snížení hlasitosti televizní reklamy. Mnoho zákazníků považuje stávající vysokou hlasitost za nepříjemnou a obtěžující.

„Odpovědné podnikání je pro nás prioritou. Oběma iniciativami chceme ukázat respekt vůči našim zákazníkům. Bezpečnost je důležitá pro nás všechny,“ říká Muriel Anton, generální ředitelka Vodafone ČR.