Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Tisková zpráva

 

Oskar nabídl firmám lepší kontrolu nad náklady

15. května 2003

Majitelé Oskarových firemních tarifů Na jistotu a Na zisk mohou nyní přesně určovat, kolik peněz chtějí měsíčně provolat. Umožní jim to funkce FlexiLimit a Aktuální stav volání, které byly doposud k dispozici pouze na Tarifech nové generace. S FlexiLimitem si zákazník nastaví vlastní hranici měsíčních nákladů. Po provolání limitu pošle Oskar zákazníkovi informační esemesku. Nastavení služby se provádí pomocí Internetové, Hlasové nebo SMS Samoobsluhy a je úplně zdarma.



Majitelé Oskarových firemních tarifů Na jistotu a Na zisk mohou nyní přesně určovat, kolik peněz chtějí měsíčně provolat. Umožní jim to funkce FlexiLimit a Aktuální stav volání, které byly doposud k dispozici pouze na Tarifech nové generace.

S FlexiLimitem si zákazník nastaví vlastní hranici měsíčních nákladů. Po provolání limitu pošle Oskar zákazníkovi informační esemesku. Nastavení služby se provádí pomocí Internetové, Hlasové nebo SMS Samoobsluhy a je úplně zdarma. FlexiLimit je originální funkce, kterou mohou využívat pouze Oskarovi zákazníci.

Aktuální stav volání sdělí zákazníkovi v každém okamžiku výši jeho účtu. Služba je k dispozici prostřednictvím Internetové, Hlasové i SMS Samoobsluhy, rovněž naprosto bezplatně. Služba je výhodná zejména pro menší a střední firmy, které chtějí mít dokonalý přehled o svých nákladech.

Pro firemní zákazníky byly služby FlexiLimit i Aktuální stav volání rozšířeny a vylepšeny. Správce účtu může nastavovat limity a zjišťovat výši účtu nejen na jednotlivých kartách, ale též za firmu jako celek. To společnostem dává 100% kontrolu nad útratou za mobily. Čím víc ušetříte na hovorech, tím víc můžete investovat do rozvoje firmy – Oskar tedy tímto způsobem pomáhá společnostem růst.

Oskara si jako dodavatele mobilních služeb vybraly například společnosti Siemens, Canon CZ, OMV, Aliatel, Contactel nebo FC Viktoria Plzeň. Letos zaznamenává Oskar nejsilnější nárůst v segmentu menších a středních společností s 1-50 zaměstnanci. Firemní zákazníci se v poslední době k Oskarovi hrnou zejména díky tzv. Přestupové sadě, která nabízí například zvýhodněné telefony (např. “10 mobilů za 10 korun”), minutovou banku (až tisíce volných minut), rok bez paušálu nebo třeba dotace na tisk nových vizitek.