Vodafone

Nahrávání hovorů pro obce

Nahrávání hovorů je ideálním nástrojem pro sledování kvality obsluhy při styku s veřejností či vašimi partnery.

Získat nabídku

Jak Nahrávání hovorů funguje


Jakýkoli příchozí hovor na telefonní číslo, na kterém je aktivní služba Vodafone OneNet Business hlasová samoobsluha, je nahrán a převeden do podoby zvukového souboru ve formátu wav.

Každý hovor je uložen jako soubor pojmenovaný rrrrmmddhhmmss_cislovolající_cislovolaný.wav. Soubory jsou následně uloženy do dočasného úložiště, kde zůstanou maximálně 48 hodin. Poté jsou přes zabezpečený protokol přenosu souborů automaticky odesílány do trvalého úložiště zákazníka.

Chcete nabídku na míru pro nahrávání hovorů? Zavoláme vám

Cenu této služby vždy stanovujeme individuálně podle vašich potřeb. Nechte nám na sebe číslo a náš firemní specialista vám zavolá.

Hlavní výhody

Více informací

Objevte více o této službě - další výhody, požadavky služby, dokumenty ke stažení a mnohé další.

Co potřebujete pro Nahrávání hovorů

Jak Nahrávání hovorů funguje

Má vaše organizace oddělení či úsek, kde se vyřizují požadavky veřejnosti či partnerů a rovnou se zadávají do systému? Bohužel se často stává, že volající následně uvede, že jeho požadavky byly jiné. A vy nevíte, jestli má pravdu volající, nebo vás zaměstnanec.

Situaci lehce vyřešíte zavedením služby Nahrávání hovorů. Budete nahrávat veškeré telefonáty na hlavní kontaktní číslo své organizace. Snadno pak zpětně dohledáte, jak hovor skutečně zněl, a budete moci adekvátně reagovat. Navíc získáte přehled o případných nepřijatých hovorech. I ty se totiž nahrají a uloží.

Ke stažení