Oskar vyhrál soutěž o nejpůsobivější image
Hned dvě kategorie vyhrál Oskar v soutěži Rhodos, která hodnotí image nejvýznamnějších českých společností. Oskar zvítězil jak v hlasování veřejnosti na www.idnes.cz, tak i u odborné poroty, která mu přiřkla první místo v kategorii telefonní operátoři. “Cenu vnímáme jako důkaz toho, že veřejnost si cení Oskarova nekonvenčního přístupu,” prohlásila Karla Stephens, generální ředitelka společnosti Český Mobil.
Hned dvě kategorie vyhrál Oskar v soutěži Rhodos, která hodnotí image nejvýznamnějších českých společností. Oskar zvítězil jak v hlasování veřejnosti na www.idnes.cz, tak i u odborné poroty, která mu přiřkla první místo v kategorii telefonní operátoři.
“Cenu vnímáme jako důkaz toho, že veřejnost si cení Oskarova nekonvenčního přístupu,” prohlásila Karla Stephens, generální ředitelka společnosti Český Mobil. “Nestačí jen smísit ve správném poměru dobrou nabídku s vtipnou reklamou a promyšlenou komunikací. Musíte zároveň dokázat, že o zákazníky máte zájem i jako o lidi, nejen spotřebitele.”
Letos poprvé přibyla i speciální Cena iDnes, o níž rozhoduje široká veřejnost hlasováním na webové adrese www.idnes.cz. Získáním této ceny Oskar potvrdil, že jeho značka neoslovuje jen marketingové experty, ale českou veřejnost jako celek.
„Image dobré značky netvoří jen reklama. Obrovskou měrou k tomu přispívá i to, nakolik se se značkou ztotožňují zaměstnanci a zákazníci firmy, a jak dokáží nakazit svou vášní pro ni své široké okolí,“ dodává Karla Stephens.
Soutěž o nejpůsobivější image pořádá sdružení Rhodos, které tvoří společnosti GfK Praha, OgilvyCID a vydavatelství Economia. Letos proběhl již sedmý ročník. Společnosti se do soutěže nemohou přihlásit samy – musí je spontánně uvést nejméně třicet oslovených manažerů. Vítěze pak určuje průzkum mezi 500 manažery z náhodně vybraných firem v celé České republice.