Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Tisková zpráva

 

Vodafone startuje kampaň na neziskový program Rok jinak

29. července 2011

Vodafone zahajuje reklamní kampaň Otevřete si dveře do jiného života. Kampaň promuje grantový program Rok jinak, v jehož rámci mohou lidé rok pracovat pro vybranou neziskovou organizaci, přičemž mzdu jim hradí Nadace Vodafone. Kampaň startuje 1. srpna. Kampaň Otevřete si dveře do jiného života potrvá do konce srpna a využívá jak venkovní reklamu, tak rádiové spoty, televizní jingles, různé formáty on-line reklamy i tisk.

Vodafone zahajuje reklamní kampaň Otevřete si dveře do jiného života. Kampaň promuje grantový program Rok jinak, v jehož rámci mohou lidé rok pracovat pro vybranou neziskovou organizaci, přičemž mzdu jim hradí Nadace Vodafone. Kampaň startuje 1. srpna.

Kampaň Otevřete si dveře do jiného života potrvá do konce srpna a využívá jak venkovní reklamu, tak rádiové spoty, televizní jingles, různé formáty on-line reklamy i tisk.

„Hlavním motivem kampaně jsou dveře s klikou, které symbolizují snadný krok, který může udělat každý, aby své zkušenosti a schopnosti využil v neziskovém sektoru a mohl dělat to, co ho skutečně naplňuje,“ vysvětlila hlavní myšlenku kampaně ředitelka pro značku a komunikaci Vodafone Markéta Moreno.

Součástí kampaně je také elektronická pohlednice se spotem, v němž mluvčí originálním způsobem vyzývá příjemce zprávy ke změně práce ve prospěch neziskových organizací a otevření dveří do jiného života. Spot může odesílatel pohlednice snadno upravit vložením různých personalizovaných informací o adresátovi. Toho pak charismatický mluvčí ve spotu osloví křestním jménem a trefí se i do toho, čím se adresát živí nebo na co potřebuje peníze. Hlavní postavu ztvárnil filmový a divadelní herec Karel Dobrý, režisérem spotu byl Vojtěch Kotek.

Zkušenosti některých dřívějších grantistů programu Roku jinak zprostředkují krátké videomedailonky, které spolu s týmem lidí s mentálním postižením ze sdružení Inventura natočila dokumentaristka a rovněž někdejší účastnice Roku jinak Linda Jablonská. Medailonky budou součástí on-line propagace grantového programu na internetových stránkách www.rokjinak.cz.

Koncept a vizuální návrh kampaně pochází z dílny agentury BeefBrothers, mediální zastoupení zastává agentura OMD.

Grantový program Rok jinak Nadace Vodafone otevírá letos přihlašování do čtvrtého ročníku. Dosud se programu zúčastnilo dvacet osm vítězů, kteří své know-how uplatnili v neziskových organizacích zabývajících se širokou škálou témat od ekologie, přes budování občanské společnosti, až po zdravotní a sociální problematiku. Kromě úvazku na celý rok mohou zájemci pracovat pro neziskovou organizaci i na krátkodobý úvazek v délce od jednoho do tří měsíců.