Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Tisková zpráva

 

Vodafone inovuje zákaznickou péči na sociálních sítích

23. ledna 2012

Zákazníci Vodafonu nyní mohou své konkrétní požadavky řešit přímo na Facebooku a Twitteru. Prostřednictvím zabezpečeného formuláře se mohou ptát na konkrétní dotazy týkající se jejich účtů, a to bez nutnosti telefonického či osobního kontaktu. Zákazníkům zde bude pomáhat rozšířený tým specialistů nově i o víkendech. Vodafone se 135 tisíci fanoušky na Facebooku a bezmála osmi tisíci followerů na Twitteru patří mezi nejsilnější české značky na sociálních sítích.

„Zákaznická péče je klíčovou součástí našeho působení v sociálních médiích již od začátku, ale vzhledem k rostoucímu počtu zákazníků, jsme ji inovovali tak, abychom mohli uspokojit konkrétní požadavky zákazníků,“ říká Eva Štípková, senior manažerka oddělení interaktivního a přímého marketingu.

Novým efektivnějším nástrojem pro péči na facebookové stránce Vodafonu je zabezpečený formulář v záložce Zeptejte se, kde mohou vyplnit své požadavky a údaje. „To nám umožňuje ověřit identitu zákazníka a ihned se zabývat jeho přáními, aniž by nás musel kontaktovat telefonicky na lince péče o zákazníky či osobně v prodejně,“ dodala Eva Štípková. Obdobný formulář pro vyřizování konkrétních dotazů budou mít zákazníci k dispozici také pro Twitter, YouTube a v Centru péče. Pod záložkou Zeptejte se zákazníci zároveň naleznou odpovědi na nejčastější dotazy s možností vyhledávání.

Kromě toho Vodafone rozšířil okruh nejčastěji kladených dotazů a zpřehlednil stávající Centrum péče na adrese pece.vodafone.cz tak, aby si zákazníci mohli sami vyhledat odpovědi na otázky ohledně služeb a produktů Vodafonu. Centrum péče nově slouží také pro komunikaci krátkodobých omezení služeb. Stejné možnosti mají zákazníci i v záložce Zeptejte se přímo na Facebooku Vodafonu.

Nový tým péče na sociálních médiích zahrnuje pět specialistů, kteří se dotazům zákazníků budou od února věnovat v rozšířené době v pracovní dny od osmi do dvaceti hodin a o víkendech od osmi do šestnácti hodin.

Na Facebooku a Twitteru budou se zákazníky i nadále komunikovat také členové oddělení interaktivního marketingu a PR.