Vodafone

OneNet samoobsluha

OneNet samoobsluha vám umožní ovládat, nastavovat a kontrolovat většinu služeb OneNetu, a to jednoduše přes internet.

Mám zájem Otevřít

Jak OneNet samoobsluha funguje


Díky OneNet samoobsluze může administrátor nastavovat a spravovat jednotlivé služby všech čísel ve vaší organizaci. Pokud potřebujete, aby byly služby a útrata jednotlivých oddělení spravovány různými administrátory, není to problém. Každému oddělení lze nastavit tzv. peněženku, díky níž získáte přehled o provozu v dané skupině čísel i míře čerpání.

Nastavovat zde můžete řadu funkcí, které se vám budou hodit každý den. Koncový uživatel může flexibilně nastavovat funkce svého čísla. Pokud jedete například služebně do zahraničí a nepřejete si být příliš rušeni, můžete si nastavit přijímání hovorů pouze od několika vybraných podřízených a rodiny. Ve OneNet samoobsluze pohodlně nastavíte filtrování hovorů v roamingu až na úroveň jednotlivých čísel. Ostatní hovory se odpojí nebo přesměrují. Případně lze nastavit automatickou hlasovou zprávu s informací o služební cestě a datu návratu.

Když doma zapomenete mobilní telefon a nechcete se vracet, můžete si přes OneNet samoobsluhu pohodlně nastavit přesměrování na pevnou linku nebo na kolegu.

Chcete také začít používat OneNET samoobsluhu? Zavoláme vám

Cenu této služby vždy stanovujeme individuálně podle vašich potřeb. Nechte nám na sebe číslo a náš firemní specialista vám zavolá.

Hlavní výhody

Více informací

Objevte více o této službě - další výhody, požadavky služby, dokumenty ke stažení a mnohé další.

Jak OneNET samoobsluha funguje

Do Samoobsluhy se přihlásíte, jakmile vám náš obchodní zástupce předá vstupní informace. Jednoduše si otevřete internetovou stránku onenetsamoobsluha.vodafone.cz. Samoobsluha má dva základní stupně přístupových práv (administrátor a koncový uživatel), které se liší rozsahem pravomocí.

Administrátor spravuje všechna telefonní čísla v organizace. Můžete je ale také rozdělit do skupin a administrátora přidělit každé z nich. Například vedoucí finančního úseku bude spravovat čísla svých podřízených.

Služba Chytrý přehled vám ukáže aktuální stav jednotlivých účtů, výši dlužné částky, datum splatnosti apod.

Jednotlivým číslům nebo i několika najednou nastavíte, co potřebujete: blokaci příchozích a odchozích hovorů, limity pro data v roamingu či tzv. white/black listy. Jakémukoli číslu nebo celé organizace můžete nastavit tzv. FlexiLimit, což je informativní služba, která vás upozorní na stav čerpání vašeho tarifu.

Koncoví uživatelé spravují každý své vlastní číslo. V Samoobluze například každý může:

  • Zkontrolovat souhrnné a také podrobné vyúčtování.
  • Nastavit hlasové služby. Třeba přesměrování hovorů, hlasovou schránku nebo dosažitelnost na více číslech.
  • Zablokovat ztracenou SIM kartu a připomenout si svůj PIN a PUK kód.
  • Zarezervovat virtuální místnost pro pořádání audiokonference.

Z celkového hlediska oceníte také:

  • Správu Virtuální pobočkové ústředny pro pevná i mobilní telefonní čísla.
  • Sledování míry vytížení datových linek.
  • Možnost změn datových tarifů.
  • OneNet samoobsluha vám pomůže mít útratu za telekomunikační služby pod kontrolou, pružně měnit nastavení související s vaším telefonním číslem a vše řešit maximálně jednoduše.