Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices

Vodafone se stal členem Fóra dárců a daroval 14 miliónů Kč

15. února 2007

Vodafone se stal členem Fóra dárců, organizace která sdružuje firemní dárce, nadace a nadační fondy a podporuje filantropii v ČR. Od svého vstupu na český trh realizuje Vodafone své filantropické a charitativní aktivity prostřednictvím Nadace Vodafone, která v roce 2006 darovala na obecně prospěšné projekty 14 miliónů Kč. “Naším cílem je spolupracovat s firmami, které mají kvalitní strategii v oblasti firemní filantropie a společenské odpovědnosti. Právě Vodafone je příkladem firmy, která se globálně i v ČR, angažuje v potřebných oblastech a založením Nadace Vodafone prokázala i jasný závazek do budoucna,” říká ředitelka Fóra dárců Pavlína Kalousová,. Nadace Vodafone se prostřednictvím svých grantových programů Vpoho a Vpohybu zaměřuje na dlouhodobou a strategickou podporu sociálně ohrožené mládeže a zapojení technologií do pomoci potřebným.

Vodafone se stal členem Fóra dárců, organizace která sdružuje firemní dárce, nadace a nadační fondy a podporuje filantropii v ČR. Od svého vstupu na český trh realizuje Vodafone své filantropické a charitativní aktivity prostřednictvím Nadace Vodafone, která v roce 2006 darovala na obecně prospěšné projekty 14 miliónů Kč.

“Naším cílem je spolupracovat s firmami, které mají kvalitní strategii v oblasti firemní filantropie a společenské odpovědnosti. Právě Vodafone je příkladem firmy, která se globálně i v ČR, angažuje v potřebných oblastech a založením Nadace Vodafone prokázala i jasný závazek do budoucna,” říká ředitelka Fóra dárců Pavlína Kalousová,.

Nadace Vodafone se prostřednictvím svých grantových programů Vpoho a Vpohybu zaměřuje na dlouhodobou a strategickou podporu sociálně ohrožené mládeže a zapojení technologií do pomoci potřebným.

“V rámci programu Vpoho jsme v roce 2006 rozdělili mezi nízkoprahové kluby pro mládež více než 8,5 miliónů Kč,” říká ředitelka Nadace Vodafone Inga Kaškelyte. “Program Vpohybu v loňském roce podpořil budování prvního GSM navigačního centra pro nevidomé v ČR částkou 1,8 miliónu Kč.

“Vodafone je společensky odpovědnou firmou nejenom v oblasti firemního dárcovství, ale také ve vztahu k životnímu prostředí, zaměstnancům a zákazníkům,” říká Přemysl Filip, manažer společenské odpovědnosti Vodafonu ČR. “Společensky odpovědné přístupy a produkty považujeme za přirozenou součást našeho působení na trhu.”

Vodafone je od ledna 2007 také členem sdružení Business Leaders Forum, které sdružuje firmy, usilující o dodržování etiky v podnikatelské praxi, skutečné naplňování společenské odpovědnosti firem - Corporate Social Responsibility (CSR) a podporující spolupráci mezi firemním, veřejným a neziskovým sektorem. www.blf.cz

Mezinárodní agentura AccountAbility (http://www.accountabilityrating.com), která každoročně hodnotí míru společenské odpovědnosti největších světových firem v poměru k jejich ziskům, vyhodnotila Vodafone Group jako společensky nejzodpovědnější firmu na světě za rok 2006.

Fórum dárců a Klub Donátor

Firemní dárce sdružuje v rámci Fóra dárců prestižní Klub firemních dárců DONÁTOR, jehož cílem je podporovat rozvoj firemní filantropie a propagovat odpovědné dárcovství v ČR. Členové klubu prosazují odpovědné a transparentní dárcovství, hlásí se k principům společenské odpovědnosti firem, dodržují etický kodex dobrého dárce a věnují svou podporu rozvoji občanské společnosti. www.donorsforum.cz