Vodafone

ZEPTEJTE SE OSKARA: OSKAR PŘEDSTAVIL REVOLUČNÍ ZLEPŠENÍ OSKAROVY SAMOOBSLUHY

20. března 2001

Oskar od dnešního dne nabízí nové služby Oskarovy samoobsluhy – „Zeptejte se Oskara“. Ojedinělá technologie od firmy RightNow Technologies umožňuje jako první ve střední a východní Evropě zákazníkům Oskara získat interaktivním způsobem odpověď na jejich dotazy na internetové adrese www.oskarmobil.cz. „Zeptejte se Oskara nám dává unikátní a velmi účinný nástroj v péči o zákazníky.

Oskar od dnešního dne nabízí nové služby Oskarovy samoobsluhy – „Zeptejte se Oskara“. Ojedinělá technologie od firmy RightNow Technologies umožňuje jako první ve střední a východní Evropě zákazníkům Oskara získat interaktivním způsobem odpověď na jejich dotazy na internetové adrese www.oskarmobil.cz.

„Zeptejte se Oskara nám dává unikátní a velmi účinný nástroj v péči o zákazníky. Důležitým faktem je, že se systém sám „učí“ od zákazníků a naši zákazníci potom sami rozhodují, co je pro ně v tu chvíli důležité“ řekla Francinne Hansen, ředitelka oddělení péče o zákazníky. Zákazníci na Oskarových stránkách mimo jiné naleznou databázi otázek a odpovědí seřazených podle toho, co je nejvíce zajímá. Systém přitom neustále aktualizuje pořadí otázek podle průběžného zájmu. Klienti také mohou ohodnotit užitečnost otázky a spolupodílet se tak na vytváření celého systému.

V případě, že zákazníci nenajdou odpověď na svůj dotaz v běžné databázi, mohou zaslat své otázky přímo na oddělení péče o zákazníky, případně kontrolovat své dotazy v sekci „Mé dotazy“. Všechny takto zaslané dotazy systém buď automaticky odpoví nebo je přidělí některému z operátorů. Pokud odpověď nebude v databázi nalezena, operátoři ji po zpracování mohou doplnit prostým kliknutím myši.