Vodafone bude zasílat vyúčtování i e-mailem
Vodafone je společensky odpovědnou společností a proto již několik let motivuje své zákazníky k tomu, aby byli ohleduplnější k životnímu prostředí a využívali elektronické vyúčtování. Online fakturu nyní využívá více než 85 % paušálních zákazníků Vodafonu. Od 25. července začne Vodafone na vyžádání zasílat vyúčtování zdarma i prostřednictvím e-mailu. Tištěnou fakturu bude možné využívat i nadále, ale od 20. srpna pouze za poplatek. Všichni zákazníci, jichž se změna týká, o ní budou v průběhu července informováni.
Zpoplatnění se nevztahuje na zákazníky zákazníky se ZTP (využívající Zvláštní tarif Vodafonu) a zákazníky starší 65 let.
„Již několik let motivujeme zákazníky k přechodu na elektronické faktury a zároveň jsme jako kompenzaci za papír spotřebovaný na naše tištěná vyúčtování vysadili půl milionu stromů,” říká Přemysl Filip, senior manažer společenské odpovědnosti Vodafonu a dodává: „Pravidelným využitím elektronického vyúčtování se ušetří jen u nás více než 6 tun papíru měsíčně.”
Jak se zákazníci zdarma dozvědí o výši vyúčtování:
- každý měsíc pomocí automaticky rozesílané SMS obsahující jak částku, tak potřebné fakturační údaje
- díky podrobnému vyúčtování v Internetové samoobsluze.
- Od 25.7. i díky službě vyúčtování do e-mailu (nutno aktivovat)
Zasílání tištěného vyúčtování bude proto od 20. srpna zpoplatněno
19 korunami, přičemž detailní výpis bude zpoplatněn 69 korunami. Detailní i souhrnný výpis na webu i vyúčtování e-mailem zůstává zcela zdarma. Aktivace a přechod na elektronické vyúčtování je taktéž zcela zdarma.
Vodafone bude
zákazníky, kterých se zpoplatnění týká, informovat:
- prostřednictvím dopisů ve vyúčtování
- prostřednictvím SMS
- prostřednictvím informace na webových stránkách, v Internetové samoobsluze a v kamenných prodejnách Vodafonu
Zákazníci, kteří nadále nebudou chtít využívat papírové vyúčtování, mají následující měsíc na to, aby si jej zrušili. Využít k tomu mohou všech kanálů Péče o zákazníky.