Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus

Vodafone Přivítání plus

Prostě jen řekněte, na kterém čísle chcete být k zastižení, a vyberte, kteří zaměstnanci nebo operátoři mohou hovory od zákazníků přijímat.

Mám zájem

Jak Vodafone Přivítání Plus funguje

Prostě jen řekněte, na kterém čísle chcete být k zastižení, a vyberte, kteří zaměstnanci nebo operátoři mohou hovory od zákazníků přijímat (můžete navolit až 10 zaměstnanců). My vám zajistíme, že požadavky vašich zákazníků nezůstanou bez odezvy a dovolá se jich více najednou. Díky této službě budete mít pro své zákazníky nebo dodavatele pouze jedno mobilní nebo pevné kontaktní číslo.

Telefonní číslo nebude směrováno pouze na jeden telefon. Sami si určíte, které telefony to budou a jestli na nich bude hovor zvonit postupně, nebo začne vyzvánět na všech zároveň. Můžeme vám nastavit také hlasové přivítání. Volající tak místo běžného vyzvánění uslyší vámi připravenou zprávu.

Výhody Vodafone Přivítání Plus

Firma neztratí žádného důležitého zákazníka

  • Více zákazníků se bude moci dovolat najednou a neodradí je obsazovací tón.
  • Navíc, pokud například vypadne elektrický proud a operátoři na pevných telefonech se z tohoto důvodu stanou nedostupní, hovory jsou automaticky přesměrovány na mobilní telefony.

Linka není nikdy obsazena

  • I když hovoří všichni operátoři, volající dostane vzkaz, že může zavolat později, nahrát hovor do hlasové schránky nebo dokonce přesměrovat hovor na další telefonní číslo.
  • Zákazník si sám určí, jak má být služba nastavena a komu se zákazníci dovolají.
  • S touto službou navíc získává frontu, ve které mohou volající čekat až 5 minut v případě, že jsou momentálně všichni operátoři obsazeni.
  • Volající jsou na volné operátory spojováni postupně v pořadí, v jakém se dovolali.

Distribuce hovorů pod jedním číslem

  • Jedno mobilní nebo pevné číslo, které reprezentuje firmu a zákazník ho zná, bohatě stačí.
  • Hovor postupně zazvoní na telefonech v nastaveném pořadí, dokud jeden z nich hovor nezvedne.

Distribuce na pevné i mobilní telefony

  • Operátor služby Vodafone Přivítání plus může obsluhovat hovory na pevné lince i mobilním telefonu.

Nastavení služby kdykoliv a kdekoliv

  • Službu může zákazník kdykoliv podle potřeby ovládat s naší pomocí nebo prostřednictvím Vodafone Samoobsluhy z pohodlí svojí kanceláře (například počet operátorů, telefonní čísla, pravidla distribuce hovorů, apod.).

Hlasové uvítací oznámení

  • Firma si sama nahraje přivítání.
  • Přivítání (česky nebo anglicky) se každému volajícímu ozve ještě dřív, než ho Vodafone Přivítání plus přepojí na první linku ve firmě.

Operátor v pohybu

  • Operátoři mohou obsluhovat volání také na mobilních telefonech.
  • Pokud se některý z operátorů nachází v zahraničí, hovor automaticky spojíme s následujícím operátorem v pořadí.

Vodafone společná identifikace skupiny volajících

Jedná se o nadstavbovou službu Vodafone přivítání plus, která umožní až deseti telefonním číslům ve firmě volat ven, přičemž se zákazníkům zobrazí vaše hlavní telefonní číslo jako byste volali pouze z jednoho telefonu.

Chcete nabídku na míru ? Zavoláme vám

Cenu této služby vždy stanovujeme individuálně podle vašich potřeb. Nechte nám na sebe číslo a náš firemní specialista vám zavolá.