Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Tisková zpráva

 

OSKAR VODAFONE ZAZNAMENAL VE SROVNÁNÍ S KONKURENCÍ NEJVĚTŠÍ MEZIROČNÍ NÁRŮST ZÁKAZNÍKŮ

30. ledna 2006

Oskar Vodafone získal v kalendářním roce 2005 největší počet zákazníků ze všech tří mobilních operátorů působících na českém trhu. Stalo se tak poprvé v historii společnosti. Během roku 2005 zaznamenal Oskar Vodafone čistý nárůst počtu zákazníků o 310 597. Na konci roku tak společnost poskytovala služby celkem 2,14 milionům uživatelů. V posledním čtvrtletí firma získala 103 490 nových zákazníků.

Oskar Vodafone získal v kalendářním roce 2005 největší počet zákazníků ze všech tří mobilních operátorů působících na českém trhu. Stalo se tak poprvé v historii společnosti. Během roku 2005 zaznamenal Oskar Vodafone čistý nárůst počtu zákazníků o 310 597. Na konci roku tak společnost poskytovala služby celkem 2,14 milionům uživatelů. V posledním čtvrtletí firma získala 103 490 nových zákazníků.

„Rostoucí zájem o naše služby lze hodnotit především jako výsledek úspěšné nabídky osvědčených produktů, díky kterým se Oskar Vodafone stal žádaným operátorem na českém trhu,“ říká výkonná ředitelka Oskar Vodafonu Karla D. Stephens a dodává: „Kombinace Oskarovy tradičně výrazné orientace na zákazníka a silného globálního postavení a služeb mateřské skupiny Vodafone nám umožní vytvářet ještě atraktivnější a zcela exklusivní nabídky.

Oskar Vodafone si i nadále drží prvenství v průměrném měsíčním výnosu na zákazníka (ARPU), který v posledním čtvrtletí dosáhl 679 Kč. Výnos na uživatele tarifních služeb činí 1 015 Kč. Podíl tarifních zákazníků dosáhl za minulé čtvrtletí 51%