Vodafone

Vodafone inovuje zákaznickou péči na sociálních sítích

23. ledna 2012

Zákazníci Vodafonu nyní mohou své konkrétní požadavky řešit přímo na Facebooku a Twitteru. Prostřednictvím zabezpečeného formuláře se mohou ptát na konkrétní dotazy týkající se jejich účtů, a to bez nutnosti telefonického či osobního kontaktu. Zákazníkům zde bude pomáhat rozšířený tým specialistů nově i o víkendech. Vodafone se 135 tisíci fanoušky na Facebooku a bezmála osmi tisíci followerů na Twitteru patří mezi nejsilnější české značky na sociálních sítích.

„Zákaznická péče je klíčovou součástí našeho působení v sociálních médiích již od začátku, ale vzhledem k rostoucímu počtu zákazníků, jsme ji inovovali tak, abychom mohli uspokojit konkrétní požadavky zákazníků,“ říká Eva Štípková, senior manažerka oddělení interaktivního a přímého marketingu.

Novým efektivnějším nástrojem pro péči na facebookové stránce Vodafonu je zabezpečený formulář v záložce Zeptejte se, kde mohou vyplnit své požadavky a údaje. „To nám umožňuje ověřit identitu zákazníka a ihned se zabývat jeho přáními, aniž by nás musel kontaktovat telefonicky na lince péče o zákazníky či osobně v prodejně,“ dodala Eva Štípková. Obdobný formulář pro vyřizování konkrétních dotazů budou mít zákazníci k dispozici také pro Twitter, YouTube a v Centru péče. Pod záložkou Zeptejte se zákazníci zároveň naleznou odpovědi na nejčastější dotazy s možností vyhledávání.

Kromě toho Vodafone rozšířil okruh nejčastěji kladených dotazů a zpřehlednil stávající Centrum péče na adrese pece.vodafone.cz tak, aby si zákazníci mohli sami vyhledat odpovědi na otázky ohledně služeb a produktů Vodafonu. Centrum péče nově slouží také pro komunikaci krátkodobých omezení služeb. Stejné možnosti mají zákazníci i v záložce Zeptejte se přímo na Facebooku Vodafonu.

Nový tým péče na sociálních médiích zahrnuje pět specialistů, kteří se dotazům zákazníků budou od února věnovat v rozšířené době v pracovní dny od osmi do dvaceti hodin a o víkendech od osmi do šestnácti hodin.

Na Facebooku a Twitteru budou se zákazníky i nadále komunikovat také členové oddělení interaktivního marketingu a PR.