Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Tisková zpráva

 

Vodafone získal Cenu zdraví a bezpečného životního prostředí

23. června 2011

Projekt „Jsme stejná krevní skupina“, kterým Vodafone podporoval dárcovství krve v České republice, získal prestižní Cenu zdraví a bezpečného životního prostředí. Ocenění letos již po dvacáté uděluje Business Leaders Forum. Jde tak o nejstarší soutěž svého druhu v ČR. Projekt „Jsme stejná krevní skupina“ spustil Vodafone v roce 2010 u příležitosti svých desátých narozenin a rozhodl se v rámci netradičních oslav propagovat bezplatné dárcovství krve. Krev nejprve darovaly stovky zaměstnanců včetně generální ředitelky Muriel Anton a také zástupci dodavatelů.

Projekt „Jsme stejná krevní skupina“, kterým Vodafone podporoval dárcovství krve v České republice, získal prestižní Cenu zdraví a bezpečného životního prostředí. Ocenění letos již po dvacáté uděluje Business Leaders Forum. Jde tak o nejstarší soutěž svého druhu v ČR.

Projekt „Jsme stejná krevní skupina“ spustil Vodafone v roce 2010 u příležitosti svých desátých narozenin a rozhodl se v rámci netradičních oslav propagovat bezplatné dárcovství krve. Krev nejprve darovaly stovky zaměstnanců včetně generální ředitelky Muriel Anton a také zástupci dodavatelů. Poté Vodafone propagoval dárcovství krve prostřednictvím celonárodní kampaně v médiích, zřízením webu www.darujem.cz, kde lidé najdou informace o odběrných místech, edukativní videa a zajímavosti o dárcovství.

Vodafone v rámci kampaně na podporu dárcovství spolupracoval s transfúzními stanicemi po celém Česku, uspořádal roadshow v několika městech ČR a propagoval téma i prostřednictvím sociálních sítí. I díky nim se podařilo získat několik tisíc prvodárců a projekt dosáhl více než 40 % povědomí mezi českou populací.

Cenu zdraví a bezpečného životního prostředí převzala dnes odpoledne Monika Hovorková, viceprezidentka pro značku a komunikaci Vodafonu.

O cenu se mohou ucházet organizace, které aktivně přispívají ke zlepšení životního a pracovního prostředí ve svém blízkém i co nejširším okolí, ať už jde o firmy, nevládní organizace či veřejné instituce. Přihlášené projekty jsou posuzovány komisí složenou z významných odborníků v čele s prof. RNDr. Bedřichem Moldanem, CSc. a ředitelem Centra pro otázky životního prostředí UK. Vítězné projekty jsou nominovány do mezinárodní soutěže o European Business Awards for the Environment.