Jan Schmiedhammer ředitelem firemního marketingu Vodafonu
Jan Schmiedhammer (38) se stal šéfem nově vzniklého integrovaného oddělení firemního marketingu a zákaznických řešení ve Vodafone Czech Republic. Schmiedhammer nyní povede zhruba stočlenný tým. „Cílem nově vytvořeného oddělení je dosáhnout jasnější odpovědnosti za strategická rozhodnutí, synergie ze schopností obou týmů a efektivnější podpory týmů prodeje a péče o firemní zákazníky,“ uvedl Pavel Hlavinka, viceprezident pro firemní zákazníky. Jan Schmiedhammer nastoupil do Vodafonu v roce 2001, kdy zakládal oddělení interaktivního marketingu. Postupně pracoval na manažerských pozicích ve firemním marketingu a obchodu, mimo jiné vedl marketingovou část projektu nových konvergentních služeb OneNet.
Jan Schmiedhammer (38) se stal šéfem nově vzniklého integrovaného oddělení firemního marketingu a zákaznických řešení ve Vodafone Czech Republic. Schmiedhammer nyní povede zhruba stočlenný tým.
„Cílem nově vytvořeného oddělení je dosáhnout jasnější odpovědnosti za strategická rozhodnutí, synergie ze schopností obou týmů a efektivnější podpory týmů prodeje a péče o firemní zákazníky,“ uvedl Pavel Hlavinka, viceprezident pro firemní zákazníky.
Jan Schmiedhammer nastoupil do Vodafonu v roce 2001, kdy zakládal oddělení interaktivního marketingu. Postupně pracoval na manažerských pozicích ve firemním marketingu a obchodu, mimo jiné vedl marketingovou část projektu nových konvergentních služeb OneNet. Jako ředitel oddělení zákaznických řešení vybudoval tým zodpovědný za návrh a dodávku komplexních řešení pro firemní zákazníky na platformě OneNet.
Před nástupem do Vodafonu Jan působil v marketingových odděleních telekomunikačních a IT firem Alcatel, Contactel nebo IBM. Vystudoval Západočeskou univerzitu, fakultu ekonomickou a fakultu aplikovaných věd. Mezi jeho koníčky patří zejména přístrojové potápění, cestování a technologie 2.0.