Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek

Vodafone rostl nejrychleji z českých operátorů

27. května 2008

40 tisíc čistý zákaznický přírůstek za čtvrtletí od ledna do března 2008 223 tisíc čistý zákaznický nárůst za finanční rok, který skončil 31. března 2008 Celkový počet zákazníků na konci března 2008 – 2.698 milionu ARPU 581 Kč za měsíc "Náš růst v posledním čtvrtletí dokazuje, že inovativní řešení, jakými jsou mobilní reklama nebo konvergovaná nabídka pro firmy Vodafone OneNet, mohou přilákat nové zákazníky i na vysoce penetrovaném trhu,“ říká Muriel Anton, generální ředitelka Vodafonu ČR a dodává: „I nadále se budeme zaměřovat na nabídku produktů a služeb, které mohou získat všichni zákazníci bez nutnosti podpisu víceletých úvazků.“ Od března 2007 zvýšil Vodafone počet svých zákazníků o 9% na 2.698 milionu.

  • 40 tisíc čistý zákaznický přírůstek za čtvrtletí od ledna do března 2008
  • 223 tisíc čistý zákaznický nárůst za finanční rok, který skončil 31. března 2008
  • Celkový počet zákazníků na konci března 2008 – 2.698 milionu
  • ARPU 581 Kč za měsíc

"Náš růst v posledním čtvrtletí dokazuje, že inovativní řešení, jakými jsou mobilní reklama nebo konvergovaná nabídka pro firmy Vodafone OneNet, mohou přilákat nové zákazníky i na vysoce penetrovaném trhu,“ říká Muriel Anton, generální ředitelka Vodafonu ČR a dodává: „I nadále se budeme zaměřovat na nabídku produktů a služeb, které mohou získat všichni zákazníci bez nutnosti podpisu víceletých úvazků.“

Od března 2007 zvýšil Vodafone počet svých zákazníků o 9% na 2.698 milionu. Od ledna do března 2008 získal Vodafone 40 tisíc nových zákazníků.

Podíl tarifních zákazníků Vodafonu ČR tvořil v uplynulém čtvrtletí 51,9% z celkového počtu. Průměrný výnos na zákazníka (ARPU) Vodafonu ČR dosáhl v tomto období 581 Kč za měsíc.