Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Tisková zpráva

 

Vodafone startuje kampaň První zelená síť

06. ledna 2011

Vodafone zahajuje reklamní kampaň První zelená síť. Kampaň upozorňuje na fakt, že Vodafone jako první operátor v ČR využívá v maximální možné míře energii z obnovitelných zdrojů, jíž pokrývá 70 % spotřeby svých vysílačů, datacenter a ústředen. Vodafone díky První zelené síti ročně ušetří 19 tisíc tun CO2, což odpovídá ročnímu provozu 200 kamionů. Reklamní kampaň První zelená síť odstartovala v lednu a potrvá do konce února. Využívá zejména venkovní reklamu, megaboardy, lavičky, postery a televizní jingles.

Vodafone zahajuje reklamní kampaň První zelená síť. Kampaň upozorňuje na fakt, že Vodafone jako první operátor v ČR využívá v maximální možné míře energii z obnovitelných zdrojů, jíž pokrývá 70 % spotřeby svých vysílačů, datacenter a ústředen. Vodafone díky První zelené síti ročně ušetří 19 tisíc tun CO2, což odpovídá ročnímu provozu 200 kamionů.

Reklamní kampaň První zelená síť odstartovala v lednu a potrvá do konce února. Využívá zejména venkovní reklamu, megaboardy, lavičky, postery a televizní jingles.

Koncept a vizuální návrh kampaně pochází z dílny agentury Team Red, autorem loga a názvu První zelená síť je agentura Lemonade.

„Do zelené se převléknou jak fanouškovské stránky Vodafone na Facebooku a Twitteru, tak na Vodafone Youtube kanálu. Tam bude umístěno edukativní animované video vysvětlující, co znamená zelená síť a energie z obnovitelných zdrojů. Spot připraví agentura Boomerang,“ vysvětlil specialista interaktivního marketingu Vodafone Petr Houzar.

První zelená síť znamená, že Vodafone jako první velká firma v České republice využívá v maximální možné míře energii z obnovitelných zdrojů, jíž pokrývá 70 % spotřeby svých vysílačů, datacenter a ústředen. Zbylou třetinu energie, jejíž původ nemůže Vodafone ovlivnit, například proto, že má technologii umístěnou na vysílačích jiných majitelů, bude firma kompenzovat výsadbou dvaceti tisíc stromů.

„Jsme prvním operátorem v České republice, který přišel s konceptem zelené sítě, jenž je ojedinělý i ve světovém měřítku,“ řekl Přemysl Filip, manažer společenské odpovědnosti Vodafone.

Díky První zelené síti chrání Vodafone nejen přírodu a vzácné zdroje, ale také zdraví obyvatel regionů, kde se nachází velké průmyslové a elektrárenské provozy. Využíváním obnovitelných zdrojů energie se mobilní síť Vodafone nepodílí na místním znečištění vzduchu oxidy síry, dusíku nebo polétavým prachem, které trápí obyvatele Ostravska a severních Čech.