Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Tisková zpráva

 

OSKAR GARANTUJE VRÁCENÍ PENĚZ DO 30 DNÍ PO NÁKUPU

10. dubna 2002

Vybrat si Oskara je nyní ještě snazší než kdykoliv předtím – každý zákazník má nákup telefonu bez rizika s garancí vrácení peněz do 30 dnů Oskar svým přístupem podstatně překračuje jak požadavky zákona, tak i podmínky nabízené konkurencí Od 8. dubna mají Oskarovi zákazníci k dispozici další program, který jim usnadní život a zjednoduší výběr mobilního telefonu. Pokud si u Oskara pořídí telefon, ale nebudou s ním z jakýchkoliv důvodů spokojeni, mohou jej do 30 dnů opět vrátit. S plnou refundací ceny, bez rizika a bez jakýchkoliv obtěžujících otázek. Záruka se vztahuje na telefon a s ním prodávané příslušenství, z pochopitelných důvodů však nemůže zahrnovat využité služby a předplacené karty.

  • Vybrat si Oskara je nyní ještě snazší než kdykoliv předtím – každý zákazník má nákup telefonu bez rizika s garancí vrácení peněz do 30 dnů
  • Oskar svým přístupem podstatně překračuje jak požadavky zákona, tak i podmínky nabízené konkurencí

  • Od 8. dubna mají Oskarovi zákazníci k dispozici další program, který jim usnadní život a zjednoduší výběr mobilního telefonu. Pokud si u Oskara pořídí telefon, ale nebudou s ním z jakýchkoliv důvodů spokojeni, mohou jej do 30 dnů opět vrátit. S plnou refundací ceny, bez rizika a bez jakýchkoliv obtěžujících otázek.

    Záruka se vztahuje na telefon a s ním prodávané příslušenství, z pochopitelných důvodů však nemůže zahrnovat využité služby a předplacené karty.

    Telefon mohou zákazníci vrátit buď přímo v obchodě, kde jej zakoupili, nebo jej zašlou zpět poštou. Podrobnější instrukce jsou uvedeny ve vratném listu, který je přiložen ke každému prodanému telefonu.

    „Oskar je jediný operátor, který vychází zákazníkovi vstříc tím, že mu umožňuje berizikové vrácení zakoupeného přístroje. Nejenže citelně překračujeme povinnosti ukládané zákonem, ale i podmínky nabízené konkurencí,“ uvedla Sylvie Scott, viceprezidentka marketingu a prodeje. Český právní řád požaduje 14denní lhůtu pro vrácení produktu, a to pouze u zásilkových obchodů. Oskarova třicetidenní garance u všech telefonů je zcela ojedinělou a dobrovolnou službou Oskara zákazníkům.

    Po získání licence na provozování duální mobilní sítě GSM 900/1800 v říjnu roku 1999 se Český Mobil a.s. stal prvním duálním mobilním operátorem v České republice. Komerční provoz nejmodernější GSM sítě v České republice zahájil 1. března 2000 s označením služeb Oskar. Do konce roku 2001 si Oskar vybralo více než 858.000 zákazníků, což jej staví na přední místo mezi operátory startujícími ze třetí pozice ve střední Evropě. Oskarův úpěšný rozvoj byl v roce 2001 oceněn i nominací na cenu Nejlepší mobilní operátor udělovanou v rámci World Communication Awards.

    Český Mobil patří prostřednictvím ClearWave N.V. do skupiny spadající pod telekomunikační společnost Telesystem International Wireless (TIW). Akcie TIW jsou kótovány na torontské burze ("TIW") a na burze Nasdaq "TIWI").