Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek

Vodafone ČR rozšíří distribuční kanály pro předplacené karty

11. října 2006

Vodafone ČR podepsal dohodu se společností Star Communications a.s., díky které se rozšíří dostupnost předplacených služeb Vodafonu ještě většímu spektru potenciálních zákazníků ve všech regionech České republiky. „Partnerství se společností Star Communications a.s.

Vodafone ČR podepsal dohodu se společností Star Communications a.s., díky které se rozšíří dostupnost předplacených služeb Vodafonu ještě většímu spektru potenciálních zákazníků ve všech regionech České republiky.

„Partnerství se společností Star Communications a.s. rozšíří zájemcům o předplacené karty možnosti přístupu k identickým službám, které Vodafone v současné době nabízí ve svých prodejnách a v rámci telefonického on-line prodeje,“ říká viceprezidentka pro prodej a péči o zákazníky Vodafonu ČR Ann Hofvander a dodává: „V praxi to znamená, že si naši zákazníci budou moci vybrat z nabídky naprosto stejných předplacených služeb, jaké lze nyní koupit v prodejnách Vodafonu např. i v různých obchodních řetězcích.“

Po nedávném oznámení počátku diskusí o možnosti sdílení sítí s operátorem T-Mobile, je partnerství se společností Star Communications a.s. dalším krokem k naplnění strategických cílů Vodafonu ČR, které prostřednictvím uzavírání nových partnerství a snižování nákladů posílí dynamiku podnikání Vodafonu v ČR.

„Partnerství s Vodafonem pro nás znamená příležitost využít našich rozsáhlých zkušeností v oblasti retailového prodeje a telekomunikací. Jsme rádi, že náš koncept pomůže podpořit značku Vodafone a nabídku předplacených služeb, která z hlediska cen drží prvenství na českém trhu,“ říká generální ředitel Star Communications a.s. Michal Heřman.