Vodafone

Vodafone spouští novou Internetovou samoobsluhu

29. února 2012

Zákazníci Vodafonu budou moci od víkendu využívat zcela novou Internetovou samoobsluhu. Díky celkovému přepracování bude nová Samoobsluha rychlejší, stabilnější a bude poskytovat podrobnější a přehlednější údaje o zákaznickém účtu.

„Nová Samoobsluha neprošla jen kosmetickou úpravou a grafickým redesignem, ale komplexní proměnou. Zefektivnili jsme systémy i procesy a posílili tým vývojářů. Zákazníci jistě uvítají větší srozumitelnost a snazší orientaci v Samoobsluze. Soustředili jsme se zejména na často využívané funkce jako jsou Chytrý přehled, Vyúčtování, a Výdaje pod kontrolou,“ popsal hlavní charakteristiky nové Internetové samoobsluhy Peter Baláž, manažer on-line péče o zákazníky Vodafonu. 

Internetová samoobsluha Vodafonu nabízí zákazníkům bezkonkurenční šíři možností pro správu účtu. Veškeré požadavky, které zákazníci mohou řešit v prodejnách, či na zákaznické lince, mohou díky Internetové Samoobsluze provést i z pohodlí domova.   

Hlavní výhody nové samoobsluhy

  • Přehlednější struktura a nová grafika
  • Vyúčtování a detailní Chytrý přehled
  • Vylepšená sekce “Váš tarif”
  • Jednotný způsob aktivace
  • Kontaktní formulář
  • Pohodlné nastavení mobilního telefonu
  • Přehledná stránka pro správu účtů s více čísly

Zákazníci v nové Samoobsluze uvidí veškeré své aktivní služby a s nimi spojené měsíční poplatky. K jednotlivým položkám bude k dispozici nápověda,  takže již nebude třeba informace dohledávat jinde. Orientaci v Samoobsluze usnadní i Užitečné odkazy, kde zákazníci naleznou nejpoužívanější položky jako je Chytrý přehled a Vyúčtování, nově s detailním rozpisem dosavadní utracené částky se všemi poplatky a dobropisy. Na stejném místě bude i možnost okamžitě Vyúčtování uhradit. Přehlednější bude také aktivace služeb, a to díky nové funkci Košík.  

„Nová Samoobsluha prošla několika uživatelskými testováními. Stále ale jde o živý systém, s nímž budeme dále pracovat. Proto uvítáme jakoukoliv zpětnou vazbu od zákazníků, kterou se budeme snažit zohlednit v dalších úpravách. Své zkušenosti, názory či dotazy nám mohou zákazníci nově sdělit prostřednictvím kontaktního formuláře umístěného přímo v Samoobsluze,“ doplnil Peter Baláž.