Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Tisková zpráva

 

Vodafone spouští online verzi časopisu ČILICHILI

08. prosince 2008

Dnes spouští Vodafone na www.cilichili.cz plnou verzi svého úspěšného zákaznického časopisu v online podobě. Na webu nabídne lifestylový magazín denní aktualizaci obsahu, videa, interaktivní aplikace a samozřejmě i proslulý satirický humor. Spuštění internetové verze v souladu s duchem časopisu neavizovala běžná komunikace, ale tzv.

Dnes spouští Vodafone na www.cilichili.cz plnou verzi svého úspěšného zákaznického časopisu v online podobě. Na webu nabídne lifestylový magazín denní aktualizaci obsahu, videa, interaktivní aplikace a samozřejmě i proslulý satirický humor. Spuštění internetové verze v souladu s duchem časopisu neavizovala běžná komunikace, ale tzv. Flashmob.

„Chceme, aby návštěvníci nad naším webem zůstávali každý den v němém úžasu, případně polomrtví smíchem. Kdybychom chtěli spustit obyčejný kulturně-společenský portál, nestálo by to za tolik energie,“ říká Michal Schindler, pod jehož vedením vzniká už několik let také tištěné ČILICHILI. „Online verze nabízí unikátní a aktuální obsah, na kterém se můžou návštěvníci, na rozdíl od tištěné verze, také podílet,“ dodává manažerka interaktivního marketingu Vodafonu Eva Štípková.

Čtenáři na webu najdou nejen své oblíbené rubriky z tištěné verze obohacené o multimediální složky, ale také blogy různých autorů, videa, krátké filmy, soutěže nebo interaktivní aplikace. Především díky nim je možné si stránky personalizovat, vytvářet vlastní obsah, a ten navíc sdílet s přáteli. To vše je doplněno brutální kresbou webmetalového designéra Štěpána Adámka z agentury KissYourMoneyGoodBuy.

Unikátní portál si žádá i unikátní komunikaci, proto se redakce rozhodla oznámit jeho plné spuštění tzv. flashmobem – pomocí internetu a šeptandy anonymně zorganizovaného happeningu na určitém veřejném místě, kde účastníci provedou něco bizarního a zase zmizí. ČILICHILI flashmob se odehrál v sobotu 6. 12. na Václavském náměstí, kde se stovky navzájem neznámých lidí pod vedením žabáka – maskota online ČILICHILI – zúčastnily rozcvičky pro zlepšení nálady.

Spuštění portálu ČILICHILI.cz je mimo jiné dalším krokem ve strategii Vodafonu rozšiřovat příjmy plynoucí z reklamy ve vlastním mediálním portfoliu. Portál ČILICHILI.cz se tak vedle portálu Vodafone live!, webu SMS brána a domovských stránek Vodafone.cz stává významným reklamním prostorem vhodným pro oslovení mladých.

Obsah online verze zajišťuje stejně jako u tištěného časopisu agentura Boomerang Publishing, o technické záležitosti se stará Boomerang Digital, o design a kreativní koncept portálu pečuje agentura Media Factory.

Tištěný časopis ČILICHILI patří do segmentu B2C a byl založen v roce 2004. Od roku 2006 se jeho náklad ustálil průměrně na 130 000 výtiscích měsíčně. Kromě informací o službách a produktech Vodafonu v něm čtenáři pravidelně nalézají i „porci pěkně ostrého čtení“. To vyneslo časopisu už několik cen v soutěži Zlatý středník v kategorii nejlepší firemní časopis. Podle posledního průzkumu Media projekt za Q2–Q3/2008 čte ČILICHILI průměrně 218 000 čtenářů měsíčně.