Firemní zákazníci Vodafonu mohou ve svých firmách volat zdarma.
Nová služba VPN firma neomezeně nabízí firemním zákazníkům Vodafonu volání mezi firemními mobily za nula korun za minutu. A až do konce srpna 2006 navíc bez jakéhokoliv měsíčního paušálu. Nová služba podtrhuje skutečnost, že Vodafone rostl v roce 2005 v segmentu malých a středních firem nejrychleji na českém trhu.* „Nabídka VPN volání u Vodafonu patří pro svou cenovou výhodnost mezi nejoblíbenější služby,“ říká Chris Robbins, ředitel pro marketing Vodafonu a dodává: „Úspory nákladů jsou pro malé a střední firmy zásadní, proto nabízíme vnitrofiremní volání zdarma a bez poplatku i těm nejmenším živnostníkům.“ Kolik stojí VPN firma neomezeně? minuta hovoru v rámci sítě VPN firma neomezeně stojí 0 Kč měsíční paušál je zdarma do 31.
Nová služba VPN firma neomezeně nabízí firemním zákazníkům Vodafonu volání mezi firemními mobily za nula korun za minutu. A až do konce srpna 2006 navíc bez jakéhokoliv měsíčního paušálu. Nová služba podtrhuje skutečnost, že Vodafone rostl v roce 2005 v segmentu malých a středních firem nejrychleji na českém trhu.*
„Nabídka VPN volání u Vodafonu patří pro svou cenovou výhodnost mezi nejoblíbenější služby,“ říká Chris Robbins, ředitel pro marketing Vodafonu a dodává: „Úspory nákladů jsou pro malé a střední firmy zásadní, proto nabízíme vnitrofiremní volání zdarma a bez poplatku i těm nejmenším živnostníkům.“
Kolik stojí VPN firma neomezeně?
- minuta hovoru v rámci sítě VPN firma neomezeně stojí 0 Kč
- měsíční paušál je zdarma do 31. 8., po tomto datu bude za každou SIM s touto službou účtován měsíční paušál 200 Kč bez DPH
- zákazníci si službu mohou objednat na nových i stávajících SIM kartách do 31.7. (u stávajících SIM karet platí aktivační poplatek 400 Kč bez DPH)
Pro koho je VPN firma neomezeně určena?
- službu si může pořídit každý firemní zákazník s alespoň 2 SIM kartami a tarify Naplno (neplatí pro Rozjezd Naplno)
- podpis písemné zákaznické smlouvy není nutný (zákazníci bez smlouvy mohou využívat službu maximálně se 4 SIM kartami)
V rámci výzkumu agentury Millward Brown z listopadu 2005 označilo 57% firemních zákazníků Vodafone za operátora, který pomáhá malým a středním firmám růst.
*Podle údajů interního průzkumu Vodafone Insights, březen 2006.