nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek Vodafone

Jak funguje balíček pro chatování - Chat Pass?

Jak si balíček zapnu nebo zruším?
Přihlaste se na Můj Vodafone a zvolte sekci Nastavení služeb - Internet
Ke vstupu do samoobsluhy potřebujete heslo.
V části Vodafone Pass si vyberte balíček, který chcete využít.
Aktivace nebo zrušení proběhne do 24 hodin a potvrdíme vám ji SMSkou.

Další možnosti:

  1. Aplikace Můj Vodafone - balíček najdete v sekci Internetové služby.
  2. Linka péče o zákazníky - zapnutí Vodafone Passu zařídíte také s operátorem na čísle *77 nebo 800 77 00 77 při volání z jiné sítě.
Které aplikace můžu využít?

Správné fungování služby vám můžeme zaručit u oficiálních mobilních aplikací, které jsou do vybraného balíčku zařazeny. V případě využití alternativních aplikací nebo webových verzí služeb vám mohou být data počítána, protože nebudeme moct určit, že používáte zahrnuté aplikace. Upozorňujeme, že na stažení aplikace z aplikačního obchodu se Vodafone Pass nevztahuje. Využít můžete oficiální mobilní aplikace těchto služeb:

U jakého obsahu se data nepočítají a na co se naopak balíček nevztahuje?

V těchto případech vám data nepočítáme:

  • Posílání textových zpráv.
  • Posílání fotek, videí a dalších příloh.

U jiných činností využíváte pro připojení svůj datový balíček určený pro univerzální využití. Zde uvádíme vybrané příklady situací, kdy jsou data počítána z vašeho datového balíčku pro univerzální využití:

  • Použití hlasového nebo video volání, pokud ho aplikace nabízí.
  • Otevření odkazu vedoucího na webovou stránku.
  • Přehrání videa na YouTube nebo jiném video portálu.

Aktuální přehled zahrnutých aplikací a jejich podporovaných funkcionalit je k dispozici na našich stránkách.


Aby vám fungoval Vodafone Pass, potřebujete jeden z podporovaných tarifů a volná data v základním balíčku. Kdybyste totiž vyčerpali objem dat ve svém tarifu nebo dosáhli DataStropu, nefungovaly by vám ani aplikace, které patří do balíčku Vodafone Pass. V takovém případě stačí, když si data navýšíte.
K jakým tarifům si můžu Vodafone Pass zapnout?

Balíčky Vodafone Pass jsou kombinovatelné s většinou našich aktuálních tarifů. Pokud takový tarif ještě nemáte, můžete na něj přejít on-line, v našich prodejnách nebo po telefonu na Lince péče o zákazníky.

Vodafone Pass si můžete zapnout k následujícím tarifům (včetně jejich firemních variant):

  • Paušální tarify: tarify Red Naplno, Start 100/200/500 minut, tarify Red LTE a Smart, tarify Red+, #jetovtobě, tarify Red Profi.
  • Předplacené karty: balíček ke kartě Komplet v síti FIX, balíček ke kartě Komplet do všech sítí FIX.
TIP: Zákazníci, kteří používají tarif (Business) Red+, mohou Vodafone Pass automaticky využít na všech číslech, která jsou do tarifu zařazena. Balíček stačí aktivovat jednou k hlavnímu číslu správce, ke kterému účtujeme měsíční poplatek za tarif. Stejnou výhodu mohou využít také zákazníci, kteří ke svému tarifu používají SIM kartu pro sdílení dat.
Jak funguje aktivace nebo zrušení balíčku Vodafone Pass?
  • Aktivace balíčku - probíhá do 24 hodin (potvrdíme vám ji SMSkou) a v prvním zúčtovacím období vám účtujeme poměrnou část ceny balíčku podle toho, kdy aktivaci zadáte.
  • Zrušení balíčku - probíhá ke konci vašeho zúčtovacího období. Abychom požadavek stihli včas zpracovat, doporučujeme ho zadat alespoň 1 den před koncem zúčtovacího období.
  • Změna tarifu - pokud změníte svůj tarif na takový, ke kterému Vodafone Pass nefunguje, dojde spolu se změnou tarifu ke zrušení balíčku Vodafone Pass.
Platí při používání Vodafone Passu nějaké omezení na množství přenesených dat (FUP)?
  • Chceme zajistit férové fungování služby pro všechny zákazníky, proto sledujeme a vyhodnocujeme případné nestandardní používání balíčku. V praxi to znamená, že pokud byste ve 3 po sobě jdoucích dnech používali prakticky výhradně aplikace, které patří do Vodafone Passu, vyhrazujeme si právo přistoupit k opatřením, která pro ostatní zákazníky ochrání celkovou integritu sítě i její výkon.
  • V krajním případě bychom takovému uživateli mohli omezit nebo přerušit poskytování této služby. Cílem je předcházet rizikovým situacím, které by ovlivnily uživatelskou zkušenost jiných zákazníků při používání naší sítě.
  • Podrobné vysvětlení najdete v podmínkách služby.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace