Ikonické Lamborghini bude díky Vodafonu chytřejší
Vodafone se stal celosvětovým partnerem společnosti Automobili Lamborghini v oblasti konektivity. Cílem spolupráce je kromě zajištění globální konektivity také snaha přinést majitelům sportovních vozů, které jsou ztělesněním jedinečného designu a špičkových technologií, také prvotřídní požitek ze služeb car infotainmentu. Přístup do největší sítě internetu věcí na světě a k bezkonkurenční konektivitě ve více než 190 zemích budou mít majitelé Lamborghini od roku 2019.
Nicola Porciani, ředitel společnosti Lamborghini pro konektivitu vozů uvádí: „Revoluce v oblasti konektivity automobilů je skutečně vzrušující. Firma Lamborghini garantuje svým zákazníkům ten nejlepší zážitek z jízdy a zároveň přístup k těm nejmodernějším technologiím. Díky společnému projektu s Vodafonem můžeme tuto tradici inovací a špičkových produktů dál naplňovat.“
Podle zprávy Vodafone IoT Barometer Report 2017/2018 má internet věcí (IoT) v automobilovém průmyslu mnohem větší dopad na konkurenceschopnost a výsledky než v jiných sektorech. Téměř polovina (47 %) společností z auto-moto průmyslu generují díky IoT nové zdroje zisku a stejné procento zlepšilo svou pozici na trhu. Podle globální konzultantské společnosti Analysys Mason bude v roce 2024 určitou formu konektivity disponovat 89% všech nových prodaných aut na světě.
Vodafone spolupracuje s předními světovými výrobci automobilů, jejichž společná produkce pokrývá z více než 50 % evropskou produkci automobilů. Vodafone Automotive je prvořadým partnerem hlavních evropských a asijských výrobců osobních vozů, nákladních vozů a motocyklů včetně Aston Martin, Daimler, Ferrari, General Motors, Honda, Hyundai, Jaguar, Kia, Land Rover Group, Maserati, Mazda, Mitsubishi, Peugeot Citroën Group, Renault-Nissan Group, Subaru, Suzuki, Tesla, Toyota, Volkswagen Group and Volvo Group. Více o Vodafone Automotive naleznete zde
Vodafone IoT Barometer Report
Vodafone IoT Barometer Report je nejpropracovanější studií svého druhu založenou na nezávislém výzkumu společnosti Circle Research mapující postoje obchodních společností vůči inovacím a investicím do internetu věcí. V pořadí pátého výročního průzkumu se v roce 2017 zúčastnilo přes dvanáct set společností ze 13 zemí světa a 8 průmyslových odvětví.
Kompletní Vodafone IoT Barometer Report 2017/18, který obsahuje exklusivní komentáře Analysys Mason, globální poradenské a výzkumné společnosti zaměřující se na telekomunikace, média a technologie naleznete zde.