KATARÍNA BRONČEKOVÁ POVEDE PERSONÁLNÍ ODDĚLENÍ ČESKÉHO VODAFONU
Novou viceprezidentkou personálního oddělení Vodafonu se stává Katarína Brončeková (34). Ve funkci vystřídá Martinu Wolfovou, která v rámci společnosti přechází na oddělení marketingu. Martina povede kompletní komunikační tým skládající se z oddělení ATL, korporátní komunikace, events & promotions a intelligence & insights. „Jednou z nejsilnějších stránek Vodafonu v ČR vždycky bylo silné zázemí pro komunikaci a značku. Spojení všech komunikačních oddělení pod jedu střechu zaručí plnou integraci marketingových kampaní a je naprosto klíčové k tomu, aby se Vodafone ČR stal nejzajímavější značkou na trhu,“ říká Martina Wolfová.
Novou viceprezidentkou personálního oddělení Vodafonu se stává Katarína Brončeková (34). Ve funkci vystřídá Martinu Wolfovou, která v rámci společnosti přechází na oddělení marketingu. Martina povede kompletní komunikační tým skládající se z oddělení ATL, korporátní komunikace, events & promotions a intelligence & insights.
„Jednou z nejsilnějších stránek Vodafonu v ČR vždycky bylo silné zázemí pro komunikaci a značku. Spojení všech komunikačních oddělení pod jedu střechu zaručí plnou integraci marketingových kampaní a je naprosto klíčové k tomu, aby se Vodafone ČR stal nejzajímavější značkou na trhu,“ říká Martina Wolfová.
Katarína do Vodafonu přichází ze slovenského T-Mobilu, kde z pozice výkonné ředitelky HR vedla dva roky celé personální oddělení. V oblasti HR se Katarína pohybuje už od roku 1998. Postupně se zdokonalovala v problematice vzdělávání zaměstnanců a jejich dalšího rozvoje. Začínala v konzultační firmě Personnel Management Consulting, později ji získal slovenský Orange a také počítačová firma Dell, kde pracovala jako manažerka oddělení Learning and Development. Katarína vystudovala Žilinskou universitu dopravy a komunikace v oboru Ekonomika komunikace.
„Velmi mě těší, že můžu vést tým lidí, jejichž hlavní moto je vytvořit z Vodafonu nejžádanější pracoviště v České republice,“ říká Katarína a dodává: „Pevně věřím, že nadšení našich zaměstnanců pro značku a hodnoty společnosti bude motivací nejen pro celou skupinu Vodafone, ale i pro ostatní společnosti na trhu.“