Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices

ZEPTEJTE SE OSKARA: OSKAR PŘEDSTAVIL REVOLUČNÍ ZLEPŠENÍ OSKAROVY SAMOOBSLUHY

20. března 2001

Oskar od dnešního dne nabízí nové služby Oskarovy samoobsluhy – „Zeptejte se Oskara“. Ojedinělá technologie od firmy RightNow Technologies umožňuje jako první ve střední a východní Evropě zákazníkům Oskara získat interaktivním způsobem odpověď na jejich dotazy na internetové adrese www.oskarmobil.cz. „Zeptejte se Oskara nám dává unikátní a velmi účinný nástroj v péči o zákazníky.

Oskar od dnešního dne nabízí nové služby Oskarovy samoobsluhy – „Zeptejte se Oskara“. Ojedinělá technologie od firmy RightNow Technologies umožňuje jako první ve střední a východní Evropě zákazníkům Oskara získat interaktivním způsobem odpověď na jejich dotazy na internetové adrese www.oskarmobil.cz.

„Zeptejte se Oskara nám dává unikátní a velmi účinný nástroj v péči o zákazníky. Důležitým faktem je, že se systém sám „učí“ od zákazníků a naši zákazníci potom sami rozhodují, co je pro ně v tu chvíli důležité“ řekla Francinne Hansen, ředitelka oddělení péče o zákazníky. Zákazníci na Oskarových stránkách mimo jiné naleznou databázi otázek a odpovědí seřazených podle toho, co je nejvíce zajímá. Systém přitom neustále aktualizuje pořadí otázek podle průběžného zájmu. Klienti také mohou ohodnotit užitečnost otázky a spolupodílet se tak na vytváření celého systému.

V případě, že zákazníci nenajdou odpověď na svůj dotaz v běžné databázi, mohou zaslat své otázky přímo na oddělení péče o zákazníky, případně kontrolovat své dotazy v sekci „Mé dotazy“. Všechny takto zaslané dotazy systém buď automaticky odpoví nebo je přidělí některému z operátorů. Pokud odpověď nebude v databázi nalezena, operátoři ji po zpracování mohou doplnit prostým kliknutím myši.